Gå til innhold

Hvem synes du er mest klysete av Balotelli og Suarez?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem av disse to spillerne synes du er mest klysete? Mario Balotelli eller Luis Suarez?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BALOTELLI!

Som Liverpool-supporter kan du vel ikke si noe annet?

Skrevet

Jeg syns Suarez er mer klysete enn Balotelli. I sommer gikk han ut i media og sa at han ønsket seg til Real Madrid fordi engelsk media forfølger ham. Da Arsenal la inn et bud på ham, så var han plutselig veldig interessert i å gå til Arsenal, men Arsenal er da i likhet med Liverpool en engelsk klubb

Skrevet

Jeg syns vel ingen av dem er spesielt klysete. Suarez er uspiselig og Balotelli er en drittunge som hadde trengt en nanny boende hos seg til enhver tid.

• 3 uker senere...
Skrevet

Som Liverpool-supporter kan du vel ikke si noe annet?

Balotelli er den mest klysete. Men kan ikke akkurat si at jeg har sansen for Suarez. Han er en god fotballspiller, men holdningen og væremåten kunne jeg godt være foruten.
Skrevet

Balletelli.

Anonymous poster hash: 900e2...e79
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Usikker

Anonymous poster hash: dde1d...422
Skrevet

Van Persie er verre enn begge to til sammen.

Anonymous poster hash: 5ff02...b57
Skrevet

De kan ikke sammenlignes, Suarez har jo litt psyko-tendenser (biting osv) mens Balotelli er ung, veldig god men virker faktisk som han gjør seg litt misforstått av og til.

Den største klysen er Sergio Ramos!

Skrevet

Begge er umodne personer som gjør alt for å vinne,også jukse.

Balotelli er absolutt mest klysete,han lever i ei boble,samme boble som Zlatan og Cantona.

Suarez er bare fra en kultur hvor grov usportslighet, etter vår målestokk, er for småjuks å regne.Han er en positiv fyr som bare blir forvirret av agenter,presse og alt oppstyret rundt hans enorme talent.

Anonymous poster hash: 88d4e...e95
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...