Gjest Gjest Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Jada. nå skal jeg beskrive den mannen her som jeg elsker, og fortell meg gjerne hva jeg bør gjøre. takk på forhånd! Jeg er jente som elsker en gutt. Men han liker ikke meg. Vi har flørtet, han har vist interesse men plutselig er han helt avkoblet. og som andre kjerringer løper jeg etter han, jeg tekster, ringer men ingen svar. Han har blokkert meg på alle sosiale steder, han har blokkert alt sammen for at jeg ikke tar kontakt med han. Hva skal jeg nå gjøre med den mannen her? jeg får ingen kontakt, kjenner ikke hans venner, eller jo jeg gjør, men jeg vil ikke kontakte dem. Jeg sitter deprimert og tenker hverdag er jeg så stygg? er jeg ikke verdt den gutten her? jeg føler meg så tråkket på. har nesten ikke ord. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!! men han kan chatte og snakke med andre jenter, men ikke meg, og det gjør vondt!
Gjest badeand1 Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Dra deg selv i nakkeskinnet, få litt selvrespekt og gi faen i hele fyren. Mener ikke å være frekk men våkn opp! 5
Gjest Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 (endret) Han kommer aldri til å respektere deg, så lenge du har null respekt for deg selv. Kom deg videre, og ikke kontakt han mer. Det er så klart sårt når den du gjerne vil være med, ikke føler det samme, men du kan nå heller ikke binde han fast og tvinge han. Så, det er ikke annet å gjøre enn å komme deg videre. Endret 29. august 2013 av Calavi 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Tenker du bør ta hintet om at han ikke er gira lenger, kanskje du ble for mye? Uansett, han er ikke verdt å bruke mer tid på. La han heller leve i bobla hvor han sikkert tror han er en James Dean, så kan du bruke tid på å lære å respektere deg selv og så finne en ny og bedre mann. Anonymous poster hash: a7b38...7ef
LittDiva Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 (endret) Ta hintet ? Han er ganske tydelig på at han ikke vil ha kontakt. Endret 29. august 2013 av LittDiva 3
Gjest Kaffekrus Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Jada. nå skal jeg beskrive den mannen her som jeg elsker, og fortell meg gjerne hva jeg bør gjøre. takk på forhånd! Jeg er jente som elsker en gutt. Men han liker ikke meg. Vi har flørtet, han har vist interesse men plutselig er han helt avkoblet. og som andre kjerringer løper jeg etter han, jeg tekster, ringer men ingen svar. Han har blokkert meg på alle sosiale steder, han har blokkert alt sammen for at jeg ikke tar kontakt med han. Hva skal jeg nå gjøre med den mannen her? jeg får ingen kontakt, kjenner ikke hans venner, eller jo jeg gjør, men jeg vil ikke kontakte dem. Jeg sitter deprimert og tenker hverdag er jeg så stygg? er jeg ikke verdt den gutten her? jeg føler meg så tråkket på. har nesten ikke ord. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!! men han kan chatte og snakke med andre jenter, men ikke meg, og det gjør vondt! For det første: Snakk for deg selv. For det andre: Du må bare innse at fyren ikke vil ha noe med deg å gjøre. Det faktum at han har gjort seg totalt utilgjengelig for deg burde fått deg til å skjønne det for lenge siden. Hva jeg synes om denne mannen? Hvis han bare helt plutselig kuttet all kontakt med deg er han feig. Men når jeg leser hvor pågående og desperat du har vært i ettertid er det kanskje en naturlig forklaring på hvorfor han gjorde det på den måten. Jeg tror dessuten at du forveksler kjærlighet med besettelse. 3
Gjest Klara Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Du sier han har vist interesse? Sikker på at du ikke har misforstått? Når noen avviser deg, så går du videre. Så enkelt er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå