AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Litt usikker på hvor jeg skulle plassere denne... Men jeg lurte på hva dere menn kunne tenkt dere å få av hjemmelagde gaver? Jeg lager mye selv da jeg er litt kunsterisk anlagt og ganske handy. Men det er kjempelett å finne på hjemmelagde gaver til kvinner, mens menn er helt håpløse! Og da ender det opp med en kjøpt, upersonlig gave. Men alle menn jeg snakker med mener det er omvent; såååå enkelt å finne gaver til andre menn, men klin umulig å finne til kvinner:P Anonymous poster hash: 2a775...b2d
Trollmortil3 Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 (endret) Jeg er ingen mann Men kom på jeg såg engang et bilde en ølvott En vott med en holder til å ha ølet i Om hensikten var på kalde dager eller om det var for å ikke bli kald på handa av å holde ei kald øl vet jeg ikke men Jeg googla litt http://strikkeblogger.no/kategori/olvott/ Endret 29. august 2013 av Trollmortil3 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Jeg er ingen mann Men kom på jeg såg engang et bilde en ølvott En vott med en holder til å ha ølet i Om hensikten var på kalde dager eller om det var for å ikke bli kald på handa av å holde ei kald øl vet jeg ikke men Jeg googla litt http://strikkeblogger.no/kategori/olvott/ De er genial Fikk en av svigermor.Anonymous poster hash: f0929...973 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 De mennene jeg har i livet mitt setter utrolig stor pris på hjemmelaga da - noe med at de så sjeldent får det...? Jeg strikker da, og hjemmestrikka ullsokker slår aldri feil blant gutta her Denne bloggen er på "utenlandsk", men har fått mange kule julegaveideer til gutta herfra - gjenbruk av gamle disketter og cd-plater tror jeg kommer til å bli en hit! :D http://reciclagemjardinagemedecoracao.blogspot.no/ Anonymous poster hash: b476d...1f4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 ordna ullsokker til eksen min da vi var sammen. bare som en helt random gave, å han brukte de hele tiden tror de syns det er litt stas jeg så lenge det ikke er grytekluter xD Anonymous poster hash: 380bf...888
Akacia Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Samboeren min synes det var stas å få tøfler. De er blitt brukt så mye at det er blitt hull i dem, så han har sagt han ønsker seg nye til jul
Sulosi Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Ullsokker faller alltid i smak hos menn. Hva med å strikke noen som er litt lengre enn vanlig? Akkurat nå strikker jeg bunadstrømper til min kjære som han skal få til jul.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Hjemmestrikka greier slår alltid an, med mindre fargevalg og motiv er veldig lite "meg". Men om du kjenner de du gir gave til så veit du sikkert litt om hva de liker på det kunstneriske planet. Bilder til å henge på veggene, eller annen kunst, derimot tror jeg kan være en fallgruve. Bruksting ja! Pynteting vil jeg ordne sjæl (med mindre noen treffer hundre prosent på "meg"). Anonymous poster hash: 672f5...7a1
Fantomina Skrevet 30. august 2013 #9 Skrevet 30. august 2013 (endret) . Endret 16. januar 2015 av Fantomina
Lemming Skrevet 30. august 2013 #10 Skrevet 30. august 2013 Hvis han har noen spesielle interesser du vet om, så kan du kanskje bruke det til å gjøre gaven mer personlig? Eks: Sambo liker spill-effekter av gamle spill, så hjemmestrikka votter med space invaders-mønster var en stor hit!
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #11 Skrevet 30. august 2013 Eks: Sambo liker spill-effekter av gamle spill, så hjemmestrikka votter med space invaders-mønster var en stor hit! Gifte oss? Anonymous poster hash: 672f5...7a1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #12 Skrevet 30. august 2013 Mange som nevner strikking her! Noe jeg dessverre ikke kan, så det går i litt andre ting her i gården:P Hvis han har noen spesielle interesser du vet om, så kan du kanskje bruke det til å gjøre gaven mer personlig? Eks: Sambo liker spill-effekter av gamle spill, så hjemmestrikka votter med space invaders-mønster var en stor hit! Jeg pleier å lage gaver som har rot i noe internt til venninner og kvinnelige familiemedlemmer, men synes det er så mye vanskeligere med menn! Synes liksom alt blir så klissete og jentete! Er litt lettere med nerder av ulike slag, for der er det mye å spille på Men jeg kjenner overraskende få nerder mtp. at jeg er en selv... Har kun fått til å kokt i hop to gode, hjemmelagde gaver til menn; ene var en illustrasjon av et barndomsminne jeg har med bestekompisen som jeg ramma inn(litt klissete men... 20års dag for vårt vennskap er 20års dag:P), andre var bokstøtter laget av gamle LP-plater til fatter'n som er lesehest. Men brutter'n... ugh... han er en sånn person som kun har 5 svaralternativer når man spør; Hæ? Nei. Ja. Vet ikke. Gå bort. Mannfolk Anonymous poster hash: 2a775...b2d
Gjest Møremor Skrevet 1. september 2013 #14 Skrevet 1. september 2013 Sy skittentøyspose, små poser til reising, skopose etc.
Lemming Skrevet 2. september 2013 #15 Skrevet 2. september 2013 Gifte oss? Anonymous poster hash: 672f5...7a1 1
Odelsguten Skrevet 2. september 2013 #16 Skrevet 2. september 2013 Ullsokker faller alltid i smak hos menn. Hva med å strikke noen som er litt lengre enn vanlig? Akkurat nå strikker jeg bunadstrømper til min kjære som han skal få til jul. Sikker på det? Jeg har mange ullsokker i skuffen, og der ligger de godt. Hva er galt med å stå naken med en six pack når han kommer hjem:-)
Karmosin Skrevet 2. september 2013 #17 Skrevet 2. september 2013 Både menn og kvinner er mennesker og hva man blir glad for har mer å gjøre med personlighet enn med kjønn. Mannen min hadde takket høflig for en ølvott eller et par ullsokker, og så hadde de funnet veien til Det Store Arkivet i all stillhet. Jeg hadde takket høflig for pynteting, og så hadde de funnet veien til Det Store Arkivet også. De fleste jeg kjenner, uansett kjønn, blir glade for hjemmelaget syltetøy, chutney, likør og lignende. Matgaver er populært blant alle som ikke har rare matpreferanser, skulle jeg tro. Kjøpt gave er forresten ikke det samme som upersonlig gave, det kan ligge mye omtanke i en gave som ikke er selvlagd. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå