Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg noe som viste seg å ikke være så spiselig allikevel. Hvordan skriver man egentlig en slik klagemail? Kan dere komme med et eksempel? Føler ikke det er nok å skrive, "Hei! jeg er misfornøyd med produktet deres, da det var hår/insekter/søppel/whatever i det. Hilsen ..."

Aner ikke hva jeg skal skrive..



Anonymous poster hash: 0ee2a...6a1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo hva som er galt med maten. Hvis den inneholder som du skriver insekter o.l. Skriver du hvor du har kjøpt produktet, hva som er galt, ta evnt et bilde og send inn. Du trenger ikke skrive så mye, bare husk og skrive adressen din.

Skrevet

Trenger mer hjelp til eksempler på hva jeg kan skrive, og hvordan jeg skal ordlegge meg. Skjønner jo at jeg skal skrive hva som har galt og hvor jeg har kjøpt det osv..



Anonymous poster hash: 0ee2a...6a1
Skrevet

Du trenger vel ikke å skrive mer? Skriv hva som er galt med produktet. Skriv hvor det er kjøpt. Og det er det.



Anonymous poster hash: 3ce8c...0bc
Skrevet

Hei, jeg kjøpte en kvikk lunsj på rema 1000 i midtbyen i trondheim i går. Dessverre viste det seg at det var en flue i sjokoladeplaten. Legger ved bilde av sjokoladen. Jeg synes dette var veldig kjedelig da kvikk lunsj vanligvis er favorittsjokoladen min. Med vennlig hilsen anonym bruker.

For eksempel. Vanskelig å gi noe mer konkret råd uten å vite hvilket produkt og hva som var galt med det.

Anonymous poster hash: ae619...b5e

  • Liker 1
Skrevet

De gangene jeg får ødelagt produkt, sender jeg produktet til produsent med en lapp :

Denne sjokoladeplaten er syk, den lider av innvendig plastmaterialer. Vennligst helbred sjokoladen med omsorg å send tilbake når den er frisk :)

Fikk en gang et gavekort på 250kr i tillegg til ny vare fordi jeg fikk de til å le :)

  • Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bare gå tilbake til butikken og bytte varen?

  • Liker 1
Skrevet

Du skriver bare helt enkelt hva som var galt med varen, i tillegg til når og hvor du kjøpte den. Du kan også nevne at du synes det var ubehagelig, ekkelt, skuffende eller lignende.

Vil også bare si at vær så snill, vær høflig og saklig når du klager :) når man er grei mot kundeservice er de greie tilbake.



Anonymous poster hash: 122a4...8a4
Skrevet

Skriv gjerne på produksjonsdato, batch nr el.l. så er det mulig for produsenten å spore produktet.



Anonymous poster hash: 4af21...0fb
Skrevet

Skriv gjerne på produksjonsdato, batch nr el.l. så er det mulig for produsenten å spore produktet.

Anonymous poster hash: 4af21...0fb

Smart, da slipper TS kanskje å svare på mailen også. Og skriv gjerne både navn og adresse i slutten av eposten/brevet om du har ønske om erstatning. F.eks:

Mvh

Kari Nordmann

Osloveien 00

0000 Oslo

Anonymous poster hash: 122a4...8a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...