Gå til innhold

Slått opp med typen, han gir ikke lyd fra seg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av en eller annen grunn greide jeg og skrive på sms "vi må ta en prat".
Dette førte til at vi skrev frem og tilbake, og til slutt har slått opp.. TROR jeg.

Jeg har ihvertfall fått ut det jeg skulle si.

Da jeg spurte han om han ville prate ordentlig svarer han såklart "Ikke nå, trenger å tenke!"

Nå hører jeg ingenting fra han. Han er typen som blir veldig sint og slikt.

Burde jeg være bekymret?

eller er dette helt vanlig?

Anonymous poster hash: d317a...04d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres vel bare ut som han er nedfor, slik mennesker gjerne blir når romantiske forhold går på tverke? Han vil neppe utsettes for mer ubehag enn strengt nødvendig. Kanskje lurt, kanskje dumt, overhodet ikke uvanlig,

Anonymous poster hash: ecc9e...102

• Liker 2
Skrevet

han trenger tid. ikke mas på han du :)

Anonymous poster hash: 35cdb...a5a
  • Liker 1
Skrevet

Høres ut som han er typen til å forårsake en "familietragedie".

Anonymous poster hash: 7fbe1...534
Skrevet

Ut fra hva? Herregud, noen ganger lurer jeg på om folk bruker AB fordi de vet selv at de er hjernedøde...

• Liker 11
Skrevet

Spar deg.

Gi han litt tid du TS, vi reagerer alle forskjellig.

• Liker 2
Skrevet

Hvis dere har slått opp har du vel ingen grunn til å forvente at han skal bruke tid på å prate med deg? Jeg skjønner godt at du ønsker å prate, men du har jo akkurat sagt opp "retten" til å kreve en prat med ham.

• Liker 6
Skrevet

Er vel ikke akkurat det lureste og slå opp på sms, så jeg skjønner godt han ikke vil prate med deg. Så nei, du trenger ikke bekymre deg. Jeg hadde reagert på samme måte som han om jeg ble dumpet over en melding.

• Liker 2
Skrevet

voksent å dumpe noen over sms... hvorfor forvente svar... oh lord.

• Liker 3
Skrevet

TS her.

Jeg spurte etter den "vi trenger en prat" sms'n om jeg skulle komme over å prate.
Men han nektet å sa vi skulle ta praten over sms..
Han hater å prate når ting blir alvorlig, og enten melder seg ut eller blir sint.

DERFOR

Anonymous poster hash: 13297...f38
Skrevet

TS her.

Jeg spurte etter den "vi trenger en prat" sms'n om jeg skulle komme over å prate.

Men han nektet å sa vi skulle ta praten over sms..

Han hater å prate når ting blir alvorlig, og enten melder seg ut eller blir sint.

DERFOR

Anonymous poster hash: 13297...f38

Men hvorfor sendte du det som sms i utgangspunktet? Jeg vil gjette at mye av grunnen til hans totale taushet nå er måten bruddet skjedde på.

La ham være i fred, du. Du har jo gjort det slutt med ham, la ham få slikke sine sår uten deg til stedet, det har han ettertrykkelig formidlet at han ønsker.

• Liker 2
Skrevet

Gje han tid til å tenke. Om han vil prate så tar han nok kontakt og ber om det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Av en eller annen grunn greide jeg og skrive på sms "vi må ta en prat".

Dette førte til at vi skrev frem og tilbake, og til slutt har slått opp.. TROR jeg.

Jeg har ihvertfall fått ut det jeg skulle si.

Da jeg spurte han om han ville prate ordentlig svarer han såklart "Ikke nå, trenger å tenke!"

Nå hører jeg ingenting fra han. Han er typen som blir veldig sint og slikt.

Burde jeg være bekymret?

eller er dette helt vanlig?

Anonymous poster hash: d317a...04d

TS,

Du har valgt å gjøre det slutt med han som en gang var kjæresten din. Hvorfor er det da så viktig for deg at han tar kontakt? Du oppnådde vel det du ville da du gjorde det slutt, eller? Dere er ikke kjærester lenger og det var jo ditt eget valg...

Endret av Hapa
  • Liker 1
Skrevet

Er du sosialt litt utilpass? Du har nettopp avsluttet forholdet med han. Selvfølgelig gidder han ikke ha mer kontakt med deg.

Skrevet

Skrev du "jeg vil slå opp" eller "vi må prate"? Har du grunn til å tro at forholdet er over?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...