AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Er det flere her som har gått syke lenge og ikke får AAP? Dvs at NAV ikke godtar legen sin diagnose? Det virker som at alle skal arbeide uansett hvor syk man er. Legen har sagt jeg ikke skal jobbe særlig enda og jeg er ikke bra men det skjønner ikke NAV. Har prøvd litt men ble skikkelig dårlig etter kort stund og sjefen skjønner ikke hvorfor jeg er der når legen sier nei. Komplisert den der sykegreia gitt. Anonymous poster hash: 8f56d...a8c
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Det er ikke diagnosen som er det viktige, men hvor stor arbeidsevne man har. Man må ha minst 50% nedsatt arbeidsevne for å få AAP, og det kan hende dette ikke kommer godt nok frem i legeerklæringen din? Anonymous poster hash: 1c8ee...208
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Det er ikke diagnosen som er det viktige, men hvor stor arbeidsevne man har. Man må ha minst 50% nedsatt arbeidsevne for å få AAP, og det kan hende dette ikke kommer godt nok frem i legeerklæringen din? Anonymous poster hash: 1c8ee...208 Jo legen har skrevet hvor mye jeg kan jobbe men NAV godtar det ikke. har vært syk lenge. Legen sier at jeg skal ikke jobbe for mye i starten for da kan det gå galt igjen. Nav har og fått beskjed om at vi må begynne i det små og jobbe oss opp i stillingsprosent når jeg begynner og bli bedre. Målet er jo og jobbe fullt igjen. Anonymous poster hash: 8f56d...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå