Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex på dagen med eggløsning og dagen etter (ifølge kalenderen min...) og nå er mensen 3 dager for sen!

Egentlig hadde jeg vel ingen planer om å få unge nå, men kjenner jeg faktisk kommer til å bli skuffa om jeg bare er sen :laugh:

Er vel kanskje liten sjans for at jeg er gravid, men hadde jo vært litt gøy da! Så får vi se om den andre halvdelen er enig...

Måtte bare lufte meg, kan jo ikke si noe til noen enda!

Anonymous poster hash: 51a6c...04c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tar du ikke en test da hvis du er 3 dager over?

Anonymous poster hash: dbe52...906
Skrevet

Hvorfor tar du ikke en test da hvis du er 3 dager over?

Anonymous poster hash: dbe52...906

Tør ikke :-P Trur faktisk jeg kommer til å bli skuffa om jeg ikke er gravid, selv om det ikke var planlagt...

Skrevet

Har man sex på eggløsningsdagen, så er det planlagt. Du vet til og med at du hadde EL, det er intet annet enn overlegg.

• Liker 3
Skrevet

Har man sex på eggløsningsdagen, så er det planlagt. Du vet til og med at du hadde EL, det er intet annet enn overlegg.

Nope... Tenkte ikke noe over det engang før senere! Og så sjeldent som vi har sex, så skal det jaggu litt til :-/

Skrevet

Sex uten prevensjon er med overlegg. Bare tull at du og alle andre prøver å snakke om uhell og uflaks og hva har du.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri i hele mitt liv fulgt med på syklusen min, har alltid fått mensen på natta så har ikke hatt behov for å ta med meg ting for å være klar... Bare tilfeldig at jeg huska litt når jeg hadde mensen sist og sånt pga. ferieturer :rodme: Aldri skjønt hvordan folk klarer å følge med på det styret der!

Skrevet

Men sånn med tanke på prevensjon og sånt, jeg tåler ikkeno så har vært litt vanskelig. Er ikke lenge siden jeg slutta på piller, av den typen man gjerne er "steril" 1 års tid etterpå.

Også har det ikke vært dødsfarlig om jeg blir gravid heller på en måte, er gammel nok, stabilt forhold, bil og hund!

Gjest Elseby13
Skrevet

Hvorfor i all verden bruker du ikke prevensjon hvis du ikke planlegger baby? Enig med Silfen, prøv å lure deg selv, meg lurer du ikke.

Skrevet

Kan ikke gjøre annet enn å signere stilfen.... Dette blir en litt for dum tankegang.

Ta en test, du. Du blir ikke mer eller mindre gravid bare fordi du utsetter det :)

• Liker 2
Skrevet

Venter til det har gått ei uke...

Og til info planla jeg å bli gravid neste år, ikke i år!

Skrevet

Venter til det har gått ei uke...

Og til info planla jeg å bli gravid neste år, ikke i år!

Men du har slutta på pillene alt nå?

• 2 uker senere...
Skrevet

Men du har slutta på pillene alt nå?

Tåler de ikke, men har tatt angrepiller ganske ofte. Har jo ikke hatt sex mer enn en gang i mnd. så...

Skrevet

Er du gravid eller?

Jupp, var visst det... Går fra glad til ulykkelig på 3 sekunder for tiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...