AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Ja, som overskriften sier. Hvilken butikk er den beste å kjøpe/prøve brudekjole i i Oslo? Orker ikke sånn snobbete butikk der personalet forventer at du kjøper en kjole til minst 40 000. Vil ha en koselig opplevelse med litt uhøytidelig stemning Anonymous poster hash: e30e7...7ee
CathFoto Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Eden på Grünerløkka var veldig hyggelig da jeg var der med ei venninne. Hun kjøpte kjole til 5000,-
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Ah, supert takk! Noen flere med gode råd? Og når bør man senest bestille kjole? Anonymous poster hash: e30e7...7ee
CathFoto Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Kommer an på merket, men noen har inntil 6 mnd leveringstid, 3-4 mnd er ganske vanlig.
Wonders Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Ved steen og strøm ligger det en, i sidegaten der, og ved rådhuset ved Hestens senger på det hjørnet der ligger det en liten fin en. 1
Newhagen Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Brudekjolen må du dra på! Den ligger i Prinsens gate. Den er stor og fin og personalet er kjempe hyggelige og profesjonelle! Jeg kjøpte kjolen min der! Har vært på Kristins brudesalong som ligger i Bygdøy alle 12, der er de å veldig hyggelige! 1
Gjest Ahs Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Var på brudekjolen men synes servisen var dårlig, og syntes utvalget av kjoler var noe begrenset, i alle fall fant de bare frem kjoler som så helt like ut, men som hadde ulikt snitt. Kjøpte min på brudehuset på hamar, der hadde de mye å velge i. Fikk med meg kjolen på dagen.
Purple Basil Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Brudekjolen har jeg hørt mye positivt om! Har ikke vært der selv enda, men jeg tenker jeg skal innom dit ganske snart. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #9 Skrevet 31. august 2013 Brudekjolen må du dra på! Den ligger i Prinsens gate. Den er stor og fin og personalet er kjempe hyggelige og profesjonelle! Jeg kjøpte kjolen min der! Har vært på Kristins brudesalong som ligger i Bygdøy alle 12, der er de å veldig hyggelige! Alltid når jeg tar trikken forbi Brudekjolen så sitter jeg limt mot vinduet for å se på kjolene de har utstilt i vinduet. Syntes de har så mye fint der Er det dyrt der? Innbiller meg at personalet på den som ligger på Bygdøy allé er så snobbete Vil ikke måtte stå der å late som om jeg syntes det er heeelt ok å bruke 350 000 på et bryllup liksom. (For jeg innbiller meg at det er litt slik de er der, jeg er sikkert latterlig forutinntatt.)Anonymous poster hash: e30e7...7ee
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #10 Skrevet 1. september 2013 Jeg syns absolutt ikke det var snobbete på Kristins.. Syns faktis hun damen som hjalp meg var litt sånn halv gæern på en god måte hvis man kan si det😊 Det eneste jeg syns var negativt var at de hadde tatt inn veldig lite fra Maggie Sottero sin kolleksjon, jeg dro dit kun for å se på de så ble litt skuffet. Anonymous poster hash: cedac...808
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #11 Skrevet 3. september 2013 Alltid når jeg tar trikken forbi Brudekjolen så sitter jeg limt mot vinduet for å se på kjolene de har utstilt i vinduet. Syntes de har så mye fint der Er det dyrt der? Innbiller meg at personalet på den som ligger på Bygdøy allé er så snobbete Vil ikke måtte stå der å late som om jeg syntes det er heeelt ok å bruke 350 000 på et bryllup liksom. (For jeg innbiller meg at det er litt slik de er der, jeg er sikkert latterlig forutinntatt.)Anonymous poster hash: e30e7...7ee Kristins var jo i Lillestrøm før de flyttet, så de er sikkert ikke snobbete.Anonymous poster hash: c61ed...c3a
Ana_banana Skrevet 6. september 2013 #12 Skrevet 6. september 2013 Likte meg best på Kristins. Utrolig god service, hadde tom. dårlig samvittighet for at jeg endte med en kjole fra et annet sted :-) Eden er bra, men for lite utvalg. Brudekjolen har mye å velge mellom, men personalet er stresset og servicen er ikke topp. Nå er det jo salg på 2013 kolleksjon de fleste stedene, så absolutt en mulighet til å få en nydelig kjole billig, hvis man skynder seg
tutts Skrevet 15. september 2013 #13 Skrevet 15. september 2013 Flere som har erfaringer med brudesalonger i Oslo? Skal dit om noen uker selv og føler meg litt lost i jungelen av butikker.
Gjest Daenerys Skrevet 15. september 2013 #14 Skrevet 15. september 2013 Brudens Skattekammer De har nettside, der kan du se hvilke merker de har. Veldig fornøyd der, men skal sies at jeg var der i hun som eier butikkens ferie, så det var assistenten som hjalp meg. Assistenten var i alle fall veldig hyggelig
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #15 Skrevet 23. september 2013 Jeg vil bare si at jeg anbefaler og styre unna Brudens Skattekammer. Fantastisk hyggelig når man er der og prøver. Trivelig jente som hjelper deg, og mye fine kjoler, men det er bare rot mht levering! As we speak er den 2 måneder forsinket pga det hun kaller "misforståelser og litt forsinkelser"...... Anonymous poster hash: e91da...590
Brud2014 Skrevet 23. september 2013 #16 Skrevet 23. september 2013 Jeg likte meg både på Kristins og på Brudekjolen Ikke snobbete (jeg er fra Drammen og likte meg, hehe). Kjolen fant jeg først på Kristins, men hadde time hos Brudekjolen rett etterpå og der kosta kjolen 1.000kr mindre
Bridezilla2014 Skrevet 23. september 2013 #17 Skrevet 23. september 2013 Hei Jeg har vært på tre ulike salonger (to av dem i Oslo) og anbefaler helt klart Brudekjolen..! Fantastisk flotte lokaler - føltes veldig profesjonelt og eksklusivt, hyggelig og tålmodig personale.. Hun som hjalp meg gav meg masse gode tilbakemeldinger og presset ikke på i forhold til pris eller kjøp av kjole. Hun anbefalte meg faktisk å ta litt tid til å tenke og heller komme tilbake igjen hvis jeg bestemte meg for kjole eller ville ha en ny prøvetime Fikk også lov til å ta bilder (det fikk jeg ikke i de to andre salongene - Brudesenteret i Drammen og Diin Brud på Majorstuen). Damen skrev ned modellene jeg likte, størrelsen som passet og pris på et kort med hennes navn og nummer.. Fantastisk opplevelse! 1
Transelise Skrevet 12. oktober 2013 #18 Skrevet 12. oktober 2013 Fikk god hjelp på dem jeg var i, men Brudekjolen var beste valg for meg.
Pippi27 Skrevet 26. mars 2014 #19 Skrevet 26. mars 2014 Har kjempedårlig erfaring med brudekjolen -skikkelig stressa folk! dra på Ski eller evt Eden;)
Gjest Anubiel Skrevet 27. mars 2014 #20 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har vært på Brudekjolen tre ganger nå. Alle tre gangene var det en kjempehyggelig opplevelse, null stress og veldig hjelpsom betjening. De lar deg gjerne ta bilder og prøver ikke å presse deg til kjøp. Stort utvalg fantastiske kjoler. Var i Ski også, de to eierne er kjempehyggelige jenter og fikk skikkelig bra service. Men for meg var utvalget av kjoler veldig dårlig. Fant bare en jeg likte litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå