Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøvde å søke litt etter evnt.erfaringer med denne nettbutikken her på forumet, men fant ingenting-er det noen har handlet her? Prisene deres på f.eks Sebastian er jo ekstremt lave-så lave at jeg blir litt skeptisk..Selv om frakten er relativt dyr blir totalprisene langt,langt under frisørpris i Norge..

Noen som gidder å handle litt her og fortelle meg om det etterpå? :sjarmor::tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drar opp tråden , for jeg liker veeeldig godt sebastian produkter.........

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg fikk også lyst til å prøve. Kanskje La Bohème kunne være guinea pig? :wink:

Skrevet

Sånn sammenlignet med LF, så var de veldig billige på Dermalogica også.... :-)

Gjest La boheme ikke innlogget
Skrevet

Jeg melder meg frivillig som guinea pig, bestilte derfra nå nettopp..dere skal få rapport! :-)

Jeg holdt meg under tollgrensa, siden jeg ikke er sikker på om de skriver ned varene utenpå pakken..

To sebastian xtah stylingprodukter til 170 nok+porto er galskap! =)

Gjest Ethereal
Skrevet

Men du må bestille litt for at det skal lønne seg; 22USD i porto er litt. På den annen side---Threads til 200 kr billigere enn hjemme (før porto, riktignok) :-?

Gjest Cuddly
Skrevet

22 dollar! Det var portoen sin det!

Skrevet

Hvor får dere 22 dollar fra?

How much is the shipping cost for international shipping?

The shipping cost will vary by weight. We will contact you with options if we cannot ship at the posted rate.

FedEx Ground and Air Shipping rates apply to the Continental United States only. Please select International USPS for all orders outside the United States, Sometimes we cannot ship Internationally at the published rate, we will contact you with shipping options. International shipments may also experience Customs Tax and Duties upon arrival.

Gjest Ethereal
Skrevet
Hvor får dere 22 dollar fra?

How much is the shipping cost for international shipping?

The shipping cost will vary by weight. We will contact you with options if we cannot ship at the posted rate

The posted rate for internasjonale bestillinger, er 22 USD, såvidt jeg vet. Hvis det er billigere, er det selvsagt bra. La oss vente på bohemen igjen, og høre hva hun sier...

Skrevet

Bra utvalg og bra priser i alle fall. Men desverre har de ikke "mitt" merke :(

Er likevel spent på hvordan det går med bestillingen din :)

Gjest lenes90
Skrevet

Leser litt gamle vedlegg.... masse nyttig :ler:

Lurte på hvordan det gikk med denne bestillingen, og portoen?

Hilsen nysserrige meg :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...