AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Sliter med veldig tørr hodebunn, og lurer på om dere kg'ere har noen gode tips? Ganske sikker på at det ikke er flass da det ikke er store flak, men ser mer ut som jeg har litt støv i håret. Utrolig frustrerende og flaut da jeg har mørkt hår og det er veldig synlig. Har hørt om green people, noen som har erfaring med det merket? Anonymous poster hash: c5042...32a Anonymous poster hash: c5042...32a
Eliineh Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Vichy shampoo for flass (grønn flaske) - fåes kjøpt på apoteket den er for tørt og flassete hår. et tilleggsprodukt du kan bruke er aco sin hodebunns gele. den fåes også kjøpt på apoteket ) - Apotekteknikker
Eolin Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 kaster meg på her, og om dette ikke hjelper? :/
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Hva med skjegget? Sliter med at skjegget flasser. Er ikke rutinert nok til å bruke krem. Finnes det shampooer for skjegg? Anonymous poster hash: 77ad9...319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå