Gjest Gjest Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Hei, har datet en fyr 5 mnd. Han dro til millitæret for en mnd siden, men vi skal møtes på permer og slik - det vil han også, og jeg klarer å vente på han. Vi er ekslusive. Vi har snakket hver kveld siden i 5 mnd, og han skriver mye til meg - virker ivrig - i millitæret. Men nå har han ikke snakket med meg på 1 dag, og han er ikke pålogga på FB heller. Det jeg lurer på, er kan de ha dratt på en lang marsj tur els og han ikke har tilgang til nett? Han har sendt utrolig mange meld til meg iløpet av militær perioden - inntil i dag. 24 timer siden jeg har hørt fra han :/ Er jeg paranoid?
Gjest lc Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 LOL!!stakkars fyr. 24 det er alvorli altså!!!
King in the North Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Hei, har datet en fyr 5 mnd. Han dro til millitæret for en mnd siden, men vi skal møtes på permer og slik - det vil han også, og jeg klarer å vente på han. Vi er ekslusive. Vi har snakket hver kveld siden i 5 mnd, og han skriver mye til meg - virker ivrig - i millitæret. Men nå har han ikke snakket med meg på 1 dag, og han er ikke pålogga på FB heller. Det jeg lurer på, er kan de ha dratt på en lang marsj tur els og han ikke har tilgang til nett? Han har sendt utrolig mange meld til meg iløpet av militær perioden - inntil i dag. 24 timer siden jeg har hørt fra han :/ Er jeg paranoid? Ja 1
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Hei, har datet en fyr 5 mnd. Han dro til millitæret for en mnd siden, men vi skal møtes på permer og slik - det vil han også, og jeg klarer å vente på han. Vi er ekslusive. Vi har snakket hver kveld siden i 5 mnd, og han skriver mye til meg - virker ivrig - i millitæret. Men nå har han ikke snakket med meg på 1 dag, og han er ikke pålogga på FB heller. Det jeg lurer på, er kan de ha dratt på en lang marsj tur els og han ikke har tilgang til nett? Han har sendt utrolig mange meld til meg iløpet av militær perioden - inntil i dag. 24 timer siden jeg har hørt fra han :/ Er jeg paranoid? Det kan hende at hans telefon er ødelagt, han ikke har mulighet for å lade telefonen, at han er uten dekning. Hvordan det er med lange marsjer, vet jeg ikke noe om. Kanskje de er på et sted uten dekning, eller at det ikke er lov til å ha med mobiltlf på marsjer? Når du prøver å ringe, kommer du til mobilsvar?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Ja du er paranoid. Stakkars fyr. Anonymous poster hash: 0e306...642 1
Gjest Miranda2011 Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Hei, har datet en fyr 5 mnd. Han dro til millitæret for en mnd siden, men vi skal møtes på permer og slik - det vil han også, og jeg klarer å vente på han. Vi er ekslusive. Vi har snakket hver kveld siden i 5 mnd, og han skriver mye til meg - virker ivrig - i millitæret. Men nå har han ikke snakket med meg på 1 dag, og han er ikke pålogga på FB heller. Det jeg lurer på, er kan de ha dratt på en lang marsj tur els og han ikke har tilgang til nett? Han har sendt utrolig mange meld til meg iløpet av militær perioden - inntil i dag. 24 timer siden jeg har hørt fra han :/ Er jeg paranoid? Ja, det er du, slapp av...
Alja Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 Han har bare vært der en mnd sier du. Rekrutten er på 6-8 uker, så han er nok på en eller annen øvelse tenker jeg. Seriøst, du blir bekymret etter 1 dag? Da har du noe å se frem til! Jeg har en kjæreste i militæret, og jeg snakker av erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå