AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Er ei dame på 45 år som har vært sammen med samme mann i 28 år. Her om dagen pratet vi om hvilket kjønn vi pynter oss for når vi går på byen etc. Mange kvinner pynter seg for å se bra ut for andre kvinner fortalte jeg han, men jeg inrømte at jeg personlig synes det er mer hyggelig å pynte seg for at menn skal synes jeg ser ok ut og at det kan være hyggelig om man får et bekreftende blikk fra ukjente menn. Gir en liten boost for selvtilliten kjenner nå jeg. Min mann ble meget lei seg. Han taklet ikke dette noe særlig godt. " Åhh, det er derfor du alltid må sitte så du kan se folk når vi er ute ja," sa han. Du sitter og venter på at noen skal sjekke deg opp, spandere på deg osv. Jeg ble lei meg over hans frie tolkning av dette for det er slettes ikke sånn jeg tenker. Prøvde å forklare han mange ganger at jeg først og fremst pynter meg for å være fin for han, deretter menn fremfor kvinner. Han holder nå litt avstand til meg. Det er trist. Han tolker med slik han sel vil føler jeg. Han betyr alt for meg. Hva med dere andre damer/menn? Er det flere som pynter seg for det motsatte kjønn? Var det så galt av meg å si dette eller bør han tåle såpass?Anonymous poster hash: c5316...42d Anonymous poster hash: c5316...42d
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Burde ha tålt såpass. Og ikke ha lagt så veldig mye i det akkurat. Anonymous poster hash: 240ef...f40
Sokkesko Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Jeg pynter meg for kjæresten min når vi går ut. Når jeg pynter meg, så gjør jeg ikke det for å sjekke opp andre. Men kjæresten min syns det bare er fint hvis andre flørter med meg/gir meg oppmerksomhet på byen, fordi det booster selvtilliten min.. Men nei, han burde tåle såpass. Syns det er unødvendig at han skal ta avstand fra deg for en sånn liten ting 1
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Jeg liker å føle meg vel. Og liker å pynte meg.. Men det kan like gjerne skje når jeg er hjemme alene, eller når jeg skal ut. Pynter meg mest for meg selv... Synes det er hyggelig å pynte seg litt ekstra for kjæresten også. Jeg har null behov for bekreftelse av ukjente menn. Mange av dem er jo ute etter et ligg, og komplimenterer alt som har pupper.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Jeg pynter meg for kjæresten min når vi går ut. Når jeg pynter meg, så gjør jeg ikke det for å sjekke opp andre. Men kjæresten min syns det bare er fint hvis andre flørter med meg/gir meg oppmerksomhet på byen, fordi det booster selvtilliten min.. Men nei, han burde tåle såpass. Syns det er unødvendig at han skal ta avstand fra deg for en sånn liten ting Dette var en fin innstilling. Den slags interaksjoner burde ikke gjøre annet enn å booste selvtilliten egentlig. Det er jo som regel bare et kompliment ? Man tar jo ikke på seg andre klær enn de daffeste man har, for å sjekke opp andre, men man gjør det jo likevel, for å se litt bedre ut. Ingenting å reagere på egentlig. Anonymous poster hash: 240ef...f40 1
Steinar40 Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 (endret) Det er jo ikke akkurat noe positivt når den man lever i sammen med pynter seg for å få oppmerksomhet i fra andre. Irriterende. Og kan fort skape usikkerhet og problemer i et forhold. Sannsynligvis har TS bekreftet den usikkerheten mannen lenge har gått å følt på ved å si dette. Endret 29. august 2013 av Steinar40
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Er ei dame på 45 år som har vært sammen med samme mann i 28 år. Her om dagen pratet vi om hvilket kjønn vi pynter oss for når vi går på byen etc. Mange kvinner pynter seg for å se bra ut for andre kvinner fortalte jeg han, men jeg inrømte at jeg personlig synes det er mer hyggelig å pynte seg for at menn skal synes jeg ser ok ut og at det kan være hyggelig om man får et bekreftende blikk fra ukjente menn. Gir en liten boost for selvtilliten kjenner nå jeg. Min mann ble meget lei seg. Han taklet ikke dette noe særlig godt. " Åhh, det er derfor du alltid må sitte så du kan se folk når vi er ute ja," sa han. Du sitter og venter på at noen skal sjekke deg opp, spandere på deg osv. Jeg ble lei meg over hans frie tolkning av dette for det er slettes ikke sånn jeg tenker. Prøvde å forklare han mange ganger at jeg først og fremst pynter meg for å være fin for han, deretter menn fremfor kvinner. Han holder nå litt avstand til meg. Det er trist. Han tolker med slik han sel vil føler jeg. Han betyr alt for meg. Hva med dere andre damer/menn? Er det flere som pynter seg for det motsatte kjønn? Var det så galt av meg å si dette eller bør han tåle såpass?Anonymous poster hash: c5316...42d Anonymous poster hash: c5316...42d Jeg forstår han godt når han ble såret av det du sa. Hvorfor trenger du bekreftende blikk fra andre menn?
Biloba Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Hvis dere hadde vært 17 nå, hadde jeg skjønt greia hans, men ikke når dere har vært sammen fra du var 17. Klart det er hyggelig med oppmerksomhet fra andre menn, å få litt bekreftelse! Hvis jeg pynter meg ssmmen med andre kvinner er det mer for å leve opp til andre kvinners standard.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 Er ei dame på 45 år som har vært sammen med samme mann i 28 år. Her om dagen pratet vi om hvilket kjønn vi pynter oss for når vi går på byen etc. Mange kvinner pynter seg for å se bra ut for andre kvinner fortalte jeg han, men jeg inrømte at jeg personlig synes det er mer hyggelig å pynte seg for at menn skal synes jeg ser ok ut og at det kan være hyggelig om man får et bekreftende blikk fra ukjente menn. Gir en liten boost for selvtilliten kjenner nå jeg. Min mann ble meget lei seg. Han taklet ikke dette noe særlig godt. " Åhh, det er derfor du alltid må sitte så du kan se folk når vi er ute ja," sa han. Du sitter og venter på at noen skal sjekke deg opp, spandere på deg osv. Jeg ble lei meg over hans frie tolkning av dette for det er slettes ikke sånn jeg tenker. Prøvde å forklare han mange ganger at jeg først og fremst pynter meg for å være fin for han, deretter menn fremfor kvinner. Han holder nå litt avstand til meg. Det er trist. Han tolker med slik han sel vil føler jeg. Han betyr alt for meg. Hva med dere andre damer/menn? Er det flere som pynter seg for det motsatte kjønn? Var det så galt av meg å si dette eller bør han tåle såpass?Anonymous poster hash: c5316...42d Anonymous poster hash: c5316...42d Jeg synes at du bør ta hensyn til din mann, og slutte med å søke etter bekreftende blikk fra andre menn! Det er klart at din mann blir lei seg for dette. Snakk med han om dette og vis han at du har sluttet med dette tåpelige
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2013 #10 Skrevet 29. august 2013 Er ei dame på 45 år som har vært sammen med samme mann i 28 år. Her om dagen pratet vi om hvilket kjønn vi pynter oss for når vi går på byen etc. Mange kvinner pynter seg for å se bra ut for andre kvinner fortalte jeg han, men jeg inrømte at jeg personlig synes det er mer hyggelig å pynte seg for at menn skal synes jeg ser ok ut og at det kan være hyggelig om man får et bekreftende blikk fra ukjente menn. Gir en liten boost for selvtilliten kjenner nå jeg. Min mann ble meget lei seg. Han taklet ikke dette noe særlig godt. " Åhh, det er derfor du alltid må sitte så du kan se folk når vi er ute ja," sa han. Du sitter og venter på at noen skal sjekke deg opp, spandere på deg osv. Jeg ble lei meg over hans frie tolkning av dette for det er slettes ikke sånn jeg tenker. Prøvde å forklare han mange ganger at jeg først og fremst pynter meg for å være fin for han, deretter menn fremfor kvinner. Han holder nå litt avstand til meg. Det er trist. Han tolker med slik han sel vil føler jeg. Han betyr alt for meg. Hva med dere andre damer/menn? Er det flere som pynter seg for det motsatte kjønn? Var det så galt av meg å si dette eller bør han tåle såpass?Anonymous poster hash: c5316...42d Anonymous poster hash: c5316...42d Sa mannen din hvem han pynter seg for?
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2013 #11 Skrevet 29. august 2013 Er ei dame på 45 år som har vært sammen med samme mann i 28 år. Her om dagen pratet vi om hvilket kjønn vi pynter oss for når vi går på byen etc. Mange kvinner pynter seg for å se bra ut for andre kvinner fortalte jeg han, men jeg inrømte at jeg personlig synes det er mer hyggelig å pynte seg for at menn skal synes jeg ser ok ut og at det kan være hyggelig om man får et bekreftende blikk fra ukjente menn. Gir en liten boost for selvtilliten kjenner nå jeg. Min mann ble meget lei seg. Han taklet ikke dette noe særlig godt. " Åhh, det er derfor du alltid må sitte så du kan se folk når vi er ute ja," sa han. Du sitter og venter på at noen skal sjekke deg opp, spandere på deg osv. Jeg ble lei meg over hans frie tolkning av dette for det er slettes ikke sånn jeg tenker. Prøvde å forklare han mange ganger at jeg først og fremst pynter meg for å være fin for han, deretter menn fremfor kvinner. Han holder nå litt avstand til meg. Det er trist. Han tolker med slik han sel vil føler jeg. Han betyr alt for meg. Hva med dere andre damer/menn? Er det flere som pynter seg for det motsatte kjønn? Var det så galt av meg å si dette eller bør han tåle såpass?Anonymous poster hash: c5316...42d Anonymous poster hash: c5316...42d Hvordan har forholdet deres vært i det siste? Kanskje har han gått og vært redd for at du skal forlate han? Om han er en skikkelig mann som du har det godt sammen med og som du ønsker å fortsette med, synes jeg at du bør ta hensyn til at din mann er lei seg når du søker bekreftende blikk fra andre menn. Vis han hvor mye du setter pris på han Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #12 Skrevet 29. august 2013 Hehe. Sjalusiens bakside er galskapens fremside. ^^ Anonymous poster hash: 240ef...f40
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2013 #13 Skrevet 29. august 2013 Hehe. Sjalusiens bakside er galskapens fremside. ^^ Anonymous poster hash: 240ef...f40 Hva betyr det? Og hvorfor skriver du det?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #14 Skrevet 29. august 2013 Det er vel et boost for hans selvtillit også når andre menn ser på deg og syns du er fin. Han har en fin kone som de ikke har/får. Anonymous poster hash: dbf41...1ad
Steinar40 Skrevet 30. august 2013 #15 Skrevet 30. august 2013 Det er vel et boost for hans selvtillit også når andre menn ser på deg og syns du er fin. Han har en fin kone som de ikke har/får. Anonymous poster hash: dbf41...1ad Sånn "tenker" kvinnfolk. Og mannfolk som egentlig ikke bryr seg (om dama).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå