AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Jeg har innmari lyst til å prøve fargede linser, men tenkte jeg skulle høre om noen her bruker det før jeg evt kjøper Mulig det er litt dumme spørsmål, jeg er helt grønn på dette, så dere får bare bære over med meg Jeg bruker ikke synskorrigerende linser fra før, og har heller aldri gjort det, så jeg har ikke prøvd å ha noe innpå øyet. Har venner som bruker linser og de sier det er litt rart og ubehagelig til å begynne med, men man blir fort vant til det. Greia er at de bruker jo linsene daglig, og jeg tenker å bruke dem mer til spesielle anledninger - vil jeg da bli vant til dem, eller blir det et irritasjonsmoment hver gang jeg tar dem på? (Jeg er helt komfortabel med å ta på øynene mine med fingrene, feks for å fjerne hår på øyet, osv, så jeg tror ikke jeg er spesielt følsom - om det har noe å si) Hvordan er det best å sette dem inn/ta dem ut, samt oppbevare dem? Hører folk som bruker synskorrigerende linser ofte får innføring i hvordan man bruker linser, er dette mest en ekstraservice fra optikeren sin side, eller bør jeg få en linsebrukende venninne til å hjelpe meg til å begynne med? Er det noen her som har spesielle merker å anbefale? Isåfall, hvor får jeg kjøpt disse? Anonymous poster hash: 3e982...7cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå