AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Jeg er 15 uker på vei og bor ikke med kjæresten. Dvs pappan til den kommende barnet. Ser ikke ut som at vi vil flytte sammen i senere tid heller. Noen som har hatt det slikt?Anonymous poster hash: 2dae1...f55
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Hei! Gratulerer med baby i magen! Jeg har det slik som du, så hvis det er noen trøst er du ikke alene. Hva er grunnen til at kjæresten din ikke vil flytte inn? Ønsker du å fortsette forholdet dersom han ikke flytter inn? Litt lettere å komme med råd hvis du forteller litt mer, skjønner at du nok ikke har det så lett nå, for det er utrolig frustrerende med lite forutsigbarhet, når man bare vil "bygge rede" og planlegge fremtiden til babyen kommer ut. Anonymous poster hash: ebd23...337
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Jeg har hatt det slik, men det er mange år siden nå. Min datter går nå på ungdomsskolen og har blitt ei veldig flott jente Da hun var født var det bare oss to, og selv om alle sier tilværelsen blir slitsom og tøff, så syntes jeg egentlig det var en veldig fin tid! Faren tok sporadisk kontakt i starten, men klarte ikke følge opp uansett hvor mye jeg tilrettela for samvær. Så da han enda en gang forsvant ut av bildet og tok kontakt nesten et halvt år senere, sa jeg at han like gjerne kunne la være. Siden da har vi ikke hørt et knyst, og det tror jeg er like bra. Hun hadde garantert bare blitt skuffet gang på gang i oppveksten, og jeg er glad for at jeg tok steget og ikke utsatte henne for en fjern og ustabil farsfigur. For noen år siden giftet jeg meg med en mann som behandler henne som sin egen datter, men vi hadde klart oss helt fint også hvis det bare forble oss to sammen. Dette går bra! Fokuser på det positive, du skal jo bli mamma!! Anonymous poster hash: ecf5a...f65 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Hva skjedde i dit tilfelle? Han har en syk far hjemme. Det er for såvidt den største årsaken. Hei! Gratulerer med baby i magen! Jeg har det slik som du, så hvis det er noen trøst er du ikke alene. Hva er grunnen til at kjæresten din ikke vil flytte inn? Ønsker du å fortsette forholdet dersom han ikke flytter inn? Litt lettere å komme med råd hvis du forteller litt mer, skjønner at du nok ikke har det så lett nå, for det er utrolig frustrerende med lite forutsigbarhet, når man bare vil "bygge rede" og planlegge fremtiden til babyen kommer ut. Anonymous poster hash: ebd23...337 Anonymous poster hash: 2dae1...f55
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Hva skjedde i dit tilfelle?Han har en syk far hjemme. Det er for såvidt den største årsaken Hei! Gratulerer med baby i magen! Jeg har det slik som du, så hvis det er noen trøst er du ikke alene. Hva er grunnen til at kjæresten din ikke vil flytte inn? Ønsker du å fortsette forholdet dersom han ikke flytter inn? Litt lettere å komme med råd hvis du forteller litt mer, skjønner at du nok ikke har det så lett nå, for det er utrolig frustrerende med lite forutsigbarhet, når man bare vil "bygge rede" og planlegge fremtiden til babyen kommer ut. Anonymous poster hash: ebd23...337 Anonymous poster hash: 2dae1...f55 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå