AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Jeg har hatt trumfvisa kort og nå har jeg cresco car Premium , men har hørt om cresco gold og 365privat kredittkort , har ikke problem med å betale alt før forfall og har full kontroll , men kan ikke ha mer enn 1 kredittkort ellers mister jeg kontroll så hva vil dere anbefale? og hva som er best i forhold til rente osv.. og hva har dere? Anonymous poster hash: 54db5...1bc
Gjest Bud Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Pass på korten din, får du flere korter blir det fort tull!
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 jeg har bare en nå og det er kun cresco car, men lurer på om det fines noe annet som er bedre enn den .. Anonymous poster hash: 54db5...1bc
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 jeg har bare en nå og det er kun cresco car, men lurer på om det fines noe annet som er bedre enn den .. Anonymous poster hash: 54db5...1bc Hvis du bare skal ha ett ville jeg valgt 365. Da får du 3,65% på både drivstoff, klær og sko. I tillegg til drivstoffrabatten får du 30 øre på pumpeprisen på Esso. Velger du e-faktura er det helt gebyrfritt. Anonymous poster hash: d8471...4a9
Anglofil Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Tja, jeg har de fleste kredittkort som finnes tror jeg, unntaket er 365 fordi de er så himla rigide. Studiegjeld er nemlig ikke noe man bør ha hvis man skal ha kredittkort via dem. Det har heldigvis ikke vært et problem hos noe annet selskap. Anyway, det kommer veldig an på hva du skal bruke kredittkortet til. F.eks har jeg Skandiabanken-kort fordi det er gratis å gjøre uttak i utlandet. Dessuten opplever jeg dem som en seriøs og god bank. Jeg har Trumf Visa-kort fordi da får jeg jo kickback på alle kjøp, i tillegg til ekstra kickback når man handler i butikker med Trumf. Med Flexi Visa fra Santander får jeg 4% kickback på alle kjøp gjort i klesbutikker (i tillegg til en del andre goder). Ikano Visa gir ulik kickback ift forskjellige måneder. I august får man 10% kickback for musikk og bokhandel-kjøp, i september er det f.eks 5% på restaurantbesøk. Spørsmålet blir da: hva ønsker du å bruke kortet til? Er det bensin/diesel som er viktig? Kickback på alt? Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Tja, jeg har de fleste kredittkort som finnes tror jeg, unntaket er 365 fordi de er så himla rigide. Studiegjeld er nemlig ikke noe man bør ha hvis man skal ha kredittkort via dem. Det har heldigvis ikke vært et problem hos noe annet selskap. Anyway, det kommer veldig an på hva du skal bruke kredittkortet til. F.eks har jeg Skandiabanken-kort fordi det er gratis å gjøre uttak i utlandet. Dessuten opplever jeg dem som en seriøs og god bank. Jeg har Trumf Visa-kort fordi da får jeg jo kickback på alle kjøp, i tillegg til ekstra kickback når man handler i butikker med Trumf. Med Flexi Visa fra Santander får jeg 4% kickback på alle kjøp gjort i klesbutikker (i tillegg til en del andre goder). Ikano Visa gir ulik kickback ift forskjellige måneder. I august får man 10% kickback for musikk og bokhandel-kjøp, i september er det f.eks 5% på restaurantbesøk. Spørsmålet blir da: hva ønsker du å bruke kortet til? Er det bensin/diesel som er viktig? Kickback på alt? Mvh Yvonne Jeg handler mest på kiwi og rema1000, også bruker ca. 2000 kroner på bensin i måneden , reiser 1-2ganger i året..så hva troe du er best å få kickback på? ar hatt trumfvisa og nå har jeg cresco car..finnes det noe som er bedre ? og hva tror du er best? Anonymous poster hash: 54db5...1bc
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Jeg handler mest på kiwi og rema1000, også bruker ca. 2000 kroner på bensin i måneden , reiser 1-2ganger i året..så hva troe du er best å få kickback på? ar hatt trumfvisa og nå har jeg cresco car..finnes det noe som er bedre ? og hva tror du er best? Anonymous poster hash: 54db5...1bc Av mine kort ville jeg brukt Trumfvisa på Kiwi, Norwegiankortet på Rema1000 og hvis jeg hadde bil ville jeg brukt 365-kortet på bensin. Hvorfor mister du oversikten med mer enn ett kort? Kunne jeg bare hatt ett, tror jeg at jeg ville valgt Trumfvisa. Hadde jeg hatt bil og kjøpt mye klær i tillegg, ville jeg kanskje valgt 365. Anonymous poster hash: 3e327...43a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå