AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Synes det er så fint med marmor! Nå vurderer vi å ha én vegg på badet med marmorfliser (den med servant) og ser for meg at det kan bli superfint og tidløst. Men så er jo marmor veldig populært for tiden da, og jeg er bare redd for at jeg vil angre? Hva tror dere? Tidløst eller snart umoderne?Anonymous poster hash: f70c9...fa8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Åh det blir stilig! Jeg synes marmor er er så stilig og tidløst. Vet ikke om det er så populært nå, jeg ser det ikke så ofte jeg. Anonymous poster hash: 533ed...a8e
La Guapa Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Vi har cremefarvet marmor på hele badet ! Er suuuuuuuuuuperfornøyd ! Legger med bilde
Gjest Badabing Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Vi har samme fliser som over. Har fått veldig mye skryt for dem. Det eneste er at de er så forferdelig vanskelig å holde rene/rengjøre siden de har så mye struktur. Så personlig vil jeg nok anbefale noe enklere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå