AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Vedovn med glassplate, slik at man ser veden.Anonymous poster hash: 6643a...b84
Gjest Badabing Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Jøtul, Nordpeis og Dovre har vel alle slike peisovner.
weetos Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 På Coop obs bygg har de billige har jeg sett, også kan det jo være lurt å høre med diverse butikkleder i nærheten av deg om de har noen utstillingsmodeller til salgs? De går som regel mye rimeligere har jeg sett
Gjest Ironically me Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Asgård serien på Bauhaus er de rimeligste jeg har sett ( i Norge) så langt. Muligens også rydde/utstillings tilbud andre steder, men det skjer ikke nå - da må du vente til våren!
lilleGrethe Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Vi kjøpte vår på Coop Obs Bygg. Dovre-peis til ca 5000 på salg. Det går vel an å abonnere på kundeavisen deres, så du kan finne ut når en du liker er på tilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå