Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og eksen har lyst til å prøve igjen. Vi bodde sammen, nå har vi separate leiligheter.

Er ikke forelsket igjen ennå, men det er jo sterke følelser der. Så jeg vil ta det rolig, ikke henge sammen hver dag, men date, føle på litt savn, glede meg til å møtes, bli forelsket.. Vente med sex og kos. Men dèt er ikke lett! Viljestyrken min er nesten ikke-eksisterende akkurat der, og han er så fiin! Men føler det kan ødelegge litt for at vi ellers vil gå frem sakte. Man bør jo gjøre det som faller en inn, men jeg ønsker virkelig at vi skal ta det rolig i starten.

Vi har jo vært vant til å være mye sammen. Men nå blir det litt som om vi akkurat har møtt hverandre og går rolig frem.

Har noen av dere blitt sammen med eksen igjen? Ble dere enige om å prøve igjen, og ble sammen med en gang, eller hvordan gikk dere frem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ny erfaring - indeed. Å gå tilbake til eksen. :)

Vel, om man bestemmer seg for det da. Har egentlig ikke så mange erfaringer med dette fra tidligere, så har egentlig ikke så mye input derfra.

Sannsynligvis lurt å gå frem rolig ja. Så lenge det ikke blir for rolig.

Mener også til en viss grad, at man burde og gjøre akkurat som man vil, tenker jeg. Når enn.

Anonymous poster hash: caa12...ed3
Skrevet

Par opplever brudd fra tid til annen, og har gjort dette fra tid til annen.

Kjør på. :)

Anonymous poster hash: f71d8...7fb
  • Liker 1
Skrevet

Jepp, flytta sammen igjen, etter seks uker var vi i samme gamle spor, ble skilt da og har aldri angret, men prøv for all del!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...