Gå til innhold

Ny veske. Tips ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i løpet av høsten en tur til statene og kjæresten vil spandere en ny designerveske på meg.

Jeg er litt dårlig oppdatert på veskefronten så trenger dermed noen tips.

Hva står på deres ønskeliste for tiden ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt annet enn michael kors.

Anonymous poster hash: 72ff6...04e
  • Liker 2
Skrevet

Hvilke har du fra før da? :)

Har i grunnen litt av hvert.

Chanel classic flap i medium

Lv neverfull monogram

Lv galliera azur

Lv Eva monogram

Prada gaufre

Hermes birkin

Er ikke så stor fan av designet til LV lenger, men de er veldig praktiske.

Hermes vesken elsker jeg utseendemessig men synst den er tung, og ikke så praktisk å bære.

Så flere tips ønskes :)

Skrevet

Men tenker du at du vil ha en tote, messenger, shopping bag? Hva har du mest behov for og bruker mest?

Anonymous poster hash: 70a62...83d
Skrevet

Er åpen for det meste. En pen mellomstor hverdagsveske. Er ikke så glad i mulberry og vesker i den stilen.

Skrevet

Prada saffiano lux tote :)

• Liker 2
Skrevet

Enig. De kommer i mange farger og størrelser. Fåes både med skulderreim og uten.
Skrevet

Og er virkelig klassiske, og jeg ser veldig få i Norge med dem :)

• Liker 1
Skrevet

Så faktisk på den sist jeg var i utlandet, men klarte aldri å bestemme meg for farge.

Hadde lyst på en i en pastellfarge, men var redd den da bare passet til sommerbruk ?

Skrevet

Den var faktisk så fin at jeg nesten ønsker meg den selv... Er de små hankene avtagbare? Jeg blir så irritert over veskeshopping når det er sånne små på som ikke kan taes av!

Skrevet

Den var faktisk så fin at jeg nesten ønsker meg den selv... Er de små hankene avtagbare? Jeg blir så irritert over veskeshopping når det er sånne små på som ikke kan taes av!

Hvilke hanker er det du tenker på? skulderstroppen kan du ta av, men om du skal ta av selve "håndtakene" må de nok sprettes av. Så på den senest her om dagen, men den kommer med et nytt desig nå som har en søm ca 10 cm nedenfor toppen av vesken! så veldig rart ut.

Skrevet

Måtte faktisk google den for å se hva det var og fant ut at jeg har en sånn i svart. Lekker! Kan virkelig anbefale den. Jeg fikk min i gave fra min kjære.

Anonymous poster hash: 9c531...d2d

Skrevet

Chloe eller Celine

Anonymous poster hash: 310e3...24c
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame,

ninuska_, mod

Skrevet

Måtte faktisk google den for å se hva det var og fant ut at jeg har en sånn i svart. Lekker! Kan virkelig anbefale den. Jeg fikk min i gave fra min kjære.

Anonymous poster hash: 9c531...d2d

Jeg trenger virkelig å finne meg en ny kjæreste for jeg får ikke designervesker i gaver. Må nok betale de selv ja :laugh:

Skrevet

Hvilke hanker er det du tenker på? skulderstroppen kan du ta av, men om du skal ta av selve "håndtakene" må de nok sprettes av. Så på den senest her om dagen, men den kommer med et nytt desig nå som har en søm ca 10 cm nedenfor toppen av vesken! så veldig rart ut.

Liker best å ha skuldestropp så tenkte på håndtakene! Dumt at de aldri er til å ta av...

Skrevet (endret)

Marc Jacobs hillier hobo!

:hjerter:

Endret av Hecubaa
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...