Tysteren Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 (endret) Jeg lurer på å ommøblere i leiligheten, da spesielt stuen. Jeg velger å ikke fotelle hvordan vi har plassert møblene i dag, bare for at dere skal få helt nye inntrykk. Møblene som er (og må fortsette å være) i stuen er:* Sofa* Sofabord* Spisestue med 6 stoler* TV benkDet jeg savner og som jeg gjerne skulle hatt plass til er:* Kjøpmannsdisk /VitrineskapPå veggen der soverommet og stue er er det vinduer hele veien (og en balkongdør i glass.Hjelp meg da dere flinke sjeler. Hvordan er det best å møblere leiligheten min? Har bodd her i snart to år og kjenner jeg ser meg blind på disse tingene. Endret 29. august 2013 av Tysteren
Tysteren Skrevet 30. august 2013 Forfatter #2 Skrevet 30. august 2013 Ingen som vil hjelpe altså? :-(
Gjest Wei Wei Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Kan du oppgi målene? Lengde og brede av stua og møbler. Da blir det enklere å plassere dem.
Tysteren Skrevet 30. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2013 Kan du oppgi målene? Lengde og brede av stua og møbler. Da blir det enklere å plassere dem.Stuen er ca 6,0*3,80 meter.Sofaen vi har i dag er 3 meter 2,20 m lang sjeselong (vurdere sterkt og bytte ut denne til en mindre sofa!!
Gjest Wei Wei Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 (endret) Her er et forslag. Endret 30. august 2013 av Wei Wei
Tysteren Skrevet 30. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2013 Her er et forslag.Hehe, takk for forslaget, det er slik vi har det i dag, lurer på hvordan det hadde vært og hatt sofaen borte ved klesrommet i steden for, og spisestuen ved vinduene. Er bare så usikker på hvordan det blir å ha sofaen rett ved inngangen til stua...
Gjest Wei Wei Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Stuen er ca 6,0*3,80 meter. Sofaen vi har i dag er 3 meter 2,20 m lang sjeselong (vurdere sterkt og bytte ut denne til en mindre sofa!! Tegningen din lite mening med tanke på dimensjonene du har tegnet. Hvis stua er 6,0x3,8 m, da ser de andre rommene ut til å være ca 2x2 m... Derfor ser møblene for store ut...
Gjest Wei Wei Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Hehe, takk for forslaget, det er slik vi har det i dag, lurer på hvordan det hadde vært og hatt sofaen borte ved klesrommet i steden for, og spisestuen ved vinduene. Er bare så usikker på hvordan det blir å ha sofaen rett ved inngangen til stua... Det går helt fint å ha sofaen ved veggen, men da må tv-benk dele rommet i to. Selv liker jeg ikke denne løsningen fordi tven kan velte. Lager du en liten vegg/romdeler, så kan det se fint ut. Det er jo kjekt å ha spisebord ved vindu =)
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 Forslag nr 2 fra Wei Wei var det jeg tenkte. Så kan du ha vitrineskap på disse kortveggene der det er dører mellom? Anonymous poster hash: 707a0...14b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå