AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Har prata mye med en gutt over telefon og facebook nå. Vi har kommet ganske tett innpå hverandre, og har planer om å møtes snart. Jeg er veldig dårlig til å ta intiativ, og det vet han. Det er fordi jeg er redd for å mase, forstyrre med å ringe osv.. og derfor er det han som tar intiativ 6-7/10 ganger. Han er en veldig utadvendt, åpen og pratsom type, så det er ikke med intiativet problemet ligger. Jeg tar jo intiativet av og til jeg også. I en måned har vi prata med hverandre hver eneste kveld. Vi har ligget å prata om alt mulig, i flere timer. Han er så fantastisk, og han sier at jeg har alt han ser etter av det inntrykket han har fått av meg. Men den siste uken nå (han har begynt på en ny studie) har han vært veldig opptatt med fadderuken osv. Det skjønner jeg jo. Så vi har ikke prata så veldig mye, og han har tatt lite kontakt. (noen ganger på fylla, og da har han vært veldig ærlig om at han liker meg, og at han ikke hadde interesse av å henge så mye med de nye jentene, selv om de hadde prøvd. Han er en veeldig flørtende person, og er glad i jenter) Men nå ser jeg at han stadig blir venn med jenter på facebook, og i tillegg så forandrer snapchatlisten hans nye jentenavn nesten hver kveld. Så det vil jo si at han prater/snaper med de. Samtidig som han kontakter meg mindre. I løpet av en uke nå, har vi vel kun prata sammen på tlf 2-3 ganger. Men så i går, ringte han meg igjen. Han beklaget seg over at han hadde vært så opptatt, og vi prata lenge igjen. Akkurat som før. Da sa han at jeg var drømmedama, og han gleda seg sånn til vi skulle møtes, og han la ut om alt vi skulle finne på. Han er en veldig ærlig person. Han har aldri lagt skjul på at han er glad i jenter og sex. Han forteller også ting som "det var ikke så mange pene jenter der, bare et par" osv.. så jeg vet ikke om han "skjuler" noe for meg. Vi har jo ikke blitt enige om at vi ikke skal ha noen andre osv, så kan jo ikke nekte han det heller. Vi har tross alt ikke møttes enda. Selv om jeg fra min side ville følt meg utro om jeg gjorde noe med noen andre. Saken er jo den om jeg ikke vet om han har gjort noe eller ikke. Han bruker jo ganske mye tid på meg, og som feks. i går så prata vi helt til han sovna, og det er noe vi ofte har gjort. Så tror ikke han driver å ringer masse jenter hver kveld heller. Jeg er også den øverste på snapchatlista hans. Uansett, så er jeg en veldig usikker person (det vet han også), og er redd for å bli såra igjen. Men han er så utrolig sjarmerende og god mot meg!! Tror dere han mener det han sier? Han er som sagt en veldig utadvendt type. Men syntes det er litt rart at det stadig kommer nye jenter på snapen hans. Eller tror dere han kun liker spenningen det er mellom det at vi aldri har møttes osv? Har planlagt å møtes om noen uker, men ingenting er avgjort enda. Anonymous poster hash: a2100...35a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Hehe. Han player deg da. ^^ Sånne folk, som absolutt er nødt å snakke mye med perifere bekjente av det motsatte kjønn, er sjeldent helt klar for å roe seg ned og ta livet lungt med én person. Slikt ser man overalt i dag. Ikke alle som helt forstår hva de ønsker med livet sitt heller forsåvidt.Anonymous poster hash: cf938...4fb 1
lalaB Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 I og med du sier at det er fadderuke så er han vel mest sannsynlig i bli-kjent-fasen med de han skal studere sammen med. Når du i tillegg sier at han er en veldig utadvent og åpen fyr, så syns jeg ikke det er så rart at han får nye venner på facebook og kommuniserer med dem. Men når det er sagt, så hadde jeg sikkert selv reagert på akkurat samme måte som deg, ved å bli litt sjalu og usikker. Snakk med han om det, og ikke minst, møt han! 1
Nettinettet Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Dette er nok et eksempel på hvordan den kvinnelige usikkerheten kan ødelegge veldig mye for et potensielt forhold. Hvorfor har dere ikke truffet hverandre enda? bor i forskjellige byer osv? Jeg tenker litt på hvor tilgjenngelig du er for han i forhold til de aktivitetene han har. Hvordan er dagen din, og hvordan er dagen hans? At han legger til nye jenter og snap'er med de er jo fordi han er på utkikke etter en kjæreste og holder på å bli kjent med forskjellige damer som han liker. Du er en av dem og det er DET du ikke må glemme. Hvis du vil ha han så må du vise at du er den han skal prioritere og bruke tid på slik at han slipper å lete videre. men da må du treffe han og vise han hva du har å tilby han. (og nei jeg tenker ikke sex, det kan han helt sikker få av hvem som helst) 1
Stormborn Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Dere har ikke møttes engang? Da er han enten tilbakestående eller player hvis han sier du er drømmedama... 2
Sandie Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 (endret) For å få avklart om han leker med deg eller ikke bør du prøve å få til et møte med ham så fort som mulig.Hvis han vrir seg unna og kommer med unnskyldninger ville jeg trukket meg tilbake og ikke tatt kontakt. Er du drømmedama slik han påstår vil han virkelig lengte etter å møte deg og tilbringe mest mulig tid sammen med deg - på tross av fadderuke og travel studiehverdag. Jeg møtte en som sa det samme,men det ble som oftest med de fine ordene,og lite handling.Han ville nesten aldri møte meg,samtidig som han brukte det meste av fritiden på nettdatings-sider og facebook.Da sier det seg selv at jeg ikke var drømmedama,men mer et tidsfordiv og en som gav ham oppmerksomhet og trøst når han trengte det. Endret 29. august 2013 av Sandie
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Glad jeg var ung før sosiale media :D Anonymous poster hash: fe380...263 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Glad jeg var ung før sosiale media :D Anonymous poster hash: fe380...263 Enig Jeg hadde vært fullstendig nervevrak Ts, møt nå fyren først, så finner du fort ut om han er oppriktig eller ikke.
Inwe Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 Jeg fikk masse nye guttevenner på Facebook i min fadderuke, og jeg hadde type da. Tror ikke du skal tenkte så mye på det jeg. Er det ikke litt slitsomt å være så opphengt i en du ikke vet om du passer med i det virkelige liv? Det kan nemlig være helt annerledes når dere møtes..
Knirke Skrevet 29. august 2013 #10 Skrevet 29. august 2013 (endret) Tror det er du som legger for mye i det. Dere har jo ikke truffet hverandre engang! Se å få den biten unnagjort før du analyserer noe mer Endret 29. august 2013 av Knirke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå