AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Har dere god kontakt med svigerforeldre deres? Finner dere ofte på noe med familien, hans/hennes søsken, mor, far? Tar du med han/henne og besøker din søster/bror etc? Anonymous poster hash: 325e7...aa6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 325e7...aa6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Har god kontakt med svigerfamilien. Besøker hans far (eller han kommer hit) stort sett 2-6 ganger i mnd. Familiemiddag hos hans bestemor hver Torsdag hvor vi treffer tante, søskenebarn med partner og barn. Moren besøker vi kanskje annerhver mnd (noen ganger hver mnd). Hun bor to timer unna. Søsknene ser vi jevnlig, men varierer litt. :-) Anonymous poster hash: 9b3f2...17b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Vi er bare sammen når vi må. Gjør bare det som er ytterst nødvendig sammen. Anonymous poster hash: 3434d...d68
Missy1 Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Jeg liker svigermor og hu liker meg, men jeg føler jeg må trippe mye på tå rundt hu fortsatt, selvom jeg og mannen har vært sammen i 3år. Hu er uenig i vår barneoppdragelse (barnet har spesielle behov så derfor gjør vi ting annerledes, hu klarer ikke innse at han ikke er "normal"). Jeg svelger en del kameler for å unngå krangling og syns det er litt slitsomt at svigermor lett tyr til tårene om ting ikke går hennes vei. Nå høres det ut som jeg ikke liker hu og at hu ikke liker meg, men det er ikke tilfelle. Jeg syns hu er ei flott dame, kjempe koselig, jeg liker å være på besøk hos de og jeg elsker at hu er så gla i småtten. Svigerfar har jeg ikke noe særlig forhold til for han stakk fra mannen min da mannen min var 3mnd gammel, noe som har gjort at min mann har et anstrengt forhold til han. Svigersøstera mi har jeg ikke noe forhold til. Hu sliter med/ kan ikke få barn selv og klarer ikke være inærheten av oss fordi vi har barn. Har møtt hu en gang kort tid etter at jeg ble sammen med mannen min.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Jah, ser den! Anonymous poster hash: 325e7...aa6
Gjest bustyvel Skrevet 28. august 2013 #7 Skrevet 28. august 2013 Jeg liker svigers og søsknene hans veldig godt. Hvor ofte vi besøker dem varierer litt, men det er oftere enn jeg/vi besøker mine foreldre (pga avstand). Jeg synes det er fint å ha god kontakt med dem både for nå og for fremtiden (barn etc), mtp at de bor nærme oss.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Mine svigers er så vanskelige. De påvirker mannen min så sykt. Så vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette! Anonymous poster hash: 325e7...aa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå