Gå til innhold

Tips til dildo kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har tenkt å prøve ut dildo. Har kun prøvd vibrator. Har egentlig ikke behov siden jeg har ett aktivt sex liv med kjæreste, men jeg har lyst å prøve ut.

Er så mye der ute så lurer derfor på om noen har litt erfaring med dette?

Anonymous poster hash: ea010...9a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker sugekoppen egentlig på sånne? Hvor ofte sitter man på gulvet å rir liksom..

Anonymous poster hash: a68fb...236

• Liker 2
Skrevet

*et, *sexliv, *fungere, *og.

Beklager men jeg ble litt gal her. :ler:

Selv har jeg ingen erfaring med dildoer da jeg ikke får noe ut av penetrering når jeg er alene, men mine venninner syntes vibrator er å foretrekke.

Skrevet

Sugekoppen fungerer til formålet, så lenge overflaten er glatt nok. Hvor ofte man gjør ditten og datten vil være veldig individuelt.

Skrevet

Bigger is better?

Not! Ikke når det kommer til dildo i alle fall :P

Anonymous poster hash: 926a4...4cc
  • Liker 1
Skrevet

Kjøpte denne til dama.

http://www.funfactory.com/tiger-stubs-24103

Kjøpte den i utlandet men du finner sikker denne på en eller annen norsk nettside. Fun factory er et anerkjent merke.

Vi valgte silikon fordi det sies at det er bla de beste materialene. Kan visst være noe risiko med noen av de forskjellige gummi-materialene. Dessuten så har vi erfart at endel av de gummi dildoene lukter helt jævlig av....ja gummi. Ubehagelig, synes vi hvertfall.

Anonymous poster hash: a75a6...546
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er heller ikke noe glad i penetrering alene som noen andre her nevnte, men sammen med vibrator på klitoris er det bra! jeg har en rabbit fra kondomeriet, og fadern den funker :) Jeg er heller ikke noe fan av å kjøre den ut og inn (kanskje litt fordi jeg synes det er litt for stor), men siden den har de roterende kulene synes jeg det funker bra uansett.

https://www.kondomeriet.no/produkt/limited-edition-rabbit/11893328

Denne har jeg, men det finnes fler varianter.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...