AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Kjæresten min er en veldig søt jente som jeg er blitt veldig glad i men hun begynner å legge på seg litt. Jeg liker petite jenter som er veldig tynne. Ikke anorektisk og ikke fitness heller men typisk tynn med lite muskler og lite fett, sånn som mange jenter i 16-17 årsalderen ser ut hvis dere skjønner. Hun var sånn før vi ble sammen men nå etter snart ett år sammen så har hun fått litt større rumpe og breiere lår og litt mage også og sikkert lagt på seg fem kg totalt da. Er litt redd for at hun ikke kommer til å fåtilbake den gamle kroppen som jeg likte så godt og vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp på en bra måte? Anonymous poster hash: fbe2c...03e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Du burde få opp øynene for den virkelige verden.Anonymous poster hash: 040e3...4e4 31
karella Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 that's life..alle skulle ønske de hadde kroppen de hadde når de var 16-17. At hun er ca 5 kg tyngre høres helt normalt ut. Jeg tipper hun har en helt sunn vekt men at du foretrekker at hun er veldig tynn, og hvis det er tilfelle så la henne være. Du sier ingenting om alder, vekt eller livstil da.. 16
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Tviler på det finnes en bra måte å ta opp dette på. Lykke til! Anonymous poster hash: 4b53f...fd5 11
Gjest Vampen Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Hvordan du skal ta opp at du vil at hun skal se ut som en 16 år gammel jente resten av livet? På en bra måte? Lykke til med den du! 49
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 OMG. Jeg slo deg, Vampen! Anonymous poster hash: 4b53f...fd5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Hvordan du skal ta opp at du vil at hun skal se ut som en 16 år gammel jente resten av livet? På en bra måte? Lykke til med den du! Jeg mener ikke hun skal se ut som en 16 åring hele livet da. Hun ser jo eldre ut i ansiktet men jeg tror hun er naturlig veldig tynn som en tennåring hvis hun passer på hva hun spiser. Skjønner det blir vanskelig å si fra jaAnonymous poster hash: fbe2c...03e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Du burde få opp øynene for den virkelige verden.Anonymous poster hash: 040e3...4e4 Hva mener du?Anonymous poster hash: fbe2c...03e
Pearl2.0 Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 Ikke gjør det! Du kan ende opp med å ødelegge selvtilliten hennes. Du ville blitt overrasket over hvor lite som skal til for at jenter tar til seg nedsettende kommentarer om vekt. De kan ende opp med å gnage i bakhodet i årevis, believe me, jeg snakker av egen erfaring. Uansett hvor fint du prøver å pakke det inn så vil den minste lille kommentar kunne være utslagsgivende. 15
Raven Emerald Skrevet 29. august 2013 #10 Skrevet 29. august 2013 Bare si det rett ut. Ærlighet er en dyd, og alt det der, vet du. Og så må du komme tilbake og fortelle hvordan det gikk. 16
Gjest Kate Skrevet 29. august 2013 #11 Skrevet 29. august 2013 Kjæresten min er en veldig søt jente som jeg er blitt veldig glad i men hun begynner å legge på seg litt. Jeg liker petite jenter som er veldig tynne. Ikke anorektisk og ikke fitness heller men typisk tynn med lite muskler og lite fett, sånn som mange jenter i 16-17 årsalderen ser ut hvis dere skjønner. Hun var sånn før vi ble sammen men nå etter snart ett år sammen så har hun fått litt større rumpe og breiere lår og litt mage også og sikkert lagt på seg fem kg totalt da. Er litt redd for at hun ikke kommer til å fåtilbake den gamle kroppen som jeg likte så godt og vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp på en bra måte?Anonymous poster hash: fbe2c...03e Slike som deg spyr jeg på.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #12 Skrevet 29. august 2013 that's life..alle skulle ønske de hadde kroppen de hadde når de var 16-17. At hun er ca 5 kg tyngre høres helt normalt ut. Jeg tipper hun har en helt sunn vekt men at du foretrekker at hun er veldig tynn, og hvis det er tilfelle så la henne være. Du sier ingenting om alder, vekt eller livstil da.. Hun er 22 og veide 51 kg da vi ble sammen. Hun er litt over 160 og hun jogger en del da, men spiser kanskje ikke alltid så sunn middag. Hun teller ikke kalorier akkurat og jeg tror kanskje der problemet er også. At hun ikke skjønner helt at kosten er viktigAnonymous poster hash: fbe2c...03e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #13 Skrevet 29. august 2013 Fem kg og du snakker om å "få tilbake den gamle kroppen"? Get a grip.Anonymous poster hash: 2292b...011 23
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #14 Skrevet 29. august 2013 Hva mener du?Anonymous poster hash: fbe2c...03e De færreste kvinner klarer å ha en kropp som en 16 åring. Se rundt deg, i den virkelige verden, hvor mange voksne kvinner er "petite"Anonymous poster hash: 040e3...4e4 5
Pimp Skrevet 29. august 2013 #15 Skrevet 29. august 2013 Hvordan ser du ut da, TS? Hvor gammel er du egentlig? Det er jo helt normalt for kvinner å legge på seg litt når de blir eldre. Hva gjør du når hun blir gravid da? 10
Marie90 Skrevet 29. august 2013 #16 Skrevet 29. august 2013 (endret) Jeg regner med at du får endel negative kommentarer på dette. Sannheten er at vi har et ansvar for å holde oss attraktive. Ingen kvinner liker en mann som pleide å være ambisiøs og selvsikker og plutselig blir en sofagris. Ingen menn liker heller en kvinne som blir altfor komfortabel i et forhold og legger seg ut. Alle frykter dette når de gifter seg - hvilket er hvorfor selvdisiplin ofte er viktig å se etter hos en partner - det øker sjansen for at de holder seg attraktive. Når det er sagt, er det litt alarmerende at du nevner kropper som er typiske for "16-17-åringer". Det er helt naturlig at du synes det er attraktiv, men de potensielt seksuelt aktive tenårene varer fra 16 til 19, et blunk i totalen av en livsfase. Å forvente at noen skal fortsette å ha kroppen de hadde i tenårene, er fullstendig urealistisk. Du kan håpe at en kvinne alltid gjør det beste ut av sin alder, at hun trener jevnlig og spiser sunt og at hun ikke blir overvektig. Du kan derimot ikke forvente at hun forblir den samme. 56 kilo er ikke overvektig for en kvinne på 160 cm. Endret 29. august 2013 av Marie90 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #17 Skrevet 29. august 2013 Rooooo deg ned! Fem kilo er ikke så veldig mye. Hallo i luken! Jeg prøver å være konstruktiv, men jeg klarer ikke. Beklager. Anonymous poster hash: 10bd4...ed3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #18 Skrevet 29. august 2013 Hvordan ser du ut da, TS? Hvor gammel er du egentlig? Det er jo helt normalt for kvinner å legge på seg litt når de blir eldre. Hva gjør du når hun blir gravid da? ' vi bruker beskyttelse.Anonymous poster hash: fbe2c...03e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #19 Skrevet 29. august 2013 Rooooo deg ned! Fem kilo er ikke så veldig mye. Hallo i luken! Jeg prøver å være konstruktiv, men jeg klarer ikke. Beklager. Anonymous poster hash: 10bd4...ed3 jeg sier ikke at det er mye. ikke misforstå meg er du snill. men jeg likte det bedre når hun var litt lettere og tynnere hvis du skjønner.Anonymous poster hash: fbe2c...03e
Pearl2.0 Skrevet 29. august 2013 #20 Skrevet 29. august 2013 ' vi bruker beskyttelse.Anonymous poster hash: fbe2c...03e Har du ikke sett Friends? 3 % av tilfellene fungerer ikke beskyttelsen 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå