Sophie-Ann Skrevet 4. september 2013 #61 Del Skrevet 4. september 2013 Tråden er ryddet for ufint innlegg Sophie-Ann, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #62 Del Skrevet 5. september 2013 Trådstarter her... Jada, han tok kontakt igjen i går, som det ante meg at han ville gjøre. "kyssesmily" og "how are you? Tok litt tid før jeg svarte, men da var jeg høflig tilbaketrukket og sa at det gikk fint. Så gikk det en stund og han spurte igjen om det gikk fint... og jeg sa enda en gang at jeg hadde det bra og spurte jo da om hvordan det gikk med han. Og så fikk jeg ikke svar.... da var han away på fb...Joda, han kunne jo være busy... alt er en realitet. Men jeg kjente jeg ville ha en avklaring på dette NÅ. Hva vil han egentlig liksom... Han kunne ha avsluttet samtalen og ikke bare fordufte midt i lisom. Men det er vel en slags hersketeknikk, for å se hvor dum den dumme blonde jenta egentlig er. Jada, jeg ble et øyeblikk eller fem enda mer smådum. Sendte han melding på chatteprogram på mobilen, der jeg rett og slett spurte han om HVA han ville med meg. Jeg sa til han at enten ville han ha kontakt eller så ikke og det var greitt, men han kunne jo være ærlig. Og om det var kun kontakt for eventuell websex, så kunne han jo si det også. Hahhah... jeg måtte bare skrive det... ;-) Vel, jeg kunne jo se at han mottok og leste meldingen, men ingen svar.... Vel, jeg sa til slutt til han at det er helt ok, det tok litt tid, men jeg skjønner det. Godbye..... Jeg har nå slettet han fra fb kontoen og slettet mobilnr hans. Litt flink da, selv om jeg vet jeg burde ikke tatt praten / maset som den var i går, jeg vet... Jeg drog det langt nesten for å få et skikkelig bevis på at dette er helt latterlig. Nesten litt som et punktum for meg selv. Men jeg skjønner enda ikke hva som er så vanskelig med å være litt ærlig, om en kun vil ha kontakt avogtil så er det jo bare til å si det. Nå har jo det han har sagt ikke samsvart med handlingen hans. Men, når dette nå er sagt, så er det faktisk helt greitt, det høres ut som jeg er helt på felgen her, men jeg er ikke det. Nå etter at han er slettet, så kjennes det egentlig helt fint. Så skal jeg gå videre med livet mitt.... disse 5 ukene har gitt meg en og annen ting og tenke på som jeg kan bruke tid på å finne ut av. Og ja, det er underlig at en kan bli så oppsatt på noe sånt, men som sagt websex har vel bidratt til sterkere følelser. Ja,da... sikkert dumt det også, men angrer igrunn ikke på det heller. Var en spennende opplevelse også. ;-) En siste ting jeg lurer på her, ser han med en gang nå at jeg har slettet han? Nå vil jo ikke jeg få greie på det antagelig, men det gir meg jo en siste barnslig glede det da om han ser det. Ikke forde at jeg tror han vil bry seg så mye om det da men... Hahah Anonymous poster hash: 3c8f8...06d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #63 Del Skrevet 5. september 2013 Ja,. trådstarter igjen... Ja, jeg skreiv jo det at jeg ikke fikk noe svar når jeg sendte melding på mobilen... Det er jo forresten ikke helt sant. Det kom jo en melding til slutt som sa; Oh, come on baby, I`m just busy". :-) :-) :-) Hahha.... ingen svar på hva han ville... Ja,ja... livet er fullt av lærdom. Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #64 Del Skrevet 6. september 2013 Trådstarter igjen... det er helt rart... men på kort stund har jeg altså gått fra å være en voksen, fornuftig oppegående dame, til en som er i full kaos inni meg. Ja, jeg slettet jo han fra FB i går og etterpå så såg jeg også at han har blokkert meg. Nå angrer jeg på det... Jada, psyko! GUUUU... jeg ble lei meg for det. Dette begynner å bli tragisk og jeg kjenner at selvrespekten for meg selv pga dette er jo helt borte. Jada, jeg vet jeg er ei bra jente, jeg ser ok ut også, ikke tjukk eller noe. Men HAN vil ikke ha noe med meg å gjøre.. Men det som er det verste, det er hans taushet. Har han jo fortsatt på mobilen, på et chatteprogram, whatsapp der og sendte han en melding i går, senere. Det var en hyggelig melding, der jeg egentlig bare sa om mine følelser og jeg hatet at det ble sånn... Jeg ser han har motatt og da antagelig lest den. Men ikke svart... og det kjenner jeg er nesten det verste.. Altså, fra tidligere så har jeg jo blitt dumpet før, hatt kjærlighetssorg osv.. men dette blir nesten litt sykt... Han hadde svart meg, på en hyggelig måte, og da vært ærlig og sagt han ikke ville hatt kontakt så kjenner jeg at jeg hadde synest det var lettere. Men det er den taushten som nå gjør vond, tausheten er nesten det værste.... Det er jo virkelig noe i mitt liv jeg savner siden jeg ble helt hektet på en rusten spiker. Nå igjen.. så håper jeg jo at jeg vil få et svar fra han om noen dager.. men jeg kjenner tunghet inni meg pga dette. Nå skriver jeg egentlig dette bare for å få det ut... Men nå kjenner jeg nesten for å lese meg opp på dette.. hva er det som skjer, hvorfor er jeg sånn? Må finnes noe psykologi om dette? Har snakket med to venninner om dette og de er fine og sier jo det som alle dere har sagt. De er fornuftige og sier jo at dette er bra at han er borte. Men allikevel, så er jeg helt psyko.... Ok, det er lov å være oppgitt, det er lov å tenke at jeg må ta meg sammen.. og jeg forsøker å gjøre det, men jeg kjenner at jeg bare blir LEI meg. Jeg fremstår kanskje som ustabil her også, men vanligvis er jeg jo ikke det... Men dette har virkelig slått meg ut. Ok, jeg må søke opp litt informasjon om dette, kan jeg litt om det, så er det lettere å forholde meg til det og forstå. Ellers så skal jeg trene, og ja, barna... jeg tar vare på de altså. Jeg sitter ikke hjemme og gråter og lar dette gå ut over de.. Det blir jo når de ikke er der... i bilen, på jobb.. til venninner... Som ei venninne sa.. om ei uke er det over. Nesten som jeg skammer meg over dette også.... uff... Ja,ja.. Det vil gå over. :-) Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kareen Skrevet 6. september 2013 #65 Del Skrevet 6. september 2013 Kjære deg, du må slutte å skrive til han! Han har jo avvist deg flere ganger, og nå virker du bare desperat. Du var jo så flink en stund, nå må du bare slette han. Jeg vet hvor sykt irriterende og vondt det er å bli behandlet sånn, men ha nå litt respekt for deg selv. Vil du virkelig ha en sånn fyr i livet ditt? Som ikke gidder å svare, ignorerer deg til det passer han selv å ta kontakt, og som (99 % sikkert) sjonglerer flere damer? Får så vondt av deg, vær så snill å slett han. Om en stund kan du se tilbake og le av dette. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #66 Del Skrevet 6. september 2013 Kjære deg, du må slutte å skrive til han! Han har jo avvist deg flere ganger, og nå virker du bare desperat. Du var jo så flink en stund, nå må du bare slette han. Jeg vet hvor sykt irriterende og vondt det er å bli behandlet sånn, men ha nå litt respekt for deg selv. Vil du virkelig ha en sånn fyr i livet ditt? Som ikke gidder å svare, ignorerer deg til det passer han selv å ta kontakt, og som (99 % sikkert) sjonglerer flere damer? Får så vondt av deg, vær så snill å slett han. Om en stund kan du se tilbake og le av dette. Trådstarter igjen... takk... Men jeg får meg også litt til å undres over.. jada, at jeg er desperat her har jeg vel bevist mange ganger her. Men dette kommer ikke til å fortsette over lang tid nå... jeg VET jeg må kutte.. Men jeg undres også over... jeg var og såg inne på Whatsapp og ser at han er online, så han leser det jeg skriver. Men han svarer jo ikke.... Jeg VET med meg selv at uansett hvilken dust som har vært og eventuelt hadde vært etter meg, så HADDE jeg svart. Altså, nå har jeg ikke gjort han her fyren noe.. ja, jeg kalte han vel asshole her før jeg slettet FB kontoen og mulig en tyrker / araber blir sint som en tyr av det. Men... sånn min greie er at jeg liker han ( og er blitt galen ) men som jeg skreiv til han, så er det tausheten hans som er den verste. Hadde han SAGT noe så hadde det vært så mye bedre. Og jeg får meg til å undre over hvorfor gjør han ikke det? ALtså, mulig han markerer seg her... men jeg har jo allerede mistet all respekt og ære, jeg er jo helt ute, så han trenger liksom ikke bevise noe. Det synest jeg er rart.Kan han ikke bare SI det kort. Jada, avvisningen er jo kanskje NOK tegn da, men jeg kjenner jeg vil at HAN skal si noe. Kanksje han trenger noen dager på seg til å si det.. jeg vet jo ikke. Ja, hele dette her er rart og ubehagelig, liker ikke sånne sterke følelser kjenner jeg. Prøver å skjerpe meg og skammer meg fortsatt over dette. Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #67 Del Skrevet 6. september 2013 Trådstarter igjen... Ja,ja.. kjenner meg litt mer normal igjen nå... Selv om jeg fortsatt er helt ute... sendte han en melding om at nå var det nok galskap fra meg...Neida, jeg trenger ikke å sende han melding om det, men jeg gjorde nå det. I dag blir det løpetur og tror jeg må ha en liten "ned på jorda samtale med venninne også". Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #68 Del Skrevet 6. september 2013 Hei TS! Jeg kjenner meg igjen i det å ha sterke følelser ved brudd. Om de er uvanlig sterke - og du har opplevd dette mange ganger tidligere - så anbefaler jeg deg å søke hjelp (kanskje er det lurt uansett forhistorie). Da kan man ha noen dypere psykologiske traumer som er viktig å gjøre noe med, så du slipper å ha det sånn igjen. Alle kan ha kjærlighetssorg, men her hadde dere jo ikke et forhold i utg.punktet, så dine følelser har blitt uvanlig sterke. Om denne tyrkiske mannen, så tror jeg ikke han bryr seg om dine følelser, han sjonglerer trolig mellom flere damer. Han vil sikkert være den som avviser, og liker ikke å bli avvist. Så når han så at han var slettet fra FB, måtte han selvsagt rette opp egoet sitt ved å blokkere deg. Det kan også godt hende han straffer deg med taushet, siden du har sagt du reagerer på det, han liker sikkert bekreftelsene du sender ham, for det styrker egoet hans. Håper du klarer å snu såretheten til et sinne, og ikke legger deg flat overfor denne fyren. Anonymous poster hash: 37e72...ca2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kareen Skrevet 6. september 2013 #69 Del Skrevet 6. september 2013 Trådstarter igjen... Ja,ja.. kjenner meg litt mer normal igjen nå... Selv om jeg fortsatt er helt ute... sendte han en melding om at nå var det nok galskap fra meg...Neida, jeg trenger ikke å sende han melding om det, men jeg gjorde nå det. I dag blir det løpetur og tror jeg må ha en liten "ned på jorda samtale med venninne også". Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Håper du tuller nå... Slett ham! Hvorfor svarer han ikke, spør du? Jo, fordi han er en drittsekk. Han får sikkert mange meldinger fra andre kvinner som han heller ikke svarer på. Jeg kan fortelle at jeg er sammen med en tyrker, fra vest i Tyrkia. Vi har vært sammen i snart 4 år, og han er verdens hyggeste og respektfulle menneske. Grunnen til at jeg svarte her var fordi jeg vet godt hvordan mange tyrkere/kurdere/arabere (nordmenn også) kan oppføre seg. Særlig sør i Tyrkia blir skandinaviske kvinner brukt, tømt for penger og sex og kastet i bort etter å ha blitt utnyttet. Du har dessverre vært uheldig med å komme borti en sånn fyr, men du kan fortsatt komme deg unna ved å heve deg over hans ignorerende lavmål. Og du kan møte noen som behandler deg ordentlig! Så vær så snill å slett han for ditt eget beste. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #70 Del Skrevet 6. september 2013 Håper du tuller nå... Slett ham! Hvorfor svarer han ikke, spør du? Jo, fordi han er en drittsekk. Han får sikkert mange meldinger fra andre kvinner som han heller ikke svarer på. Jeg kan fortelle at jeg er sammen med en tyrker, fra vest i Tyrkia. Vi har vært sammen i snart 4 år, og han er verdens hyggeste og respektfulle menneske. Grunnen til at jeg svarte her var fordi jeg vet godt hvordan mange tyrkere/kurdere/arabere (nordmenn også) kan oppføre seg. Særlig sør i Tyrkia blir skandinaviske kvinner brukt, tømt for penger og sex og kastet i bort etter å ha blitt utnyttet. Du har dessverre vært uheldig med å komme borti en sånn fyr, men du kan fortsatt komme deg unna ved å heve deg over hans ignorerende lavmål. Og du kan møte noen som behandler deg ordentlig! Så vær så snill å slett han for ditt eget beste. Hei! Trådstarter igjen... Jeg har slettet nr hans nå for en stund siden, slettet loggen også. Det kjennes ok ut. Ja, jeg vet han er en drittsekk.... Men drittsekk eller ei, så tenker jeg at det må jo være enklere for han å bare SI det, istedet for å være helt taus. Er gjerne en eller annen for for hersketeknikk dette her.... Se hvor mye vi kan tyne henne og SÅ kommer han tilbake og være enda værre. Nei, jeg vet ikke... Men som sagt, gjort er gjort og spist er spist. Nå er han vertfall slettet. Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enda en håpløs :) Skrevet 6. september 2013 #71 Del Skrevet 6. september 2013 Hver uke kommer det en ny last med turisterjenter fra hele Europa. De som var i forrige uke er fort glemt hvis det ikke er noe å hente! Jeg var selv i Tyrkia i sommer og ble sjekket opp av en ung kjekk tyrker! Falt som ei skurefille for den nydelige gutten! ....men så begynte pengemaset, og det hadde jeg hørt litt om før jeg dro så jeg var på en måte forberedt! Ingenting å hente her i gården tenkte jeg men han greide å "lure" til seg 200 lire før jeg våknet opp! Snakket om at han ville til norge også! Vi har også den appen som heter whatsapp og han sender stadig meldinger men jeg svarer høflig og kort! Heldigvis har jeg ingen følelser for han bare et hyggelig minne om en ferieflørt! Mitt råd er: senk skuldrene og la det flyte vekk av seg selv! Dette går over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #72 Del Skrevet 6. september 2013 Hei TS! Jeg kjenner meg igjen i det å ha sterke følelser ved brudd. Om de er uvanlig sterke - og du har opplevd dette mange ganger tidligere - så anbefaler jeg deg å søke hjelp (kanskje er det lurt uansett forhistorie). Da kan man ha noen dypere psykologiske traumer som er viktig å gjøre noe med, så du slipper å ha det sånn igjen. Alle kan ha kjærlighetssorg, men her hadde dere jo ikke et forhold i utg.punktet, så dine følelser har blitt uvanlig sterke. Om denne tyrkiske mannen, så tror jeg ikke han bryr seg om dine følelser, han sjonglerer trolig mellom flere damer. Han vil sikkert være den som avviser, og liker ikke å bli avvist. Så når han så at han var slettet fra FB, måtte han selvsagt rette opp egoet sitt ved å blokkere deg. Det kan også godt hende han straffer deg med taushet, siden du har sagt du reagerer på det, han liker sikkert bekreftelsene du sender ham, for det styrker egoet hans. Håper du klarer å snu såretheten til et sinne, og ikke legger deg flat overfor denne fyren.Anonymous poster hash: 37e72...ca2 Trådstarter igjen... Kjærlighetssorg og sånn som det er nå, det har jeg vel ikke opplevd på lenge. Har vært i et langvarig samboerforhold som ble slutt for ikke lenge siden. Vi var sammen i mange år og i mange år så var det lite romanse kan en si. Så sånn sett var jeg nok et "lett offer" for Don Juan. Underernært på oppmerksomhet fra en mann, men også det at en kunne tulle og tøyse også. Leste et sted om hvordan få noen til å bli forelsket og det var jo bl,a det å gi mye oppmerksomhet for så å plutselig bli borte og utilgjengelig. Ja, jeg tror han straffer meg nå med tausheten, vet ikke hvor populært det er for en tyrker å bli kalt "asshol" og at jeg slettet han på Fb... tydeligvis har det slått han ut så mye at han ble helt taus. ;-) Han har ikke blokkert meg fra Whatsapp og derfor tenker jeg at dette med taushet er en form for straff. Han viser at han er der fortsatt, men han er det allikevel. Selv om han kanskje ikke bryr seg om meg og mine følelser, så tenker jeg jo at det må da være enklere og bedre å bare si "takk og farvel, men dette var ikke morro lenger, ikke kontakt meg mer." Hahah... kjenner jeg får litt galgenhumor av dette her også... Ja, jeg slettet han jo fra kontaktlisten min da... men... ok, han ble lagt inn igjen. Jada, det er ris til egen bak, fortjener dette nok etterhvert... Men nå er det blitt litt sånn at jeg tenker, hmm... vil han nå ta kontakt om jeg nå blir stille... Og jada, jeg håper fortsatt det.... Men, nei... det er ikke sånn at jeg ser for meg big love og dette her heller... akkurat nå vet jeg ikke helt. Nå har det vært så mye tullball her ( fra min side ) at nå kan jeg bare fortsette og se hva som skjer... Men, nei.. har ikke sendt han noen flere meldinger altså, kjenner egentlig at jeg har sagt det som jeg trenger å si til han. Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #73 Del Skrevet 6. september 2013 Hver uke kommer det en ny last med turisterjenter fra hele Europa. De som var i forrige uke er fort glemt hvis det ikke er noe å hente! Jeg var selv i Tyrkia i sommer og ble sjekket opp av en ung kjekk tyrker! Falt som ei skurefille for den nydelige gutten! ....men så begynte pengemaset, og det hadde jeg hørt litt om før jeg dro så jeg var på en måte forberedt! Ingenting å hente her i gården tenkte jeg men han greide å "lure" til seg 200 lire før jeg våknet opp! Snakket om at han ville til norge også! Vi har også den appen som heter whatsapp og han sender stadig meldinger men jeg svarer høflig og kort! Heldigvis har jeg ingen følelser for han bare et hyggelig minne om en ferieflørt! Mitt råd er: senk skuldrene og la det flyte vekk av seg selv! Dette går over! Trådstarter... nesten fint å se at det finnes flere... :-) I mitt tilfelle var det ikke sånn at jeg falt der nede, det var jo når vi kom hjem og chattet og såg hverandre på web camera... Tror mye at det at jeg er hektet er også spenningen med det hele. Var heller ingen snakk om penger eller ekteskap i Norge. Vi snakket jo om at vi ville treffes, selv om det var jo ingen ting konkret altså, men skulle vi gjøre det, så måtte det være der for det var for dyrt med Norge.. ;-) Han skulle behandle meg sååå fint og ta vare på meg om jeg kom på besøk... ja, det var da ei uke siden. ;-) Hehheh.... Ja, det går over.. men jeg angrer på at jeg tok litt av her om dagen... han svarte meg jo på fb og jeg skulle latt det ligge med det. Da hadde det gått over av seg selv sakte men sikkert, men nå ble alt så "dramatisk".. Ja, for meg altså, ikke for han da. Ja,ja... ikke noe mer å gjøre med egentlig, det blir nok noe å le av når dette er ferdig. Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #74 Del Skrevet 7. september 2013 Trådstarter igjen... Gjennom natten har jeg sendt han 20 sms`er, sendt han en videosnutt der jeg gråter mine modige tårer, så nå håper jeg han tar kontakt igjen. :-) Hahahah! Neida, NÅ tuller jeg altså, jeg har ikke gjort det. Nå begynner galgenhumoren å ta over her. Har ikke sendt han noen flere meldinger.. :-) Selv om jeg fortsatt er hektet så er det blitt litt sånn, hektet på hva og hvorfor... Hva er dette for noe.. Nysgjerrighet rett og slett.... Leste på nettet om en blogg som heter hektabloggen og det var mange triste skjebner der ja. Jeg tror IKKE jeg kommer til å gå i flere år nei... Joda, at han er en drittsekk, det er jo bevist for lengst, men jeg undrer fortsatt på hva han tenker ( eventuelt ikke tenker ), ja, nå tenker jeg ikke på romantiske tanker og sånt om meg. Men jeg tenker mer på det psykologiske om det... Lest litt om hersketeknikk på nett og taushet er jo en av de vanligste. Husker jo det når min tidligere x og jeg kranglet. Når kranglingene gikk for langt, så ble han taus som et østers. Som sagt, fortsatt hektet, men jeg føler egentlig nå at galgenhumoren er begynt å inntreffe her... Vet ikke om det er så mye HAN mer jeg tenker på heller, men det er tausheten som gjør nå at hektingen fortsatt er der. Vel, jeg tror at jeg vil ha det litt vondt en liten stund til, men etterhvert kommer jeg til å tenke på HAN som noe stakkarslig...og en dag møter han seg selv kanskje i døren... Jeg kommer til å skrive her inne om denne galskapen en stund til... selv om mange sikkert kjenner rystelsen langt inni sjelen om dette ( om meg ) så er det ok å skrive litt her også. :-) Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teethgrinding Skrevet 7. september 2013 #75 Del Skrevet 7. september 2013 Bitches be crazy... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #76 Del Skrevet 7. september 2013 Bitches be crazy... Trådstarter her... Ja, du har jo helt rett. ;-) Ingen benekter vel det. :-) Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teethgrinding Skrevet 7. september 2013 #77 Del Skrevet 7. september 2013 Trådstarter her... Ja, du har jo helt rett. ;-) Ingen benekter vel det. :-) Anonymous poster hash: 3c8f8...06d hehe, nei! Jeg berømmer deg for selvinnsikten, selvom du lar det skje da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #78 Del Skrevet 7. september 2013 hehe, nei! Jeg berømmer deg for selvinnsikten, selvom du lar det skje da... Trådstarter her.... Nå lar jeg vel det skje fordi det har gått så langt.. nå spiller det ingen rolle liksom. :-) Og på en måte blir det jo også bare enda dummere når jeg tross alt har selvinnsikt som du sier. Lurer på om jeg kjenner en slags kamp om dette nå . Litt sånn OM han svarer, så har jeg "vunnet"... Ikke fordi jeg da vil tro han er intressert, langt ifra... Men litt sånn... ja,ja.. din idiot, du MÅTTE komme / svare når jeg var taus ja, for å se om jeg fortsatt var crazy. Looser, og JEG er ikke intressert faktisk... Ja, det hadde virkelig vært morro. :-) * Barnslig i tillegg til bikket over kanten* Heheh... Og så idiotisk av meg... har lastet ned en app som jeg kan få opp hvem som har blokkert på whatsapp.. og han er ikke kommet opp der enda. Nei, de galne har det godt er det ikke det en sier.... Selv om jeg må heller si at det ikke akkurat er det.... Men i dag skal jeg heldigvis gjøre noen kjekke ting og da skal telefonen få være igjen hjemme, det blir bra. :-) Og nei, jeg gråter ikke over han altså... viktig poeng i elendigheten. ;-) Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #79 Del Skrevet 8. september 2013 Trådstarter igjen... Går egentlig bra med meg... men jeg må innrømme jeg er fortsatt dum og teit... jeg har sendt han noen meldinger via Whatsapp... Ja,da... som sagt at jeg burde skjerpe meg, at jeg er dum osv, så er det egentlig som jeg kjenner at det har vært GODT å sende meldingene til han... Altså, det er ikke hundrevis av altså.... Nesten som jeg skriver meg av det... til han... ;-) Neida, ikke fått noe svar fra han... det kommer vel ikke så lenge han får meldinger fra meg... Men.. det jeg egentlig undrer meg over også, er jo hvorfor han ikke blokkerer meg på whatsapp... Jeg skreiv til han at jeg trodde han egentlig likte disse meldingene... ;-) Nå vet jeg jo ikke hvor mye han leser de tross alt, men jeg ser jo at de er lest, eller mottatt og jeg får jo også opp når han har vært inne. Han var også online på et tidspunkt. Ja, som jeg har sagt tidligere, så er det jo dette hersketeknikk og jeg gir jo etter så det synger og smeller i alle ender her.... Ja,da.... han er drittsekk, jeg er dum... det er hevet over hver tvil.. men noen som har noen forklaring på dette med at han ikke har blokkert meg? Som sagt så er jeg på det stadiet at jeg fortsatt vil at han tar kontakt med meg... ikke vet jeg... Og hva jeg egentlig vil meg han... nei si det... kanskje det gir meg en eller annen form for action her jeg sitter. ;-) Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #80 Del Skrevet 8. september 2013 Det gikk kanskje litt langt her... men jeg endte med å sende han meldinger isted på whatsapp.... Og nå ser jeg han har blokkert meg. :-) Jada, så hører jeg nok ingen ting fra han. Men det kjennes helt ok ut faktisk. Litt vondt i hjerte på en måte, men samtidig så er det også helt greitt. NÅ blir jeg ferdig med dette. Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå