AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Tenkte jeg skulle fortelle om noe som pleier å hende meg, kanskje noen opplever noe lignende? Det som er greia er at jeg pleier å drømme noen ganger, noen drømmer husker jeg andre gjør jeg ikke. Så det som skjer (etter min mening) er at de drømmene jeg husker, det er drømmer med hendelser som ikke kommer til å skje deg og du vil evt. oppleve det motsatte. Men så er det disse drømmene jeg ikke husker, disse pleier å dukke opp i virkeligheten, for plutselig så opplever jeg at dette har skjedd før og det er DA jeg husker drømmen og jeg vet hva som kommer til å skje videre som f.eks. Hva personen kommer til å si, hva jeg selv svarer, osv. Det jeg gjør selv føler jeg at jeg styrer selv, men som regel så pleier jeg å gå med det som har skjedd i drømmen bare for å se hvordan alt ender, egentlig ganske spennende. Moren min har også opplevd slikt, så tror jeg har det fra henne. Er dette sjeldent eller er det flere som har opplevd dette? Anonymous poster hash: f485c...c93
Djungelvrål Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Deja vu kan forklares: http://www.forskning.no/artikler/2010/juni/253787
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Deja vu kan forklares: http://www.forskning.no/artikler/2010/juni/253787 Ja, den artikkelen er jeg klar over Men som artikkelen sier, så er det masse som er uviten når det gjelder "dejavu". F.eks. moren min fortalte om en gang hun stoppet en dame rett før hun passerte inngangen i en butikk i utlandet, fordi hun viste at en mann skulle kaste en bøtte med vann rett ut og det gjorde han også. Altså i drømmen til mamma fikk denne dama vannet helt over seg, men siden mamma visste hva som skulle skje, så stoppe hun det. Synes det er helt sykt jeg! Anonymous poster hash: f485c...c93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå