AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Tenkte jeg skulle dele en av Internetts mange raringer med dere. Det er ikke en tradisjonell sjekkeside, mer et nettsamfunn, og jeg begynner egentlig å gå lei av å bli tilbudt trekant med menn på tre ganger min egen alder nå. Men litt underholdende er det jo. Mind you: Jeg er 16, og det står greit klart i profilen min. Mr. Pappa: Hei! Så hvem er du da? Jeg: Gud. Hvem er du? Mr. Pappa: Tja hvem er jeg? En som kunne tenke seg å få oppleve en graviditet! Jeg: Ew. Hvorfor det? Mr. Pappa: Jeg tenker at det ville ha vært en hyggelig opplevelse liksom? Jeg: For deg? Hahahaha. Mr. Pappa: Tja ønsker å oppleve prosessen omkring det å oppnå graviditet, selve graviditeten og se barnet etter fødsel. Er ikke ute etter sex, helt greit å ordne tingene med hjemmeinseminasjon. Jeg: Ja ok. Og hva tenker du en 16-årig lesbe kan være behjelpelig med? Mr. Pappa: Tja 16 år var vel kanskje litt ungt. Søker altså etter en kvinne som kunne tenke seg å bli gravid. Jeg: Ew. Mr. Pappa: Tja har prøvd med ei dame på 40 og hun greidde ikke å bli gravid, så nå ønsker jeg å finne en litt yngre dame gjerne under 20 slik at man oppnår graviditet raskt. Når du bare er 16 så er du opplagt litt i yngste laget, burde ha vært myndig. Det dreier seg ikke om sex og det er helt greit at den som føder ikke tar ansvar for ungen. Jeg: Kanskje du burde sette deg litt mer inn i hvordan svangerskap og befruktning fungerer før du prøver å smelle noen på tjukka. Mr. Pappa: Tja det er jo å finne eggløsningen og så inseminere, går det ikke på første forsøk så er det å gjenta til man har fått det til! Når hadde du mensen sist da? Hvordan er det med deg da, merker du når du har eggløsning? Jeg: ...lykke til med det. Har konstant mens jeg, med påfølgende PMS. Mr. Pappa: Konstant mens, er du syk? Jeg: Det var kødd. Mr. Pappa: Slik helt ærlig så tror jeg du innerst inne er litt gira på å bli gravid jeg, stemmer ikke det??? Nå er det slik at for å kune beregne eggløsningen din så må jeg vite når du hadde mensen. Jeg: Egentlig ikke, jeg kan ikke fordra unger, og dessuten tiltaler ikke tanken på verken uønska kroppshår eller morgenkvalme særlig. Hvorfor i alle dager skal du beregne eggløsningen min...? Mennesker! Anonymous poster hash: b815b...8cc 6
Gjest Houdini Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Den var sinnssykt rar .. Ikke på den bra måten 1
Gjest Peanut Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Oh gawd. Sinnsykt rar er vel bare forbokstaven. >_<
Gjest BettyBoop Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 hjelpes. Håper ikke han får med noen på det der. Stakkars ungen som blir resultat av det der og med den psychoen til far isåfall.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 hjelpes. Håper ikke han får med noen på det der. Stakkars ungen som blir resultat av det der og med den psychoen til far isåfall. Samme tenkte jeg! Visse folk får meg til å betvile evolusjonen... Anonymous poster hash: efeff...53c 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Ai.. Hørtes ikke mye god ut han der, nei. Men det er mange av dem. Anonymous poster hash: ef9a2...8b1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Noen andre som har møtt på finurlige typer på det store Internettet? Anonymous poster hash: efeff...53c
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #10 Skrevet 29. august 2013 Hver dag. Anonymous poster hash: ef9a2...8b1 1
fruBeist Skrevet 29. august 2013 #11 Skrevet 29. august 2013 Jeg tør gjette hvilket nettsamfunn det er snakk om. Der er utrolig mye rammel
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #12 Skrevet 29. august 2013 Jeg tør gjette hvilket nettsamfunn det er snakk om. Der er utrolig mye rammel "Vil du ha trekant med meg og kona mi?" - Mann, 50 år "hehe liker du kinky kosing du da" - Mann, 60 år "Har du mye kroppshår? I så tilfelle betaler jeg godt" - Mann, 30 år "Vil du ha sex med meg? Men ikke hvis du bor i XXX, da er du sikkert feit" - Mann, 25 år Et lite utvalg. Anonymous poster hash: efeff...53c
fruBeist Skrevet 29. august 2013 #13 Skrevet 29. august 2013 (endret) "Vil du ha trekant med meg og kona mi?" - Mann, 50 år "hehe liker du kinky kosing du da" - Mann, 60 år "Har du mye kroppshår? I så tilfelle betaler jeg godt" - Mann, 30 år "Vil du ha sex med meg? Men ikke hvis du bor i XXX, da er du sikkert feit" - Mann, 25 år Et lite utvalg. Anonymous poster hash: efeff...53c Tilbud om penger for sex. Spørsmål om jeg kunne lære opp en late bloomer. Folk som blir sur når jeg ikke svarer på gjentatte spørsmål om sextreff () En kar lurte på om jeg hadde noen brukte sko å selge. Jeg skulle få godt betalt. Endret 29. august 2013 av fruBeist
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #15 Skrevet 30. august 2013 Tilbud om penger for sex. Spørsmål om jeg kunne lære opp en late bloomer. Folk som blir sur når jeg ikke svarer på gjentatte spørsmål om sextreff ( ) En kar lurte på om jeg hadde noen brukte sko å selge. Jeg skulle få godt betalt. "Vil du være elskerinna mi?" "Nei." "Hvorfor ikke? kjekk veltrent kar, snill og flink i senga..!" Anonymous poster hash: efeff...53c
pingu 78 Skrevet 30. august 2013 #16 Skrevet 30. august 2013 "Vil du være elskerinna mi?" "Nei." "Hvorfor ikke? kjekk veltrent kar, snill og flink i senga..!" Anonymous poster hash: efeff...53c haha- noen har litt tungt for det. merkelig fenomen det der...
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #17 Skrevet 30. august 2013 Til info så har unge kvinner eggløsning gjerne 2 ganger på en måned, så det at han kan regne seg fram til eggløsning er bullshiiiiit. Anonymous poster hash: 6b7b3...06b
Gjest Tinkerbell Skrevet 30. august 2013 #18 Skrevet 30. august 2013 Hele samtalen var rar, enig i det! Men synes ikke du selv var noe bedre for å være helt ærlig.
plix Skrevet 30. august 2013 #19 Skrevet 30. august 2013 Hele samtalen var rar, enig i det! Men synes ikke du selv var noe bedre for å være helt ærlig. Tenkte det samme .. Ikke at du skulle vært så utrolig voksen i alt du svarte på, men likevel noe jeg la merke til jeg ville svart helt annerledes på. Om jeg i det hele tatt hadde svart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå