Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr i sommer som jeg havnet til sengs med. Bruker ikke gå til sengs første kveld med det bare skjedde. Han ville øtes igjen til høsten når vi begge var kommet hjem til den byen vi bor i.

Vår avtale som vi avtalte i fylla er å møtes edru å bli venner å ha sex.. Vi møttes første gang igår og hadde ikke sex, jeg vil bli kjent først. Høres kanskje rart ut siden vi allerede har hatt det, men føler det slik..

Vi hadde det kosleig igår, var hos han oh han laget mat. Han visste det ikke kom til å bli sex og prøvde heller ikke på det..

Liker denne fyren.. Hva bør jeg gjøre videre. Vil han skal like meg og, mer enn en venn :/

Anonymous poster hash: e35f4...a0a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har møtt en fyr i sommer som jeg havnet til sengs med. Bruker ikke gå til sengs første kveld med det bare skjedde. Han ville øtes igjen til høsten når vi begge var kommet hjem til den byen vi bor i.

Vår avtale som vi avtalte i fylla er å møtes edru å bli venner å ha sex.. Vi møttes første gang igår og hadde ikke sex, jeg vil bli kjent først. Høres kanskje rart ut siden vi allerede har hatt det, men føler det slik..

Vi hadde det kosleig igår, var hos han oh han laget mat. Han visste det ikke kom til å bli sex og prøvde heller ikke på det..

Liker denne fyren.. Hva bør jeg gjøre videre. Vil han skal like meg og, mer enn en venn :/

Hvordan følte du at møtet var igår?

Skrevet

Veldig bra :) Han virket opptatt av at jeg skulle ha det bra, ordnet med musikk, hadde mye å snakke om osv :)

Skrevet

Veldig bra :) Han virket opptatt av at jeg skulle ha det bra, ordnet med musikk, hadde mye å snakke om osv :)

Men det er jo veldig bra! Skjønner ikke hvorfor du da er bekymret?

Ikke analyser så mye, vær deg selv, så skjer ting naturlig!

Skrevet

Og vent med sex , til du føler du er mer trygg på han! Bruk tid, ikke tenk på hva han vil, men følg hjertet ditt!(:

Skrevet

Hehe, analyserer alt for mye. Han mener selv jenter tenker for mye, og er glad han ikke vet hvor mye jeg tenker nå. Hehe

Skrevet

Skal vente med sex og det har jeg sagt til han.. Vet bare ikke hvor lenge jeg kan vente heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...