AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Har møtt en fyr i sommer som jeg havnet til sengs med. Bruker ikke gå til sengs første kveld med det bare skjedde. Han ville øtes igjen til høsten når vi begge var kommet hjem til den byen vi bor i. Vår avtale som vi avtalte i fylla er å møtes edru å bli venner å ha sex.. Vi møttes første gang igår og hadde ikke sex, jeg vil bli kjent først. Høres kanskje rart ut siden vi allerede har hatt det, men føler det slik.. Vi hadde det kosleig igår, var hos han oh han laget mat. Han visste det ikke kom til å bli sex og prøvde heller ikke på det.. Liker denne fyren.. Hva bør jeg gjøre videre. Vil han skal like meg og, mer enn en venn :/ Anonymous poster hash: e35f4...a0a
Gjest anonym Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Har møtt en fyr i sommer som jeg havnet til sengs med. Bruker ikke gå til sengs første kveld med det bare skjedde. Han ville øtes igjen til høsten når vi begge var kommet hjem til den byen vi bor i. Vår avtale som vi avtalte i fylla er å møtes edru å bli venner å ha sex.. Vi møttes første gang igår og hadde ikke sex, jeg vil bli kjent først. Høres kanskje rart ut siden vi allerede har hatt det, men føler det slik.. Vi hadde det kosleig igår, var hos han oh han laget mat. Han visste det ikke kom til å bli sex og prøvde heller ikke på det.. Liker denne fyren.. Hva bør jeg gjøre videre. Vil han skal like meg og, mer enn en venn :/ Anonymous poster hash: e35f4...a0a Hvordan følte du at møtet var igår?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Veldig bra Han virket opptatt av at jeg skulle ha det bra, ordnet med musikk, hadde mye å snakke om osv Anonymous poster hash: e35f4...a0a
Gjest anonym Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Veldig bra Han virket opptatt av at jeg skulle ha det bra, ordnet med musikk, hadde mye å snakke om osv Anonymous poster hash: e35f4...a0a Men det er jo veldig bra! Skjønner ikke hvorfor du da er bekymret? Ikke analyser så mye, vær deg selv, så skjer ting naturlig!
Gjest anonym Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Og vent med sex , til du føler du er mer trygg på han! Bruk tid, ikke tenk på hva han vil, men følg hjertet ditt!(:
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Hehe, analyserer alt for mye. Han mener selv jenter tenker for mye, og er glad han ikke vet hvor mye jeg tenker nå. Hehe Anonymous poster hash: e35f4...a0a
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #7 Skrevet 28. august 2013 Skal vente med sex og det har jeg sagt til han.. Vet bare ikke hvor lenge jeg kan vente heller. Anonymous poster hash: e35f4...a0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå