Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har prøvd seg på det:

http://www.erkjennelser.com/?p=3175

Denne virker ganske enkel. Men det ligger langt mer avanserte oppskrifter på nettet. Noen som vet hvor man får tak i f.eks bivoks og ulike oljer? har allerede jojobaolje og aprikoskjerneolje. Jeg gidder ikke å bestille fra Iherb. Helst fra norske sider Har de oljer og sånn på apoteket?

Også lurer jeg på dette med emballage, noen som har noen tips på hvor man får tak i tomme litt fine krukker?

Endret av KG dama
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har vel kanskje litt på helsekosten? Evt. alternativbutikker, kanskje noen innvandrerbutikker også. De sistnevnte er nok billigst.

Anonymous poster hash: 6bdc6...09a
Skrevet

Tipser deg om hjemmesiden til Sun vita. Der får du bestilt alle slags oljer i forskjellige størrelser. De selger også diverse emballager og beholdere som er perfekt å ha hjemmelaget hudkrem osv i.

Skrevet

Takk, der var det mye bra. :)

Skrevet

Hva med 1 fersk agurkskive?

Trenger ingen emballasje .

Skrevet

En agurkskive gjør ikke stort for meg når ansiktet strammer, blir rødt og begynner å flasse når kulda setter inn. Men takk for tipset.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei. Jeg leitet etter bivoks selv og kom over denne hjemmesiden salome.no og her hadde de mye bra produkter vi kan bestille. Skal bestille der selv nå :) Hvis du ikke allerede har funnet noe annet da :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hobbybutikker pleier å ha bivoks om jeg husker rett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...