Gå til innhold

Smerteklinikken Majorstua - behandler de kjærlighetssorg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan de det? For jeg orker ikke ha det så jævlig mer. Skal holde meg unna menn resten av livet for jeg blir bare dumpa uansett. Men har helt grusomme ffysiske og psykiske smerter pga kjærlighetssorg. Hvordan behandle? Har prøvd å date andre - funker ikke. Dra på byen - begynner bare å hylgrine.

Anonymous poster hash: bc0c0...a64
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gikk deg litt antidepressiva så går det fint :)

Anonymous poster hash: fafc8...80f
Skrevet

De gikk deg litt antidepressiva så går det fint :)

Anonymous poster hash: fafc8...80f

Høres digg ut.. pump meg full av piller som gjør at jeg glemmer alt.

So wake me up when it's all over!

Skrevet

En god flaske vin gjør vel susen, om du sovner. En liten stund. Men ikke la det bli en vane!

Anonymous poster hash: f743e...e44

Skrevet

De behandler nok andre typer smerter der. Hvis du sliter så mye kanskje du skal ta en prat med legen. Det er normalt at kjærlighetssorg er vanskelig og kan ta tid og komme over det vet vi alle som har vært gjennom det.

Gjest Eurodice
Skrevet

Du må ta tiden til hjelp og arbeide deg gjennom dette, som alle andre som har opplevd sorg, uansett årsak, må gjøre. Å date andre er ingen idé. Det blir bare en flukt fra situasjonen. Alt tar sin tid, sånn er livet.

Skrevet

Tvilsomt at du får plass der.Jeg går på SMI på majorstua. Du må nok ha andre typer smerter for å få plass.

Ta deg en tur ut,se på ting du har glemt.Spis litt sjokolade og se en dustefilm. Finn små ting i hverdagen du kan le av,eller kjefte. :P

God bedring.

Skrevet

Jeg vil også legges inn på sånn klinikk :(

• Liker 1
Gjest winston
Skrevet

Herlig tanke:) Det burde de absolutt gjort. Lykke til TS, jeg vet hvordan du har det.

• Liker 1
Skrevet

Herlig tanke:) Det burde de absolutt gjort. Lykke til TS, jeg vet hvordan du har det.

Takk. Det burde opprettes klinikker for folk som omtrent dør av kjærlighetssorg. Folk som har fått livene sine knust og ødelagt. Tror jeg skal ta en Taylor Swift og lage en sang om at menn er teite :(

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil også legges inn på sånn klinikk :(

Om det er SMI ,så blir en ikke innlagt.Du får behandling på stedet,sendes hjem og kommer tilbake igjen :)

Skrevet

Kan de det? For jeg orker ikke ha det så jævlig mer. Skal holde meg unna menn resten av livet for jeg blir bare dumpa uansett. Men har helt grusomme ffysiske og psykiske smerter pga kjærlighetssorg. Hvordan behandle? Har prøvd å date andre - funker ikke. Dra på byen - begynner bare å hylgrine.

Jeg har hjulpet en del gjennom dyp kjærlighetssorg og ofte så har smerten ikke så mye med forholdet som er over å gjøre. Jeg ville tatt kontakt med en psykolog eller en coach hvis du føler at du ikke klarer å fungere i hverdagen pga det. Noen ganger er det bra å snakke med noen som virkelig kan se hva det dreier seg om slik som ikke vennner kan.

Skrevet

Ting tar tid..

Anonymous poster hash: ed7a3...274
Skrevet

:ler2::klaske:

Anonymous poster hash: 738da...f54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...