AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Min morfar har fått påvist kreft i magesekken, og jeg er veldig redd for hvordan dette skal gå. Min farmor døde av samme årsak for endel år tilbake. Jeg vet jo at gamle folk blir syke og livets gang er slik, men min bestefar er så ung og sprek. Han er tidlig i 70-årene og er supersprek. Reiser masse, bygger på huset, har masse hobbyer og jobber fremdeles litt. Jeg er i 20-årene med små barn som forguder oldefaren sin. Er også veldig redd for hvordan det skal gå med min bestemor. De har vært gift i over 50 år, og jeg tror ikke hun vil takle det noe godt hvis hun mister mannen sin i så tidlig alder. Har skjønt at prognosene for kreft i magesekken er relativt dårlige også :-( Aner ikke hva jeg skal gjøre nå, syns det er helt grusomt Anonymous poster hash: 22e30...4d5
Gjest abcdefgh Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Min bestefar fikk samme diagnosen i samme alder. Han ble helt frisk og nå 10 år senere er han fortsatt frisk og rask 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå