Gå til innhold

Veien videre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr i sommer som jeg havnet til sengs med. Bruker ikke gå til sengs første kveld med det bare skjedde. Han ville øtes igjen til høsten når vi begge var kommet hjem til den byen vi bor i.

Vår avtale som vi avtalte i fylla er å møtes edru å bli venner å ha sex.. Vi møttes første gang igår og hadde ikke sex, jeg vil bli kjent først. Høres kanskje rart ut siden vi allerede har hatt det, men føler det slik..

Vi hadde det kosleig igår, var hos han oh han laget mat. Han visste det ikke kom til å bli sex og prøvde heller ikke på det..

Liker denne fyren.. Hva bør jeg gjøre videre. Vil han skal like meg og, mer enn en venn :/

Anonymous poster hash: e35f4...a0a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ligg med ham med en gang da, så får han vel følelser for deg etterhvert.

Anonymous poster hash: a3efb...815
Skrevet

Prøv å få til neste date sammen med venner som bryr seg om deg. På den måten vil han få positive tilbakemeldinger på deg av andre og det hjelper alltid når man skal få noen til å like en.

Skrevet

Han e kompis med typen til bestevenninna så skal nok bli med oss på fest en dag, men når vi møtes edru blir det oss to :) Ihvertfall nå så tidlig :)

Skrevet (endret)

Han e kompis med typen til bestevenninna så skal nok bli med oss på fest en dag, men når vi møtes edru blir det oss to :) Ihvertfall nå så tidlig :)

Jeg tror det er lurere å helle blir kjent mens man er sammen med andre jeg da, fordi da blir det ikke så alvorlig med en gang, noe som kan skremme livshiten ut av menn..

Dessuten så er det mye enklere at noe ikke skal dreie seg om sex, hvis man treffes i andre omgivelser enn hjemme hos hverandre og bare tilbringer den tiden man har sammen alene.

Men du bestemmer selv.. :)

Endret av Nettinettet
Skrevet

Er han som vil at vi skal møtes bare oss to. Bare han som har spurt om det. Jeg tenkte han kunne begynne med å bli med alle oss :)

Skrevet

Men ja, han er en type som blir kjempeskremt hvis ting går fort. Det har jeg skjønt.... :/

Skrevet

Menn er ikke alltid like redd for at ting skal gå for fort. (Og noen ganger er de "klar" lenge før kvinnen.)

Dette er oftere en unnskyldning kvinner bruker fordi de selv er livredd for å vise for meget av intressen sin pga sårbarheten som også blir lagt på bordet samtidig (i tilfelle det skulle bli en avvisning). Generelt vel, redd for hvordan ham kan oppfatte jenten hvis henne skulle vise at hun var interessert. Desperat og kanskje for den del?

Vel, tid og sted. Og denne type ting har svært mye med omstendighetene å gjøre.
Man forteller ikke en gutt det samme en kveld på byen, som en ville ha gjort hjemme i sofaen hans edru.

Men det varierer jo, og menn er svært sjeldent lik den neste.
Det finnes såklart likhetstrekk blant noen personligheter der ute, men preferansene og hvordan de ønsker en relasjon til å utvikle seg er ofte svæææært individuelt. Og da må man nesten se an vedkommende, og ta det derfra eventuelt.

Skrevet

Men han har selv sagt at han ikke liker desperate jenter der alt skal skje med en gang..

Skrevet

Har han det..?

Og når og under hvilke omstendigheter da?

I begynnelsen eller slutten? ;)

Skrevet

han sa det i forbindelse med at folk hadde prøvd å spleise han med jenter som ville at alt skulel skje med en gang, giftemål osv.. Og at det likte han ikke..

Skrevet

Naturlig nok. Slikt er jo ikke så koselig.

Også er det vel forskjell på å være klar for å bli spleiset med tilfeldige, og å spleise seg selv med en som en har snakket mye med og er svært interessert i. Og ikke blir man særlig mindre klar heller av å høre at henne også er relativt interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...