Husplante Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Har nettopp kjøpt en sjampo fra body shop som skal være bra mot fett hår. Er egentlig veldig skeptisk til at sjampo skal fungere mot fett hår, så usikker på om dette er 119 bortkastede kroner. Noen andre som har erfaring med disse sjampoene, om det virker med en gang/over tid/overgangsfase? Kjøpte ikke balsam.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Jeg bruker shampoo mot tørt hår/tørr hodebunn fra Body Shop, så jeg kan ikke svare spesifikt for den du bruker. Det jeg derimot kan si er at jeg er veldig fornøyd med den jeg bruker, og merket godt forskjell etter noen uker Bruker både shampoo og balsam i samme serie. Anonymous poster hash: 1fa57...8e0
Husplante Skrevet 30. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2013 Flott at du har funnet et bra produkt som passer deg AB Håper også min vil passe meg, orker ikke å bruke hundrevis av kroner på å bytte produkter hele tiden... Ellers har jeg merka at jeg helt plutselig får veldig fet panne etter at jeg begynte å bruke den shampoen...? Vet jo ikke om det har noe med den å gjøre, kanskje det bare er overflødig støv fra tørrsjampoen jeg bruker.... Det er ekstremt vanskelig å ikke få fett hår når man trener flere ganger ukentlig Ellers hvis noe har noe videre tips mot fett hår så fyr løs.
Husplante Skrevet 16. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2013 (endret) Har brukt denne sjampoen, Body Shop Rainforest Balance i over en måned nå. Konklusjon: Håret mitt blir oljete av den, huden min blir oljete og selv etter å ha dusjet, renset huden med både rens og tonic, kjennes pannen min som jeg tar på en langpanne som nettopp har stekt pommes frittes på. Fettet vil bare ikke gå vekk. I begynnelsen ble håret mitt litt sånn frizzy i endene, men nå overtar oljen helt. Forstår meg ikke på dette produktet. 119 bortkastede kroner. Endret 16. september 2013 av Husplante
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå