Governorswife Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 (endret) Hei Jeg har i en tidligere tråd spurt om tips for å gjøre om på vårt Uno Form kjøkken som var i huset vi kjøpte, men ikke helt vår stil og ikke riktig løsning for oss. Konkluderte egentlig med at vi får bare lære å like det. Men, etter noen mnd synes vi løsningen ikke funker for oss i det hele tatt. Hva tror dere om sjansene for å få en bra pris ved å selge det? Er det sjans for å få dekket et nytt Ikea kjøkken med det vi eventuelt har sjans til å få for det? Dette er et klassisk Uno Form kjøkken, det som er sånn med annenhver eik og hvit nedover dørene/skuffene. Ny pris med alle Miele hvitevarer var 480.000 for tre år siden. Endret 29. august 2013 av Governorswife
Gjest tuppesjura Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Det burde være fullt mulig å få nok for kjøkkenet til å få et nytt på ikea. Jeg solgte mitt gamle ikea-kjøkken med hvitevarer for 20 000kr. Det var ikke et spesielt stort kjøkken heller. 2 sider på 330cm hver.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Litt spesielt at man vil bytte ut et drømmekjøkken med et simpelt Ikea-kjøkken..... Du skriver at løsningen ikke fungerer for dere i det hele tatt. Har du vært inne på tanken om å møbelere om eksiterende skap, hyller, skuffer etc. Hva om du får en interiørarkitekt til å hjelpe deg med ommøbeleringen? Kanskje finner du ut at du kan bruke det du har bare ved å innrede på en annen måte? Anonymous poster hash: 483fa...427 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Litt spesielt at man vil bytte ut et drømmekjøkken med et simpelt Ikea-kjøkken..... Anonymous poster hash: 483fa...427 Ikea er vel ikke simpelt, men ellers er jeg enig med deg. Synd at TS og hennes mann ikke setter pris på kjøkkenet, men de om det. TS: Hvis du legger ut kjøkkenet, med det flotte bildet du brukte i denne tråden, er jeg sikker på at du får respons. (Søkte på finn, og se, der kom kjøkkenet ditt opp - http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43677972 ). Kjempelekkert. Hadde det ikke vært for at jeg har et dyrt og flott kjøkken selv, hadde jeg meldt min interesse. Lykke til med salget! Anonymous poster hash: 530e5...266
Chloe- Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Hvis det er din annonse vil jeg bare si at selv uten en minstepris virker det som om dere krever en halv formue for det. Spesielt ordene "nypris 480.000", "prisspørsmål", og "seriøse bud" får det til å virke som dere kun selger for et skikkelig gedigent bud. Om jeg hadde hatt mulighet til å by dere godt og vel over et IKEA-kjøkken hadde jeg alikevel ikke turt, fordi jeg ville tenkt dere ville tatt det som et skambud. Endret 7. oktober 2013 av Chloe-
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Er dette virkelig et drømmekjøkken?? Synes ikke det var noe fint jeg..... Men, så er jo jeg strålende fornøyd med mitt simle ikea-kjøkken da! Anonymous poster hash: 9a16a...a58
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Er dette virkelig et drømmekjøkken?? Synes ikke det var noe fint jeg..... Men, så er jo jeg strålende fornøyd med mitt simle ikea-kjøkken da!Anonymous poster hash: 9a16a...a58 For noen er Unoform drømmekjøkkenet, for andre Ikea. Kjøkkenet ble opprinnelig designet for 45 år siden, og er regnet som en designklassiker: http://www.unoform.no/45-years-of-radical-danish-design/ Og det er en grunn til det, men smaken er jo forskjellig... Anonymous poster hash: 530e5...266
Sophie-Ann Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 Tråden er ryddet for kjøp/salg innlegg Sophie-Ann, mod
Governorswife Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2013 Hvis det er din annonse vil jeg bare si at selv uten en minstepris virker det som om dere krever en halv formue for det. Spesielt ordene "nypris 480.000", "prisspørsmål", og "seriøse bud" får det til å virke som dere kun selger for et skikkelig gedigent bud. Om jeg hadde hatt mulighet til å by dere godt og vel over et IKEA-kjøkken hadde jeg alikevel ikke turt, fordi jeg ville tenkt dere ville tatt det som et skambud. Og det var jo nettopp derfor jeg la det ut sånn, vi forventet et gedigent bud, ellers hadde vi ikke giddet å selge. Og vi var ikke interessert i skambud, også derfor jeg ordla meg sånn. Og vi fikk 150.000 for det, som jeg ikke synes er så ille for et brukt kjøkken...
Chloe- Skrevet 9. oktober 2013 #10 Skrevet 9. oktober 2013 Og det var jo nettopp derfor jeg la det ut sånn, vi forventet et gedigent bud, ellers hadde vi ikke giddet å selge. Og vi var ikke interessert i skambud, også derfor jeg ordla meg sånn. Og vi fikk 150.000 for det, som jeg ikke synes er så ille for et brukt kjøkken... Jeg hadde trodd dere krevde mer enn det, utifra annonsen.
Governorswife Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg hadde trodd dere krevde mer enn det, utifra annonsen. Vel, det viktigste er ikke hva du trodde, men hva faktiske budgivere trodde.
Chloe- Skrevet 9. oktober 2013 #12 Skrevet 9. oktober 2013 Vel, det viktigste er ikke hva du trodde, men hva faktiske budgivere trodde. Ja, beklager-beklager for at jeg prøvde å komme med råd.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #13 Skrevet 11. oktober 2013 Ja, beklager-beklager for at jeg prøvde å komme med råd. Ehhh, hva slags råd? Anonymous poster hash: d4f68...74b
Chloe- Skrevet 11. oktober 2013 #14 Skrevet 11. oktober 2013 Ehhh, hva slags råd?Anonymous poster hash: d4f68...74b Råd til hvordan annonsen kan oppfattes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå