Gå til innhold

Skrive av tavla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en lærer forlange at elevene skal skrive av tavla?

Det dreier seg om en oppgave som ble gjort felles, og alle skulle skrive det i egen bok, og et barn nektet å gjøre det.

Dette er 4.klasse.

Bare lurer.

Hilsen en mor

Anonymous poster hash: 0fc86...24d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal man nekte å gjøre dette?

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor nektet ungen å gjøre dette?

Det var veldig vanlig når jeg var liten å stole på den personen som hadde som jobb å utdanne meg, å min mor lærte meg å respektere min lærer.

Men jeg kan ikke skjønne at ungen skal kunne bli utvist liksom, men hvorfor denne reaksjonen?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ups dobbelpost

Endret av navnet
Skrevet

Kan du ikke heller lære barnet ditt at det skal repektere læreren sin? Når læreren sier at elevene kal gjøre noe er det en grunn til det.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle barnet IKKE gjøre det?

Skrevet

Ja, læreren kan gi elevene instrukser og oppgaver, det er det de er der for. Lurer på om vi har misforstått spørsmålet?

Skrevet

Selvsagt. Ofte løser man sammen en oppgave for så å skrive ned i bøkene. For eksempel riktig måte å sette opp et delestykke.

Dog kan det være at noen elever har problemer med å skrive av fra tavla, da kan de få en lapp med det de skal skrive, eller at de limer den inn i boka. Men det er bare et fåtall. De fleste kan kopiere fra tavla.

Skrevet

Du får ta barnet ditt ut av skolen og undervise det selv, ts, om barnet ikke evner å forholde seg til enkle beskjeder.

Du tilhører nok den nye generasjonen foreldre, ja:

school.jpg

Anonymous poster hash: 0b09a...2cd
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...