Gjest Arbeider Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Hvorfor er det så mange som ikke synes Riise er kjekk? Tenker, han er veltrent, kanskje ikke det beste ansiktet(men ikke stygt?), og han har tykt hår(som er ganske sjeldent blant norske menn på den alderen). Han er vel langt kjekkere enn mange vanlige menn som får kjekk-stempelet?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Han minner meg en del om Shrek, faktisk. Bare en ginger-versjon av Shrek med uren hud. Synes han ser ut som verdens største fjortis (med Ed Hardy-klær og tre tonn hårgele), og det er ikke attraktivt. Anonymous poster hash: 0a1f5...1a6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Personligheten drar ned. Han virker mindre intelligent. Hadde han fremstått som normalt utrustet intellektuelt sett hadde jeg nok syntes han var kjekk nok.Anonymous poster hash: 381d0...666
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Han har fin sang stemme da. Hvertfall i den frukt reklamen Anonymous poster hash: afe09...424
Gjest Lille-pus Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Han er ikke akkurat min type, - for å si det meget forsiktig, hverken mht. den personlighet som presenteres i media eller mht. fysisk fremtoning. Jeg har derimot tidligere dommere jeg ville gå langt for å møte...
LittDiva Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Ikke min type i det hele tatt. Og mildt sagt avtennende når han nå går i gang med 3 . Kone og kanskje barn. 2ekteskap i den alderen , tjaa, kanskje men TRE ?
Gjest Rori Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Finner han ikke attraktiv uteseendemssig i det hele tatt. Og som LittDiva over her sier, det at han er på kone nr tre og har flere barn med forskjellige damer og vil ha flere barn nå med ei ny dame, er utrolig turnoff og aldri noe jeg ville rotet meg bort i.
Severus Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Jeg synes han likner på en blanding mellom Gollum og Shrek.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 Er det noen som syntes han er kjekk!?! Jeg som i alle år har syntes litt synd på han fordi han er så uheldig med utseende. Anonymous poster hash: d7765...aac
Gjest Arbeider Skrevet 29. august 2013 #10 Skrevet 29. august 2013 Hva er greia med shrek? Menn som er litt store og har runde kinn ligner på shrek. Riise har lite fett og markert hake. personligheten avgjør tydeligvis mye. Trodde det å være seg selv og å ha ambisjoner trakk mye oopp. Tre koner er litt ekstremt, men det er jo veldig få som legger noe religiøst over ekteskapet. Er vel ikke noe verre enn tre samboerforhold og det er jo ikke uvanlig. trodde mange jenter likte bedre forholdstypen enn alternativet. Nei jeg er ikke riise
LittDiva Skrevet 29. august 2013 #11 Skrevet 29. august 2013 Hva er greia med shrek? Menn som er litt store og har runde kinn ligner på shrek. Riise har lite fett og markert hake. personligheten avgjør tydeligvis mye. Trodde det å være seg selv og å ha ambisjoner trakk mye oopp. Tre koner er litt ekstremt, men det er jo veldig få som legger noe religiøst over ekteskapet. Er vel ikke noe verre enn tre samboerforhold og det er jo ikke uvanlig. trodde mange jenter likte bedre forholdstypen enn alternativet. Nei jeg er ikke riise Kan ikke si at jeg føler han er " forholdstypen" . Siden han gifter og skiller seg tilsynelatende over en lav sko. Enten så har ikke ekteskapene vært gjennomtenkte nok eller de ikke har jobbet nok , når utfordringene har dukket opp. Hadde ment det samme om tilsvarende antall samboerskap og barn i samme tidsperspektiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå