AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 8 klassingen skal på leirskole og jeg har noen tanker som er pinlig å spørre om på foreldremøte... Hvordan er sikkerheten der? Feks kanopadling, har de redningsvest? Hva om det blir brann i hyttene, holder voksne vakt? Anonymous poster hash: 81611...749
Gjest abcdefgh Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Sikkerheten er garantert ivaretatt! Det høres ut som du engster deg over veldig mye unødvendige ting. Slapp av så ikke kid'en din blir nevrotisk 3
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Jeg er ganske sikker på at det er noen voksne med som har nattevakt. Jeg har vært på mange leirskoler i løpet av mitt liv. Ganske sikker på det. Angående redningsvest så tror jeg du bør snakke med de voksne som er ansvarlige på den aktuelle leiren om det. Jeg vil tro det kommer litt an på om de får lov å dra på kanotur uten at de voksne er med/ hvor ansvarlige barna er for slike ting om de skulle få dra ut uten voksne.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Det er alltid noen som stiller den type spørsmål på foreldremøter som du nå stiller, så du skal ikke være redd for å spørre. Selvsagt skal de bruke redningsvest. Hverken skole eller leirsted har lov til noe annet. Å de skal ha våken brannvakt på natten. Anonymous poster hash: cd567...be0 1
Gjest Elseby13 Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Jeg kan aldri i livet tenke meg at leirskolens voksne/ansvarlige syns det er en god ide å slippe en gjeng barn på kanotur alene!!
Nephthys Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Har ikke lærerne tatt opp dette på et foreldremøte eller gitt dere annen type informasjon? Eventuelt ka du jo sjekke nettsiden til stedet dere skal til.. Jeg har hatt med to klasser på to ulike leirskoler. Begge steder er redningsvest strengt påbudt, og det er også strengt i forhold til å ha åpen flamme på rom og hytter. Leirskolene har jo en sovende eller våken nattevakt som går en runde på området, ellers er jo lærerne som regel tilgjengelig på sine rom hele natten.. Skjønner at du er bekymret, men det er jo lærere og leirskolepersonale til stede hele tiden. Tror heller ikke det gjør noe om du tar kontakt med lærerne om det er noe du lurer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå