AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 I en alder av 27 år har jeg aldri hatt kjæreste. Har så og si aldri vært på date. Har hatt noen ONS, men har ikke ønsket noe særlig kos fra dem. Hadde en liten sommerflørt i år. Vi sov sammen og koste, og jeg merket at jeg ble helt lykkelig innvendig av nærheten og kroppskontakten. Det var så godt. Nå etter sommeren føler jeg meg helt tom. Har tenkt over dette, og jeg er rett og slett underernært på nærhet! Hva kan man gjøre med dette da? Anonymous poster hash: 08821...2e9
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Aner ikke. Selv er jeg også underernært på nærhet faktisk. Sannsynligvis ikke på samme måte, men er definitivt underernært. Og sulten. =/ Anonymous poster hash: 03e11...a6b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Hva kan man gjøre med dette da? Anonymous poster hash: 08821...2e9 Skaffe seg en kjæreste. Anonymous poster hash: d7f33...6cc
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Skaffe seg en kjæreste. Anonymous poster hash: d7f33...6cc Ja, for det er jo bare å gå ut i hagen å plukke seg en kjæreste fra kjærestetreet. Anonymous poster hash: 71e19...e61 11
Hapa Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Ja, for det er jo bare å gå ut i hagen å plukke seg en kjæreste fra kjærestetreet. Anonymous poster hash: 71e19...e61 Nei, det er ikke nødvendigvis så lett å skaffe seg en kjæreste, men man finner i hvert fall ikke en kjæreste om man ikke er villig til å gjøre noe for å få det. Er du sosial og snakker med folk? Tar du initiativ når du treffer noen du liker?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Jeg prøver bevisst å tilbringe tid med tantebarna minst en gang i måneden. All kosingen og behovet for hjelp (de er under tre år) gjør sjelen min godt, de sjarmerer meg i senk hver gang og foreldrene får en pustepause. Vinn vinn. Det kan ikke sammenliknes med romantisk nærhet, men det er så definitivt kjærlighet involvert.Anonymous poster hash: 3e716...1a1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Ja, for det er jo bare å gå ut i hagen å plukke seg en kjæreste fra kjærestetreet. Anonymous poster hash: 71e19...e61 Nei, men det er det som er løsningen. Å skaffe seg en. Jeg sa ingenting om at det var lett. Anonymous poster hash: d7f33...6cc
Gjest Inggolf Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Me2! Har vært det en goood stund nå, og det resulterer i at jeg får sånne akutte kose/overfallings-anfall Ikke på hvem som helst da vel og merke... Men hva man skal gjøre TS, nei det vet jeg sannerlig ikke. Nærhet er jo et grunnleggende behov for oss mennesker, men det er jo ikke like lett å skaffe seg det som disse andre grunnleggende behovene vi har...
Anglofil Skrevet 30. august 2013 #9 Skrevet 30. august 2013 Tråden er ryddet for selvmordstanker. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #10 Skrevet 30. august 2013 Jeg har det akkurat som deg ! Underernært på kjærlighet og nærhet. Jeg er 30 og aldri hatt kjæreste..... Og jeg har prøvd å få det i alle år, men uten hell For ikke så lenge siden hadde jeg for første gang sex med en jeg har mye følelser for. Det kan ikke beskrives hvor godt det var , og jeg har aldri kunnet nyte det før for det har aldri vært med rett person . Så det gjorde jo bare at savnet ble enda større Bah, livet skal ikke være lett . Anonymous poster hash: 6bc97...7ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå