Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #1 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg er en mann på 32 som har lest en del positiv omtale av penisringer. Er det noen her om har prøvd slike leketøy ? Jeg er nysgjerrig.....fungerer det? Blir den like hard etter en orgasme, eller er det skryt ? Hvordan fungerer penisringene so er konstruert slik at de skal stimulere kvinnens klitoris ? Hvilken type anbefaler dere som er eksperter ? hilsen en som har lyst å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 24. april 2004 #2 Del Skrevet 24. april 2004 Det er mange ting en kan bruke en penisring til. Kommer an på formålet du skal bruke den til. Om det er fordi du har problemer med å holde den stiv under akten vil jeg anbefale en penis ring som er ganske stram. Eller en kondom du klipper av tuppen på og ruller hele ned langs roten av skaftet. Fungerer kjempefint! Om du ønsker en penisring til felles glede, og med vibrering vil jeg anbefale pulsatron kit settet. Det er et sett med penisring og to egg i forskjellige størrelser du kan tre i ringen, stimulerer henne veldig bra! Settet har også en mini vibrator med hylse til. ( Kan også brukes som buttplugg). Settet er bra til penisring og som vibrator for henne. Det er 7 forskjellige innstillinger alt fra rolig, pulserende til mye vibrering. Altså - til stor glede for begge. Og det er ikke dyrt, underkant av 400,- Dere får mye for pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 26. april 2004 #3 Del Skrevet 26. april 2004 Vi kjøpe en "one-touch" penisring for en tid siden, mest for å stimulere kjæresten litt ekstra. Vibratoren starter automatisk ved et ganske lett trykk. Det virket bra, men ikke så lenge. Saken ble levert med to små batterier (LR3?), og det var ikke lenge strømmen varte på disse! :-( Det verste er at disse batteriene er håpløse å finne i vanlige butikker! (Noen som har tips om forretninger som selger dem?) Og forresten: hvorfor lages ikke slike artikler med lader, som de fleste vanlige apparater i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå