Strikkemamma Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Jeg har kjøpt meg en flytende Mac mineralfoundation og kjøpte likesågodt med meg en foundationkost. Jeg har aldri brukt en slik kost før. Hvordan påfører jeg Foundation slik at den ser best mulig jevn ut på huden? Starter jeg på nesen?
Freaky Fly Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Jeg har ikke peiling, kjøpte meg en kost en gang selv men klarer ikke få det til. Men kom til å tenke på at youtube sikkert er et sted du finner svar. Skal ta meg en titt selv
Callisto83 Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Jeg eksperimenterte nylig litt med Mac Mineralize Moisture Foundation, som er ganske flytende, og fikk helt klart best resultat ved å bruke fingrene, for deretter å gå over med en beautyblender som jeg trykker litt over huden (Huden min er veldig tørr da, så hvis jeg bruker kost så blir det gjerne ganske stygt - ihvertfall på meg.)
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Den har nok en læringskurve, så du får prøve deg frem, men ja, du starter med nesen og kinnene.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Jeg tar en mengde foundation på størrelse med en ert og fordeler i ansiktet. To prikker i panna, tre i hevert kinn, to på haken og en på nesten. Så duser jeg det ut og drar det nedover halsen. Anonymous poster hash: a12ef...02a
Djungelvrål Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Jeg påfører all foundation med kabukikost. Har brukt fingre og svamp i årevis. Prøvd med stiplingkost men syns det gir et mye jevnere resultat med en tett kost. Kabukikosten min er fra Lilylolo.
Gjest Carousel Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Jeg ville ha brukt en annen type kost, enten en duofiber eller en syntetisk kost med litt rundere kanter. Jeg synes at de typiske foundationkostene ikke blender godt nok. Det er ikke nok å "male" på sminken, man må buffe (gi meg et norsk ord) det ordentlig inn i huden. Har du ikke anledning til å bruke en annen kost, ville jeg ha brukt toppen av kosten til å blende med etter makeupen var påført, og gått over med fingrene eller en fuktig svamp 1
FantasDick Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Jeg bruker stippling-kost, synes det gir best resultat på huden min. Legger på litt foundation på kinnene og litt i pannen, så jobber jeg det inn til det ser bra ut - og så litt til. Stryker over nesen så snart kosten har fått litt foundation på seg. 1
rsm Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Brukte den flytende Mac mineralfundationen før, og da fikk jeg alltid best resulat med fingrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå