AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Kjøpte meg noe som viste seg å ikke være så spiselig allikevel. Hvordan skriver man egentlig en slik klagemail? Kan dere komme med et eksempel? Føler ikke det er nok å skrive, "Hei! jeg er misfornøyd med produktet deres, da det var hår/insekter/søppel/whatever i det. Hilsen ..." Aner ikke hva jeg skal skrive.. Anonymous poster hash: 0ee2a...6a1
Pusemamma Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Spørs jo hva som er galt med maten. Hvis den inneholder som du skriver insekter o.l. Skriver du hvor du har kjøpt produktet, hva som er galt, ta evnt et bilde og send inn. Du trenger ikke skrive så mye, bare husk og skrive adressen din.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Trenger mer hjelp til eksempler på hva jeg kan skrive, og hvordan jeg skal ordlegge meg. Skjønner jo at jeg skal skrive hva som har galt og hvor jeg har kjøpt det osv.. Anonymous poster hash: 0ee2a...6a1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Du trenger vel ikke å skrive mer? Skriv hva som er galt med produktet. Skriv hvor det er kjøpt. Og det er det. Anonymous poster hash: 3ce8c...0bc
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Hei, jeg kjøpte en kvikk lunsj på rema 1000 i midtbyen i trondheim i går. Dessverre viste det seg at det var en flue i sjokoladeplaten. Legger ved bilde av sjokoladen. Jeg synes dette var veldig kjedelig da kvikk lunsj vanligvis er favorittsjokoladen min. Med vennlig hilsen anonym bruker. For eksempel. Vanskelig å gi noe mer konkret råd uten å vite hvilket produkt og hva som var galt med det.Anonymous poster hash: ae619...b5e 1
navnet Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 De gangene jeg får ødelagt produkt, sender jeg produktet til produsent med en lapp : Denne sjokoladeplaten er syk, den lider av innvendig plastmaterialer. Vennligst helbred sjokoladen med omsorg å send tilbake når den er frisk Fikk en gang et gavekort på 250kr i tillegg til ny vare fordi jeg fikk de til å le 1
LukaFrost Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Kan du ikke bare gå tilbake til butikken og bytte varen? 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Du skriver bare helt enkelt hva som var galt med varen, i tillegg til når og hvor du kjøpte den. Du kan også nevne at du synes det var ubehagelig, ekkelt, skuffende eller lignende. Vil også bare si at vær så snill, vær høflig og saklig når du klager når man er grei mot kundeservice er de greie tilbake. Anonymous poster hash: 122a4...8a4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #9 Skrevet 30. august 2013 Skriv gjerne på produksjonsdato, batch nr el.l. så er det mulig for produsenten å spore produktet. Anonymous poster hash: 4af21...0fb
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #10 Skrevet 30. august 2013 Skriv gjerne på produksjonsdato, batch nr el.l. så er det mulig for produsenten å spore produktet. Anonymous poster hash: 4af21...0fb Smart, da slipper TS kanskje å svare på mailen også. Og skriv gjerne både navn og adresse i slutten av eposten/brevet om du har ønske om erstatning. F.eks: Mvh Kari Nordmann Osloveien 00 0000 Oslo Anonymous poster hash: 122a4...8a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå