AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Gutten min på 13mnd spiser fortsatt grøt av nestle grøtpulver til frokost og kvelds. Lurte på om jeg kan gå over til vanlig havregrøt av havregryn, som jeg selv spiser, nå? Eller mister han noe viktig da? Han er ikke så glad i mat, så er vanskelig å få i ham så mye variert, så tenker litt på vitaminer og slikt. Får ikke i ham brød, og middag er heller ikke populært (bortsett fra noen få middagsglass som han liker, hjemmelaget er æsj). Ikke er han glad i fruktmos eller grønsaksmos heller. Ammer fortsatt en del om det har noe å si. Anonymous poster hash: 28227...73f
^^Belle^^ Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Det kan du trygt gjøre nå. Hiv oppi litt aprikosmos eller andre jernholdige råvarer så har du ikke mistet noe av det han får gjennom grøten.
Gjest Magdalene Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Min gutt på 11mmd har spist vanlig havregrøt helt fra vi startet mer grøt han. Lager den på vann og MME.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå