Gå til innhold

Han har aldri tid til meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med en fyr nå som er veldig opptatt. Han går på skole hver dag, og jobber mange kvelder. I tillegg har han en interesse som tar opp mye tid. Dette fører til at jeg nesten aldri ser han. Så han mye oftere før da han ikke gikk på skole, men nå går det gjerne litt over 1 uke, noen ganger 2, mellom hver gang jeg ser han. Synes egentlig det er veldig vanskelig... Vi liker hverandre veldig godt, så det er nok ikke problemet. Men jeg føler jeg maser sånn når jeg spør om vi skal finne på noe eller om han har tid til meg snart. Hvis han har en frikveld eller helg, så sier han at han er veldig sliten og må se det an, eller at han skal drive med hobbyen sin. Jeg liker han godt og syns det er trist at jeg ikke får vært med han. Gang på gang sier jeg til meg selv at nå skal jeg vente til han tar kontakt, og ikke sende melding selv. Men etter en liten stund gir jeg etter. Viljestyrke altså... Har dere noen råd? Hva foreslår dere at jeg skal si til han? Forteller han stadig at jeg savner han, men vil ikke mase. Skjønner at han har et liv utenom meg, men når man er i startfasen vil man veldig gjerne se hverandre mer enn en gang hver tiende dag, som dere sikkert forstår. Noen tips?

Anonymous poster hash: 51c37...721

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager for å si dette Ts...

Greit nok at han går på skole og er travel, og har mange hobbyer.. Men er en interessert i en person, møter en vedkommende oftere enn han møter deg.

Det høres ikke ut som han er så veldig interessert.

Skrevet

Da må han i såfall ha mistet interessen, for vi var masse sammen før han begynte på skole igjen... Og han har sagt at han er forelsket i meg.

- TS

Skrevet

Da må han i såfall ha mistet interessen, for vi var masse sammen før han begynte på skole igjen... Og han har sagt at han er forelsket i meg.

- TS

Følelser kan endre seg, særlig i starten.

Om han fremdeles er forelsket i deg, kan han ikke være noe bra kjærestemateriale.

Han tenker bare på seg selv og sine egne behov. Mao han er egoistisk.

Har dere kontakt på telefon/skype eller FB?

Skrevet

Alt handler jo om prioriteringer for oss alle, også han.

Dessverre så prioriterer han ikke tid med deg.... Så får du avgjøre om du orker å ha det slik ?

Men min tanke er at så lenge omtrent alt annet går foran tid med deg, så er han ikke så interessert lengere.

• Liker 3
Skrevet

Hadde ikke jeg giddet. Hadde tatt det opp med han og sagt jeg er ikke interesert i et forhold der jeg ser han så sjeldent. Hadde krevd han skulle hatt tid 3 ganger i uka til meg, og iallfall på frihelgene sine. Var han ikke villig til det så hadde jeg droppet han, gått videre. Hadde sikkert hvert vondt, men det er sikkert vondt å ha et sånt forhold også.

Anonymous poster hash: 7f966...7b9
Skrevet

Jeg må nok si meg enig med flere her...

Jeg dater en som går 4.året på medisinstudiet og som i tillegg driver med fotball på relativt høyt nivå, men han tar seg alltid tid til meg. Om det er før skolen, etter skolen, imellom treninger...

Jeg er veldig opptatt selv, har full jobb, skole og en krevende hobby, men det handler faktisk om å prioritere.

Min mening er at dersom han hadde vært skikkelig interessert så hadde det ikke gått 2-3 uker mellom møtene deres.

Beklager :klem:

Anonymous poster hash: 4ec19...f07
Skrevet

Han er nok ikke interessert lengre. Som en annen her sa så kan følelser endre seg fort.. Har opplevd liknende flere ganger. Eksempelvis datet jeg en fyr som jeg falt pladask for ved første date, og han virket ekstremt ivrig og tok mye kontakt og nærmest maste om nye møter mellom oss to. Etterhvert gikk det stadig lengre tid mellom hver gang jeg hørte fra han, og jeg var som deg- redd for å føle at jeg maste når/om jeg sendte meldinger og spurte om vi kunne sees snart. Han hadde selvfølgelig de samme unnskyldningene som han du forteller om.. mye jobbing, andre avtaler blabla. Men påsto at han fortsatt likte meg osv osv når jeg forsiktig spurte om han fortsattt ville se meg osv. Plutselig hørte jeg ikke noe mer fra han og da hadde han gått tilbake til eksen. Klassisk.

Det er faktisk viktig å huske på at et døgn inneholder 24 timer.. er han virkelig opptatt alle de timene hver eneste dag? Som en annen her sa: er man virkelig skikkelig interessert i noen så tar man seg tiden uansett. Hvertfall er det sånn for meg.. En jeg datet en gang fikk meg med ut på kveldsturer veldig seint osv osv selvom jeg liksom skulle opp om 6 timer.. men jeg tok meg tiden fordi jeg hadde lyst til å se han!

Anonymous poster hash: 9b388...ba2
Skrevet

Dere har nok rett. Hvis han vil, så får han til å ta seg tid til meg. Og dette kommer ikke til å være nok for meg i lengden. Gjør vondt å tenke sånn, siden jeg har kjent han lenge og er veldig glad i han og liker han godt, men så få møter holder ikke... Vi skriver mye sms frem og tilbake, men det holder ikke for meg. Skulle bare ønske at han hadde villet se meg såpass at han hadde tatt seg tid til det...

- TS

Skrevet

Var jeg deg så ville jeg uansett holdt en lav profil.. bare levd livet mitt videre og planlagt ting med andre, konsentrert meg om jobb/skole osv. Så får han evt komme til deg. Men sannsynligheten er nok stor for at han ikke er interessert lengre.. Jeg skjønner at det er vondt, spesielt om man har kjent noen lenge. Men det er også viktig å tenke på hva DU ønsker ut av et forhold med denne gutten/mannen og hva DINE behov er. De færreste er vel interessert i å ha noe på gang med/være sammen med noen som knapt prioriterer tid til kjæresten. For å gjøre lidelsen kort kan du jo bare også informere han om på en grei men bestemt måte at du ikke gidder dette mer. Mange vil nok si at man ikke skal si ifra osv, men d synes jeg er greit så lenge man står på sitt.

Anonymous poster hash: 9b388...ba2
Skrevet (endret)

Dere har nok rett. Hvis han vil, så får han til å ta seg tid til meg. Og dette kommer ikke til å være nok for meg i lengden. Gjør vondt å tenke sånn, siden jeg har kjent han lenge og er veldig glad i han og liker han godt, men så få møter holder ikke... Vi skriver mye sms frem og tilbake, men det holder ikke for meg. Skulle bare ønske at han hadde villet se meg såpass at han hadde tatt seg tid til det...

- TS

Sett deg selv først.

Om han ikke har tid til deg er ikke dette godt nok.

Vet at det gjør vondt, men du fortjener en som er villig til å bruke mer tid sammen med deg.

Ikke infinn deg i en mann som ikke gir like mye av seg selv som du gjør - Det er ikke verdt det da det gir deg mye hodebry. (snakker av erfaring :P )

:)

I

Endret av Snuppi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...