AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Del Skrevet 29. august 2013 Dette er igrunn helt latterlig at jeg skriver om dette her, for hele "forholdet" er jo dømt... Vertfall... var i Tyrkia i sommer og like før jeg reiste hjem ble jeg venn med en av de som jobbet ved hotellet på FB. Var litt blikkontakt og sånt der nede, men ikke noe mer enn det. Jeg reiste med mine barn. Når jeg kom hjem så begynte vi å chatte på facebook, litt sånn småflørtene og etterhvert mer seksuelt. Jeg kjenner jeg er blitt helt HEKTET, føler meg forelsket og kunne tenke meg å bare kastet meg på neste fly. Jada, skikkelig fjortis.... Det er ikke sånn at vi har lovet hverandre både ekteskap og trofasthet, det er en flørt, men han sier han faller for meg og jeg har jo falt for han, via facebook og web camera. Men så er det det at jeg føler avogtil at han unngår meg... han sier det er fordi han er travel og jobber mye og det stemmer jo. Han eiger det stedet som han jobbet på ( ikke hotellet da ) og er ikke på facebook hele tiden. Men jeg kjenner jeg blir stresset... ukonsentert... Er det BARE tull... liker han meg... er han BARE en player... Han sier han liker meg, at han har falt for meg, men at han avogtil er opptatt og derfor kan ta tid før han svarer på meldinger. Men så ser jeg jo at han er pålogget på facebook... Hvor lenge lyser det grønt om han ikke er der allikevel. Men... så tenker jeg i mitt blonde sinn. Det KAN jo være han liker meg... kan jo være han er ærlig...er kanskje det at jeg er en del mer hektet enn han og vil chatte MER enn han... eller så er han bare opptatt med jobb.... ikke godt å si..Må legge til at begge er over 30, så vi er jo ikke helt unge lenger heller, det gjør det jo nesten helt komisk. Her sitter jeg.. "gamle dama" og sluker det han sier... men så er jeg skeptisk... og så tenker jeg og så... Uff... ok.... jeg tror jeg vet hva dere vil svare her... Men måtte bare få det ut... Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #2 Del Skrevet 29. august 2013 Han har det travelt med jobb nå i sesongen, og kanskje med flere damer også. Da er det vel sånn at han ikke er innom FB hver dag, eller på internett i det hele tatt. Du kan nok ganske sikkert gå ut fra at han har slik kontakt med flere, ikke bare deg. Du aner ikke hvor mange damer (med og uten barn) som faller for tyrkere hver dag. Det å ha ferie, stemningen der, noe helt annet enn hverdagen. Tyrkere og menn i andre "ferieland", svømmer i sånne damer! Du kan ikke ta han seriøst enda, til det har dere kjent hverandre for kort, og du vet for lite om han. Men om han jobber i turistbransjen (og det gjør han jo), så kan du gå ut fra at det har vært minst 100 damer før deg i senga. Anonymous poster hash: 45de1...922 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2013 #3 Del Skrevet 29. august 2013 Dette er igrunn helt latterlig at jeg skriver om dette her, for hele "forholdet" er jo dømt... Vertfall... var i Tyrkia i sommer og like før jeg reiste hjem ble jeg venn med en av de som jobbet ved hotellet på FB. Var litt blikkontakt og sånt der nede, men ikke noe mer enn det. Jeg reiste med mine barn. Når jeg kom hjem så begynte vi å chatte på facebook, litt sånn småflørtene og etterhvert mer seksuelt. Jeg kjenner jeg er blitt helt HEKTET, føler meg forelsket og kunne tenke meg å bare kastet meg på neste fly. Jada, skikkelig fjortis.... Det er ikke sånn at vi har lovet hverandre både ekteskap og trofasthet, det er en flørt, men han sier han faller for meg og jeg har jo falt for han, via facebook og web camera. Men så er det det at jeg føler avogtil at han unngår meg... han sier det er fordi han er travel og jobber mye og det stemmer jo. Han eiger det stedet som han jobbet på ( ikke hotellet da ) og er ikke på facebook hele tiden. Men jeg kjenner jeg blir stresset... ukonsentert... Er det BARE tull... liker han meg... er han BARE en player... Han sier han liker meg, at han har falt for meg, men at han avogtil er opptatt og derfor kan ta tid før han svarer på meldinger. Men så ser jeg jo at han er pålogget på facebook... Hvor lenge lyser det grønt om han ikke er der allikevel. Men... så tenker jeg i mitt blonde sinn. Det KAN jo være han liker meg... kan jo være han er ærlig...er kanskje det at jeg er en del mer hektet enn han og vil chatte MER enn han... eller så er han bare opptatt med jobb.... ikke godt å si..Må legge til at begge er over 30, så vi er jo ikke helt unge lenger heller, det gjør det jo nesten helt komisk. Her sitter jeg.. "gamle dama" og sluker det han sier... men så er jeg skeptisk... og så tenker jeg og så... Uff... ok.... jeg tror jeg vet hva dere vil svare her... Men måtte bare få det ut... Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Sats heller på et forhold som kan utvikles ved jevnlige møter. Det er ikke lett å vite hva denne mannen vil, og om han evt er en player. Det er i hverfall bra at du ser at det er mulighet for at han er en player. Ikke kast bort tid på han. Det finnes så mange andre menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #4 Del Skrevet 29. august 2013 Hold deg nå endelig unna han, eller bli i det minste bedre kjent først. En tidligere nabo forelska seg hodestups i en tyrker...og når hun endelig fikk ham ut av livet sitt igjen, etter mange år...ja så var hun på ferie i Tyrkia igjen, og fant seg en ny. Så hun har ikke lært av det som skjedde sammen med den første tyrkeren hun hadde. Hun er i det minste i live, men at hun orker et sånt liv er for mange uforståelig. Ikke rot deg bort i det samme som henne Anonymous poster hash: be6cb...87e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #5 Del Skrevet 29. august 2013 Skygg unna. Du aner ikke hvilke personlige syn han har på verken kvinner, barn, samliv, noe som helst. Anonymous poster hash: c392d...985 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #6 Del Skrevet 29. august 2013 Hva er din BMI? Tyrkere liker de store Anonymous poster hash: ab905...afe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 29. august 2013 #7 Del Skrevet 29. august 2013 Mest sannsynlig player dersom du møtte han i et av de typiske feriestedene i Tyrkia. Det er jobben deres... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #8 Del Skrevet 29. august 2013 Ja ja. Jeg har det trivelig i Thailand og du har det trivelig i Tyrkia. Velt deg i det. Anonymous poster hash: c09b6...ffb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #9 Del Skrevet 29. august 2013 Anbefaler deg å lese boken "Naken i hijab". Anonymous poster hash: 32c70...2fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arbeider Skrevet 29. august 2013 #10 Del Skrevet 29. august 2013 Men hva er det beste som kan skje? Er det aktuelt å flytte til tyrkia? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 29. august 2013 #11 Del Skrevet 29. august 2013 Hva er din BMI? Tyrkere liker de store Anonymous poster hash: ab905...afe Ja denne var jo relevant! *himle med øya* Ts: jeg ville ikke satset alt på denne mannen. Han har nok flørter gående med andre godtroende nordiske kvinner også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #12 Del Skrevet 29. august 2013 ikke alle er player! svigerbroren min og søstra mi møttes i en turistby i Tyrkia. de har giftet seg og fått barn sammen og lever det perfekte liv i Norge nå. Ei annen venninne av meg har flytta ned til Tyrkia og giftet seg og fått barn med en tyrker. har flere eksempler. Men pass på MANGE er player. bli værtfall godt kjent med han først og ikke gi han noe penger eller hopp i senga med han før du har kjent han en stund er mitt råd. du kan ikke bestemme selv hvem du blir betatt/forelsket i. men det er en lang prosess om dere kommer så langt og ser en hverdag sammen i Norge. Anonymous poster hash: 3eea6...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 29. august 2013 #13 Del Skrevet 29. august 2013 ikke alle er player! svigerbroren min og søstra mi møttes i en turistby i Tyrkia. de har giftet seg og fått barn sammen og lever det perfekte liv i Norge nå. Ei annen venninne av meg har flytta ned til Tyrkia og giftet seg og fått barn med en tyrker. har flere eksempler. Men pass på MANGE er player. bli værtfall godt kjent med han først og ikke gi han noe penger eller hopp i senga med han før du har kjent han en stund er mitt råd. du kan ikke bestemme selv hvem du blir betatt/forelsket i. men det er en lang prosess om dere kommer så langt og ser en hverdag sammen i Norge. Anonymous poster hash: 3eea6...8e0 Mange tyrkere(i Tyrkia) som flørter med norske kvinner har dette som hovedmål. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2013 #14 Del Skrevet 29. august 2013 Mange tyrkere(i Tyrkia) som flørter med norske kvinner har dette som hovedmål. Mener du slik som Thailandske kvinner flørter med norske menn for å komme til Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 29. august 2013 #15 Del Skrevet 29. august 2013 Mener du slik som Thailandske kvinner flørter med norske menn for å komme til Norge? Blir vel noe sånt ja. Bare at de norske mennene drar for å hente thaikvinne. Norske kvinner som får tyrkiske flammer har ikke alltid som mål å finne en mann, derfor flørter de og sjarmerer og fortsetter å holde kontakten når man drar hjem igjen. Og ofte gjør de det med flere også, fordi de er så desperate etter å komme ut av landet sitt. Mener ikke dette rasistisk, og det er ikke noe jeg bare tror. Vært i Tyrkia før, og ble kjent med mange der, som fortalte meg om dette opplegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #16 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg kjenner to kvinner som er lykkelig gift med hver sin tyrker og har det veldig bra. Men ingen av dem traff ham på en strandbar... Anonymous poster hash: c833b...9c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #17 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg kjenner to kvinner som er lykkelig gift med hver sin tyrker og har det veldig bra. Men ingen av dem traff ham på en strandbar... Anonymous poster hash: c833b...9c9 Jeg kjenner mange som er lykkelig gift med thaidamer. De har det også veldig bra . Anonymous poster hash: c09b6...ffb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2013 #18 Del Skrevet 29. august 2013 Har du spurt han hva han vil med deg ? om han føler seg betatt ? ville gjort det jeg først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. august 2013 #19 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg ville ikke satset på dette forholdet. Det kan bli veldig komplisert... (Men du, jeg er også alltid pålogget FB, og har en grønn prikk ved siden av navnet mitt, men det er bare fordi jeg ikke gidder å logge med av og på hele tiden, det betyr IKKE at jeg sitter på FB døgnet rundt. ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FuturePrimitive Skrevet 29. august 2013 #20 Del Skrevet 29. august 2013 Blir vel noe sånt ja. Bare at de norske mennene drar for å hente thaikvinne. Norske kvinner som får tyrkiske flammer har ikke alltid som mål å finne en mann, derfor flørter de og sjarmerer og fortsetter å holde kontakten når man drar hjem igjen. Og ofte gjør de det med flere også, fordi de er så desperate etter å komme ut av landet sitt. Mener ikke dette rasistisk, og det er ikke noe jeg bare tror. Vært i Tyrkia før, og ble kjent med mange der, som fortalte meg om dette opplegget. Hmm..nå er jeg lykkelig gift med ei skandinavisk kvinne, men utsagnet ditt vitner bare om hvor misforståtte de greiene der er. Menn drar liksom ned til Thailand og bare peker på ei fin dame og sier "I want she. We go to norway now. Fucky fucky, big house" I mens kvinner drar på ferie, de flørter, hadde kanskje ikke tenkt å finne seg en mann. Flørter videre på nett, drar ned å besøker igjen, finner kjærligheten (blir slått, og så alene igjen..men en annen historie) De mennene jeg vet om som har dratt til Thailand for å "finne seg dame", dro heller ikke dit med kun det målet i sikte. De dro på ferie, møtte søte jenter som de flørtet med, og som selvsagt ønsket seg et rikt liv i Norge med en grei mann. Men rent bortsett fra at de fant dama si i thailand, så var fremgangsmåten på mange måter lik som den i Norge. Dating, kyss, kontakt via internett, skype, facebook. Nye møter, møte familien, og om det fungerte så endte de som regel med å flytte til Norge. Men jeg kjenner også en som har bosatt seg der nede. Så..ikke så stor forskjell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå