AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Jeg tror jeg så verdens nydeligste jente da jeg gikk i Bogstadveien på vei til jobb i dag tidlig. Hun hadde en grå kjole som var ettersittende på en slik måte at den fremhevet hennes "bedre deler" på en diskret og delikat, men allikevel fortryllende måte. Skjørtet på kjolen var utsvingt og det brunet håret hennes var flettet i to søte fletter slik at hun ble både sexy og søt på én og samme tid. Det så ut som hun hadde dårlig tid. Jeg sakket farten og da hun så på meg, blunket jeg til henne. Jeg tror hun så det, for hun smilte litt skjelmsk og så ned i bakken. Vet ikke hvor jeg vil med dette, men jeg klarer ikke å få henne ut av hodet. Og hvem vet, kanskje jeg finner henne igjen her inne?Anonymous poster hash: 83c38...9a2 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Ble litt satt ut av den nifse blunkingen din ja Anonymous poster hash: 6f419...501 11
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Ble litt satt ut av den nifse blunkingen din ja Anonymous poster hash: 6f419...501 Nifs blunking? Anonymous poster hash: 83c38...9a2 1
lashara Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Huff...blunking. det er skikkelig lame. Neste gang så snakker du til jenta isteden. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Creepy.Anonymous poster hash: f017d...8e2
Gjest JakeGreen Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Slike tråder er håpløse. Sett deg inn i hennes sko. Tror du hun blir forelsket i deg eller interessert fordi du har blunket til henne og skriver til henne på et forum? Ikke en nydelig jente i grå kjole. Snakk med henne eller neste jente du møter neste gang.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Dude, virker som du har en del å lære når det gjelder flørt og sjarm. Det er sjelden lurt å gjøre en fysisk gest til en forbispaserende fremmed, da vil du bli stemplet som creepy/rar med en gang. Prøv heller kort blikkkontakt og se om hun ser på deg tilbake. Du vil raskt se om hun liker det eller blir ukomfortabel (les: ser vekk). Å få øyekontakt betyr heller ikke at man skal stalke vedkommende rundt. Hvis muligheten byr seg, kan du evt. opprette kontakt, ved å spørre om noe eller bare si hun virket kjent. Bare ikke press deg på eller heng for lenge rundt hennes omgivelser. Anonymous poster hash: 2bb4c...050
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #9 Skrevet 30. august 2013 Romantikken er død. Anonymous poster hash: 55126...a7c 5
Gjest Arbeider Skrevet 30. august 2013 #10 Skrevet 30. august 2013 Bra dere svarer for dama i grå kjole. 5
lalaB Skrevet 30. august 2013 #11 Skrevet 30. august 2013 Hvorfor er dette noe verre enn han som ville finne jenta på flyet? Da syns alle at det var superromantisk og en koselig tråd, men her skal ts bli stemplet som creepy og en dust fordi han gjør et forsøk på å finne henne igjen? Lykke til ts 1
Gjest Raindrops Skrevet 30. august 2013 #12 Skrevet 30. august 2013 Jeg hadde blitt litt sjarmert om noen hadde blunket til meg med et smil i forbifarten. Litt flørt i hverdagen har ingen vondt av. Lykke til TS. 5
Cannavaro Skrevet 30. august 2013 #13 Skrevet 30. august 2013 Hva er galt med litt sjarm, flørt og munterhet i hverdagen ??? Syns det var dritkult av ts å blunke til henne men, man må ha kjappe impulser for å komme med en innskytelse til henne (om man vil bli bedre kjent) ellers så ender det som dette. For en tid tilbake så hastet jeg avgårde til jobb og midt i et fotgjengerfelt traff jeg blikket til en flott dame, hun smilte til meg og jeg ga henne mitt beste smil tilbake. Det var en liten varm opplevelse og ga meg en flott start på dagen. Det er ikke så mye som skal til i en hektisk hverdag, og det må da være lov å vise litt sjarm overfor mennesker man heller ikke kjenner ?? Litt varme og munterhet er bare med på å endre nordmenns kjente iskalde renomme'.
kaprifolen Skrevet 30. august 2013 #14 Skrevet 30. august 2013 Helt tilfeldigvis kan det faktisk hende at jeg vet hvem denne jenta er... Hun er NYDELIG! Men også veldig forelsket samboer. Eller det kan være en annen jente, selvsagt....
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #15 Skrevet 30. august 2013 Hvorfor er dette noe verre enn han som ville finne jenta på flyet? Da syns alle at det var superromantisk og en koselig tråd, men her skal ts bli stemplet som creepy og en dust fordi han gjør et forsøk på å finne henne igjen? Lykke til ts Det var også prinsipielt creepy. Anonymous poster hash: c101a...836
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #16 Skrevet 30. august 2013 kanskje ts er ei råsexy snelle selv... Anonymous poster hash: 521c4...613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå