Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag på tbanen, på vei til skolen satt jeg og hørte på musikk og leste om de forskjellige alternativene til demokrati plastra opp etter veggen. Så så jeg jenta som satt på skrå ovenfor meg, hun hadde langt blondt krøllete hår og hun så ned på gulvet. Vi gikk av på samme stopp og i det tbanen stoppet og hun så opp møtte blikkene våres. Hun hadde store, blå og klare øyne. De var nydelige, jeg fikk presset fram et smil og hun smilte tilbake, så gikk hun av. Håper jeg ser henne igjen en dag og håper jeg tør å gjøre mer enn å bare smile da.

Anonymous poster hash: 0276b...efa
  • Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

T-banen er ikke en sjekkeplass.

Anonymous poster hash: 36b0b...b95
  • Liker 2
Gjest JakeGreen
Skrevet

Hvorfor ikke?

Gi meg gjerne en liste over 'godkjente' sjekkeplasser slik at jeg ikke bryter noen regler.

:)

• Liker 20
Skrevet

Hvorfor ikke?

Gi meg gjerne en liste over 'godkjente' sjekkeplasser slik at jeg ikke bryter noen regler.

Begynn her.

• Liker 2
Skrevet

For noe tull. Dersom man ser noen man vil bli kjent med så burde det ikke ha noe å si om man er på fest, i en bar eller på T-banen.

• Liker 3
Gjest Carousel
Skrevet

Ah, smeltehistorie. Håper du møter henne igjen! :)

• Liker 1
Skrevet

Måtte bare innom for å se om det var meg du så..........Men det var det visst ikke... :sur:

• Liker 5
Skrevet

Begynn her.

Et feministisk nettmagasin som mener man bør spørre om lov for å kysse noen er neppe de rette til å uttale seg.

Så lenge du er beredt på å trekke deg unna og du har en respektfull fremtoning ser jeg ingen problemer med å sjekke opp andre på offentlige steder. Hvor man er har fint lite med hvorvidt man er creepy eller ikke.

Anonymous poster hash: 014f4...d93

• Liker 2
Gjest Arbeider
Skrevet

Begynn her.

Synes den var teit, aldri forstått hvorfor man skal gi komplimenter som "Awesome sneakers." i stedet for å si rett ut at hun er utrolig pen. For all del, man skal ikke plage folk, men når man først føler at man kan si noe så synes jeg det er bedre å være ærlig i stedet for å prøve på noen sjekketriks man har sett på nettet.

• Liker 2
Skrevet

Hvilket stopp gikk dere av på? Håper du treffer henne igjen.

Anonymous poster hash: fe51d...222

Skrevet

Lol?

Orket ikke lese den en gang.

Var du ikke genuint interessert i å vite? Å neeei! :daane:

Gjest JakeGreen
Skrevet

Var du ikke genuint interessert i å vite? Å neeei! :daane:

:hug:

• Liker 2
Skrevet

Hvis blikkene deres møttes, lengre enn at det virket tilfeldig, og hun smilte til deg.. Så er det kanskje en sjans?

Nå setter jeg meg på T-banen og venter på at noen skal legge merke til meg! Fanken, jeg tar jo mest trikken... :trist:

• Liker 2
Skrevet

Det bestemmer ikke du.

• Liker 1
Skrevet

Det bestemmer ikke du.

Nei, det bestemmer visst menn.

Skrevet

Når skal folk skjønne at ALLE steder er sjekkeplasser? Folk møtes jo på de rareste steder!

Anonymous poster hash: c8af9...ce7
  • Liker 3
Skrevet

Kan du beskrive henne bedre?

Anonymous poster hash: cd722...15b
  • Liker 1
Skrevet

Håper du skriver her igjen da, om du ser henne igjen! :)

Skrevet

Åh, elsker slike tråder, og håper alltid det er meg :P Beskrivelsen passer også!! Bortsett fra at jeg er ganske sikker på at jeg sto på tbanen. Hehe. Lykke til hvis du ser henne igjen, TS :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...