AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Hei, Jeg skal til Stavanger en tur i neste uke, prøver å finne ut av hvordan jeg skal kommer meg fra Sola flyplass til Stavanger sentrum? Ser at de har flybuss, men jeg skjønner ikke hvilken holdeplass jeg må av på. Noen som har tips på hvordan jeg kan kommer meg fra Sola til sentrum med kollektivtransport? Og hvilken holdeplass jeg må av på selvfølgelig. Anonymous poster hash: 94f69...e4d
Gjest BabyBlue Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Det er et busstopp utenfor flyplassen, det like utenfor hovedingangen. Også stopper bussen enten ved fiskepiren holdeplass eller med en deli deluca i Stavanger Sentrum
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Takk for raskt svar Valgene er: fiskepiren byterminalen lane2 atlantic hotel kannik stavanger forum madlakrossen park inn hotel og SUS hospital Så da er fiskepiren den beste løsningen og nærmest sentrum? Kan jo spørre busssjåføren den dagen, men liker å ha kontroll Anonymous poster hash: 94f69...e4d
Sjokoladenøtt Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Flybussen går jo rett til stavanger sentrum. Den går ikke lengre enn det. Eller så går det vel en annen buss også, men den bruker jo år og dag og tror du faktisk må bytte buss også
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Ta flybussen og gå av på Fiskepiren, det er ved fergekaia. Derfra går du eventuelt bare rett frem forbi Magasin Blaa (kjøpesenter), krysser veien mot venstre ved fotgjengerfeltet og rett frem igjen så er du i sentrum. Anonymous poster hash: 39e5c...7c6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Takk for raskt svar Valgene er: fiskepiren byterminalen lane2 atlantic hotel kannik stavanger forum madlakrossen park inn hotel og SUS hospital Så da er fiskepiren den beste løsningen og nærmest sentrum? Kan jo spørre busssjåføren den dagen, men liker å ha kontroll Anonymous poster hash: 94f69...e4d Spiller fint liten rolle hvilken av disse du velger om du skal til sentrum. Jeg ville valgt å hoppe av ved Atlantic (evt. Clarion hotel). Hvis du går av ved Atlantic, så går du 50 meter tilbake og du vil se statuen av Alexander Kielland. Anonymous poster hash: f61bd...720 1
hjertesukka Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Ville også valgt Radisson Blue Atlantic. 2
Gjest LonelyAngel Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 ja, gå av ved hotellet så er du rett i byen 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 ok, takker for svar fra dere alle. Så hotellet er nærmest sentrum altså Anonymous poster hash: 94f69...e4d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 Jeg ville også valgt Atlantic. Anonymous poster hash: a141a...117 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Jeg ville valgt å hoppe av ved Atlantic (evt. Clarion hotel). Hvis du går av ved Atlantic, så går du 50 meter tilbake og du vil se statuen av Alexander Kielland. Anonymous poster hash: f61bd...720 ok, takker for svar fra dere alle. Så hotellet er nærmest sentrum altså Anonymous poster hash: 94f69...e4d Jepp, hopp av bussen ved Atlantic og gå tilbake til Alexander. Står du der vil det fortone seg omtrent slik: Alex: Anonymous poster hash: f61bd...720 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå