Gå til innhold

Hva vil skje med alle de som sitter på nettet og klager over Jens Stoltenberg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil skje med disse? De som mener AP er roten til alt vondt i landet, hva vil skje hvis en ny regjering kommer. Jeg har inntrykk av at mange bare er sosiale tapere som skylder på staten fordi deres egne liv ikke er så bra, tviler på at det vil forandre seg med en blå regjering. Kommer de til å fortsette bitterheten sin på nettet med nye mål?

Anonymous poster hash: 61760...9b6
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Badebuksa
Skrevet

Hører ikke denne tråden mer hjemme under "skråblikk og generaliseringer"?

Skrevet

Hører ikke denne tråden mer hjemme under "skråblikk og generaliseringer"?

Kanskje, men nå er det valg snart, så tenkte det gikk bra å ha den i "Aktuelt" også.

Gjest Elseby13
Skrevet

Det har jeg også lurt på! Alt er Arbeiderpartiets feil for tiden. Rundt om kring i verdens beste land sitter folk og klager over fælt er og hvordan Jens og co har ødelagt landet. Men de norske partiene er fryktelig like og selv om vi får en borgerlig regjering så vil lite endres i hverdagen. Hvem skal vi klage over da? Om et år er kommentarfeltene sikkert fylt med "alt er Ernas feil" og "den blå regjeringen har kjørt landet i grøfta"!

Skrevet

Kritikken mot bulke-Jens blir da ikke mindre gyldig av at han blir kastet.

Dere AP-fanatikere må slutte å leke ofre. Hvis dere ikke takler kritikk, kutt ut politikk.

• Liker 3
Skrevet

De blir medlemmer på KG, og ødelegger samtlige tråder med kvinnehat.

Skrevet

Jeg har tenkt å overta. Jeg er godt i gang med å formulere innlegg om hvordan all elendighet er Erna/Sivs skyld. Just in case, det er greit å være forberedt. Jeg har også tenkt å lage en liste over sinnapunkter, hvor jeg samler argumenter for å bevise at ErSivs Norge er verre enn den verste bananstat. Og, ikke minst,at sultne barn i Afrika kan ta seg en bolle (bokstavlig talt), jeg har det verre.:jepp:

• Liker 1
Skrevet

Hva vil skje med disse? De som mener AP er roten til alt vondt i landet, hva vil skje hvis en ny regjering kommer. Jeg har inntrykk av at mange bare er sosiale tapere som skylder på staten fordi deres egne liv ikke er så bra, tviler på at det vil forandre seg med en blå regjering. Kommer de til å fortsette bitterheten sin på nettet med nye mål?

Er du født i går? Folk har til alle tider klaget over politikere, og da særlig sittende regjeringer. Det er helt normalt. Faktisk et sunnhetstegn. Den dagen folk ikke lenger bryr seg nok til å ytre sin misnøye, er da du bør begynne å bli bekymret over samfunnet.

Anonymous poster hash: 14aa5...771

Skrevet

Jeg håper disse menneskene får en konsekvens i form av bot e.l. Jeg stemmer ikke, og er ikke aktiv politisk, og det er slike ting som gjør at jeg virkelig ikke orker å sette meg inn i det.
Barnslig, umoden oppførsel - fra godt voksne mennesker! Jeg spyr av slik oppførsel!
Og vi forventer at barna og barnebarna våre ikke skal mobbe?

Og ja, jeg tror det vil fortsette med det neste partiet og etter der igjen..

Anonymous poster hash: 433e1...8ee
Skrevet

Er du født i går? Folk har til alle tider klaget over politikere, og da særlig sittende regjeringer. Det er helt normalt. Faktisk et sunnhetstegn. Den dagen folk ikke lenger bryr seg nok til å ytre sin misnøye, er da du bør begynne å bli bekymret over samfunnet.

Anonymous poster hash: 14aa5...771

Det er stor forskjell på å uttrykke sin misnøye, og direkte mobbe og være barnslige. Da referer jeg til bilder hvor Jens Stoltenberg blir uthengt som en ape. Og for å ikke snakke om bilde-sammenligninger av veier(afrika-norge) som er helt absurde. Dette er godt voksne mennesker som har delt videre på sine profiler.

Anonymous poster hash: 433e1...8ee

• Liker 1
Skrevet

Kritikken mot bulke-Jens blir da ikke mindre gyldig av at han blir kastet.

Dere AP-fanatikere må slutte å leke ofre. Hvis dere ikke takler kritikk, kutt ut politikk.

Jeg stemmer langt ifra AP, men må si jeg lurer litt på det samme som TS. Jeg lurer på om de blir noe mer fornøyde etter 4 år med en eventuell borgerlig regjering. Det er jo minimalt med forskjell.

Anonymous poster hash: 2b250...43b

Anonymous poster hash: 2b250...43b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...