Gå til innhold

Hva synes dere om dette soverommet? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt lyst å ha "hotellfølelse" på soverommet og for ikke lenge siden så tok jeg på meg dette oppdraget, da jeg så et par bilder på en blogg. ble jeg helt forelsket og ville ha det slik, men bare på min måte;) Alt fra å male veggene, lampene, nattbordene, sengegavl, sengetøy, puter og sengeteppe. Og jeg ble så fornøyd, sover bedre og det er rett og slett så deilig atmosfære på soverommet mitt nå. Er ikke helt ferdig, mangler litt bilder og diverse, men det tar jeg etter hvert. Hva synes du? Litt spennende å høre andre sine meninger også.

Anonymous poster hash: bbd25...89c

post-68727-0-79454800-1377770492_thumb.j

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint!

Anonymous poster hash: ea7df...045
  • Liker 1
Skrevet

Veldig fine farger. Takler ikke så mye sengetepper og pynteputer selv (havner det ikke bare på gulvet, eller hvos GJØR dere av teppet om natten?)og gavlen var jo megastor, sånn kan ikke jeg ha det, men syns det er fint hos andre. Samme med lampene, de var fine, men jeg trenger justerbart bevegelig led-leselys.

• Liker 4
Skrevet

Veldig fine farger. Takler ikke så mye sengetepper og pynteputer selv (havner det ikke bare på gulvet, eller hvos GJØR dere av teppet om natten?)og gavlen var jo megastor, sånn kan ikke jeg ha det, men syns det er fint hos andre. Samme med lampene, de var fine, men jeg trenger justerbart bevegelig led-leselys.

Det har vi i puffen som står foran sengen. Takk!:)

• Liker 2
Skrevet

Fine og beroligende farger. Jeg synes også gavlen er litt stor og litt høye lamper, ellers kunne jeg hatt det sånn. Kjempefint.

• Liker 1
Skrevet

Greit nok. Ikke helt uten Villa Paprika inspirasjon, om enn noe ryddigere.

Den høye sengegavelen var i meste laget etter min smak.

Men ellers, helt greit.

Anonymous poster hash: 0ddc1...f9a
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Fantastisk. Det første man gjør når man er på hotell, er å gjøre rommet mer som hjemme (fjerne sengeteppet, ekstraputer, plassere dyna som man vil ha den, legge fram lesestoffet man har med osv). Men man vil ha hotellfølelse hjemme. Folk er rare...

Endret av Pringle
  • Liker 4
Skrevet

Knallfint !!!!!!!' Fine farger og lekkert interiør :)

• Liker 2
Skrevet

Kjempefint :)

Jeg ville valgt en lavere sengegavl og lavere lamper. Eller ihvertfall lavere lamper. Men jeg elsker de lampene der. Og så er døren på nattbordet skrudd på feil vei i forhold til senga :fnise:

Men du har vært skikkelig flink altså!

Anonymous poster hash: 92c19...d1c
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet (endret)

Ikke min stil,men absolutt veldig pent og behagelig å hvile øynene på :)

Redigert : Og mye mer gjennomført enn mitt eget soverom :plystre:

Endret av Julia Lawless
  • Liker 2
Skrevet

Synes det var kjempelekkert. Skjønner du sover godt der ja :sleeping:

• Liker 1
Skrevet

NYDELIG! Skikkelig love nest! :D

• Liker 1
Skrevet

Veldig fint, kunne gjerne hatt noe liknende selv. (Men ville kanskje forkortet sengegavlen til 2/3 av høyden du har valgt.) Selv ville jeg garantert ikke valgt å ha pynteputer eller sengeteppe heller, rett og slett fordi jeg liker å legge dyna til side på dagtid så madrassen får luftet seg, men det er definitivt mer lekkert med sengeteppe da.

Ser forresten ut til at jeg faktisk har nattbordet ditt :fnise: .

Skrevet

Det ser hyggelig ut:)

Sengegavlen er for høy for min smak, og sengeteppet og flere puter i tillegg til pynteputer blir litt voldsomt for meg på soverommet hjemme.:)

Skrevet

Kjempefint :) Jeg ville valgt en lavere sengegavl og lavere lamper. Eller ihvertfall lavere lamper. Men jeg elsker de lampene der. Og så er døren på nattbordet skrudd på feil vei i forhold til senga :fnise: Men du har vært skikkelig flink altså! Anonymous poster hash: 92c19...d1c

Det med nattbordene, det gjorde jeg med vilje, (hihi!). Takk til resten! <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Skrevet

Elsker sengegavlen ;) Den utgjør prikken over i'en!! ;)

Anonymous poster hash: 7360f...793
  • Liker 1
Skrevet

For et behagelig soverom! Kjempefint! :laugh:

Har knøttlite soverom selv (og altfor mye klær), så har måttet dytte inn så mye skap som mulig der. Foran sengen, garderobe på den ene veggen, samt skap på siden av sengen og over.. Får jo ikke den samme romfølelsen av det, men det var rett og slett nødvendig og praktisk.. :(

Skrevet

:lillesky: la oss bytte rom a

Anonymous poster hash: 9726a...50c
  • Liker 2
Skrevet

Nydelig! Elsker nattbordene og fargene du har valgt. Er også veldig glad i tepper, sengetepper og puter selv så det falt i smak. Koselig at du deler med oss så vi kan få inspirasjon :D

Anonymous poster hash: 7dc32...968
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...