AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Har veldig lyst på sofa med hjørne og sjeselong. I reklamebladet fra skeidar som vi har fått i posten nå er det to stykker av dette slaget. Den ene heter sting og den andre heter verona. Noen som har en av disse og kan si noe om kvaliteten på de? Vil gjerne ha tips om dere vet om andre gode sofaer også som har hjørne og sjeselong.Anonymous poster hash: 24251...ab8
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Jeg har sofa med hjørne og sjeselong fra Skeidar, den heter Durango. Jeg er veldig fornøyd med min, har ikke hatt den så lenge men har ikke hatt problemer med den og kvaliteten virker god. Anonymous poster hash: f6981...c30
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Sting ville jeg stått over. Mye reklamasjon på de. Hilsen Skeidar-ansatt. Anonymous poster hash: 1d97a...0c7
Trymmir Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Vi har en slik salong, ikke kjøpt på skeidar da, tror det var bohus. Mener den heter boston, uansett, aldri hatt så god sofa! Hatt den et år ca, ikke noe slitasje til tross for at den er godt brukt av både folk og bikkjer
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Takk for svar. Vi hadde fått reklame fra Bohus og Møbelringen også nå. Så det kommer ikke til å bli enkelt å velge! Anonymous poster hash: 24251...ab8
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Sting ville jeg stått over. Mye reklamasjon på de. Hilsen Skeidar-ansatt. Anonymous poster hash: 1d97a...0c7 Vi ha hatt sting i tre år o er veldig fornøyd. Har brukt tepperenser på den tre ganger (har barn...) og den ser like fin ut. Litt nedsittet der vi sitter mest. Hva bruker folk å klage på med den da? Skal selge den nå pga flytting så greit å vite om det kan være noe vi ikke har oppdaget...Anonymous poster hash: b500b...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå