Gå til innhold

Betyr det at han ikke er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Møtte en fyr i sommer, vi hadde sex i fylla et par ganger. Så ble vi enige om å møtes til høsten når begge var kommet hjem.

Møttes edru for første gang for to dager siden. Jeg synes dette gikk veldig bra men har ikke hørt fra han etter det.

Vi hadde ikke sex da, men han er klar over at jeg vil bli kjent først..

Trur dere han ikke er interessert lengere siden jeg ikke har hørt noe?

Anonymous poster hash: 30bcb...66a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garantert. ^^

Anonymous poster hash: 571af...83c
Skrevet

Han var nok mest sannsynlig ikke ute etter noe mer enn sex. Til neste gang, om du liker en fyr, vil jeg anbefale å vente litt med sex.

Anonymous poster hash: ae2a4...7b5
Gjest Elseby13
Skrevet

Er det vanlig å bare ha sex i fylla med tilfeldige personer? Jeg er bare nysgjerrig.

Skrevet

Er det vanlig å bare ha sex i fylla med tilfeldige personer? Jeg er bare nysgjerrig.

Ja, det er da helt vanlig. Følger du ikke med?

Gjest Elseby13
Skrevet

Ingen grunn til frekke svar. Det er bare det at ingen i min vennekrets/familie/kolleger oppfører seg slik. Men her på kg virker det som om det er helt normalt å havne i senga med hvemsomhelst og å ha så mange sex-partnere som overhodet mulig.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ingen grunn til frekke svar. Det er bare det at ingen i min vennekrets/familie/kolleger oppfører seg slik. Men her på kg virker det som om det er helt normalt å havne i senga med hvemsomhelst og å ha så mange sex-partnere som overhodet mulig.

Er de singel kan de vel gjøre som de vil og ha sex med hvem de vil :)

Skrevet

Ikke så mange som overhodet mulig, men gjerne de man tenner på.. Tror det er ganske normalt.

Skrevet

Som svar til deg som lurer på om det er vanlig å hoppe til sengs og dømmer folk som gjør det.. Nei, for meg er det ikke vanlig, men det kan skje den beste..

Anonymous poster hash: 30bcb...66a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...